Ο Sebastien Ogier αναδείχθηκε ο νικητής του Rally Σαφάρι για δεύτερη φορά και η Toyota επανέλαβε το περσινό 1-2-3-4 στα πεδία της Κένυας με άνεση. Έφτασε τις 58 νίκες ο Γάλλος πολυπρωταθλητής.
Το σκηνικό των προηγούμενων ημερών δεν άλλαξε και έτσι η Toyota κλείδωσε το βάθρο με τους Ogier, Rovanpera και Evans, ενώ ο Katsuta ολοκλήρωσε την κυρίαρχη εμφάνιση της ομάδας στο Σαφάρι, παίρνοντας την τέταρτη θέση. Η ιαπωνική ομάδα επανέλαβε τον άθλο αυτό μένοντας μακριά από αστοχίες ή σημαντικά λάθη και έτσι εκμεταλεύτηκε εκείνα των υπολοίπων. Το ενδιαφέρον περιστράφηκε γύρω από τους Sebastien Ogier και Kalle Rovanpera.
Ο Ogier είχε μια μικρή έξοδο, στην οποία έχασε το πορτ-μπαγκάζ και φυσικά την πίσω πτέρυγα, ενώ στην 17η και προτελευταία ειδική, αντιμετώπισε, όπως και οι περισσότεροι, θέματα με θερμοκρασίες νερού και λαδιού, λόγω της συσσώρευσης σκόνης στον κινητήρα. Κατά τα άλλα δεν είχε θέμα να διατηρηθεί μπροστά και παρα το ότι έχασε χρόνο στην Power Stage πανηγύρισε την δεύτερη νίκη του στην Κένυα.
Ο Kalle Rovanpera ήρθε δεύτερος και διατήρησε την πρωτοπορία του πρωταθλήματος. Ο Φινλανδός δεν είχε απάντηση στην επέλαση του Ogier, έχοντας κάνει μικρά λάθη, αλλά έφυγε από την Αφρική με πολύτιμους βαθμούς. Τρίτος ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Eflyn Evans, ο οποίος μετά τον τρόμο από το παρ’ ολίγον μεγάλο λάθος του εχθές, έμεινε ως συνήθως σταθερός και ανέβηκε για ακόμα μια φορά στο βάθρο.
Ο Takamoto Katsuta δεν χρειάστηκε να κάνει κάτι ιδιαίτερο, παρα να μείνει μακριά από λάθη και ο Ιάπωνας έκανε ακριβώς αυτό για να συμπληρώσει την αψεγάδιαστη εικόνα της Toyota στην τέταρτη θέση. Ο Dani Sordo πήρε την πέμπτη θέση, ως το γρηγορότερο Hyundai, ενώ ο Ott Tanak κατάφερε να πάρει την έκτη θέση, ανακάμπτωνας από τα προβλήματα με τα ελαστικά που του στέρησαν χρόνο.
Στην έβδομη θέση της κατάταξης έκλεισε τον αγώνα ο Pierre-Louis Loubet, που φάνηκε συγκεντρωμένος παρά τις δυσκολίες του αγώνα και του Puma Rally1, ακολουθώντας τον ομόσταυλό του με διαφορά επτά λεπτών.
Ο Thierry Neuville κέρδισε την Power Stage, καταφέροντας να σώσει εν μέρει την παρτίδα και να μην φύγει με άδεια χέρια από την Κένυα, μετά το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετώπισε με την ανάρτηση του i20 N. Ο Βέλγος έδειξε ταχύς, ενώ και ο Esapekka Lappi είχε κάποιον ρυθμό, όμως το Hyundai του είχε μετάδοση μόνο στον ένα άξονα για ένα σημαντικό μέρος της ημέρας και δεν κατάφερε κάτι αξιόλογο.
Ο επόμενος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rally είναι το Rally Εσθονίας, 20 με 23 Ιουλίου.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify