Rally Σουηδίας – 2η Ημέρα – 1ο Loop – Συνεχίζει πρώτος ο Latvala

Ο Jari-Matti Latvala παραμένει πρώτος μετά το 1ο loop της δεύτερης μέρας του Rally Σουηδίας, παίρνοντας την SS4 έναντι του δεύτερου Thierry Neuville. Τρίτος βρίσκεται ο Kris Meeke.

Ο Φινλανδός είχε ένα απροβλημάτιστο πρωινό loop και παρέμεινε κοντά στον Neuville στις δύο πρώτες ειδικές. Ωστόσο, επιτέθηκε στην τρίτη και, εκμεταλλευόμενος το γεγονός ότι ο οδηγός της Hyundai φαίνεται να χτύπησε σε κάτι (ο ίδιος δεν έδωσε εξήγησε για το τι ήταν), μπόρεσε να του κλέψει την πρωτιά.

Ο Meeke εντυπωσίασε φτάνοντας τρίτος, με την καλύτερή του επίδοση να έρχεται στην SS2, καθώς ήταν δεύτερος. 

Ο Ogier παραπονέθηκε αρκετά για έλλειψη πρόσφυσης και έμεινε τέταρτος γενικής, ενώ στην SS2 ήταν μόλις 10ος – η χειρότερή του επίδοση σήμερα.

Ο Ott Tanak έμεινε στην 5η θέση, ενώ αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων του στην τελευταία ειδική του πρωινού loop.

Στο πρώτο του φετινό rally, o Mads Ostberg ήταν αρκετά σταθερός και ανέβηκε ως την 6η θέση, αφήνοντας πίσω του τον Dani Sordo.

Όγδοος ήταν ο Craig Breen, που έχασε έδαφος αφού χτύπησε μία πέτρα στην SS4. Ένατος έμεινε ο έτερος οδηγός της Toyota, Juho Hanninen, ενώ στην 10η θέση βρέθηκε ο Hayden Paddon, που δεν έδειξε να έχει την απαιτούμενη ταχύτητα.

Στην 11η θέση έμεινε ο Lefebvre με το περυσινό DS3 WRC, ενώ 12ος με κλατάρισμα στην SS4 ήταν ο Elfyn Evans.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός/Συνοδηγός Χρόνος Διαφορά από τον 1ο
1 Latvala/Anttila 34:19.2  
2 Neuville/Gilsoul 34:23.1 +3.9
3 Meeke/Nagle 34:38.0 +18.8
4 Ogier/Ingrassia 34:38.3 +19.1
5 Tanak/Jarveoja 34:39.2 +20.1
6 Ostberg/Floene 34:40.1 +20.9
7 Sordo/Marti 34:55.2 +36.0
8 Breen/Martin 34:56.1 +36.9
9 Hanninen/Lindstrom 34.58.6 +39.4
10 Paddon/Kennard 35:00.3 +41.1
11 Lefebvre/Moreau 36.08.3 +1:49.1
12 Evans/Barritt 36.19.6 +2:00.4

 

Οι χρόνοι των SS2-SS4:

SS2:

 

SS3:

 

SS4:

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Πρόωρο τέλος δίνει η Ferrari στις δοκιμές με την Pirelli

Next Article

Blog: F1 2017 - Κανονισμοί και έλλειψη κατεύθυνσης

Related Posts