Ο Elfyn Evans συνεχίζει να προηγείται στην γενική κατάταξη μετά το τέλος του Rally Σουηδίας, παρά την μικρή έξοδο που είχε στην υπερειδική στην Red Barn Aren. Την τριάδα συμπληρώνουν οι Takamoto Katsuta και Thierry Neuville, με τις μεταξύ τους διαφορές να είναι μικρές. Καταστροφή για τον Adrien Fourmaux, που εγκατέλειψε λίγο πριν το τέλος του σκέλους.
Λίγο μετά το τέλος της δεύτερης μέρας του Rally Σουηδίας, ξέσπασε ασθενής χιονόπτωση στο Ούμεο. Αυτό ωστόσο δεν συνεχίστηκε το Σάββατο, με τις μάχες σε όλες τις θέσεις να είναι ομηρικές τόσο στην μεγάλη, όσο και στην μεσαία κατηγορία. Παρόλα αυτά, τα λάθη δεν έλειψαν, τα οποία ρύθμισαν σε μεγάλο ποσοστό την τελική δεκάδα μετά το πέρας του Σαββάτου.
Ήδη από την αρχή του τρίτου σκέλους, ήταν ολοφάνερο πως το… τανγκό για την πρώτη θέση θα το χόρευαν δύο, οι Elfyn Evans και Takamoto Katsuta. Ο Ουαλός ωστόσο κρατούσε συνεχώς πίσω του τον Ιάπωνα ομόσταυλό του και όλα έδειχναν πως θα φιγούραρε στην πρώτη θέση. Στο τρίτο πέρασμα από την Umea Sprint, συγκεκριμένα στα 3,7 χιλιόμετρα, σταμάτησε σε μια διασταύρωση, χάνοντας χρόνο, που τελικά δεν κόστισε την θέση του, αλλά έχασε ένα μεγάλο μέρος της διαφοράς που είχε χτίσει. Από τα παραπάνω επωφελήθηκε ο Thierry Neuville, που συμπληρώνει την πρώτη τριάδα, με τις ελπίδες του για νίκη στην Σουηδία, να είναι ολοζώντανες
Παρότι η βαλβίδα πίεσης λαδιού δημιούργησε ούκ ολίγα προβλήματα στον Ott Tanak, αυτό δεν εμπόδισε τον Εσθονό να πλασαριστεί στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης, σημειώνοντας χρόνους αρκετά κοντά στους πρώτους. Με δέκα βαθμούς (στην καλύτερη) διαθέσιμους συν όσους πάρει από την τελική του θέση στον αγώνα, η πίεση στο όριο είναι κάτι παραπάνω από δεδομένη.
Συγκριτικά με την Παρασκευή, ο Kalle Rovanpera ήταν ταχύτατος καθ’όλη την διάρκεια του Σαββάτου. Αυτό όμως δεν ήταν αρκετό για τον δις παγκόσμιο πρωταθλητή, καθώς είχε συνεχώς παράπονα αναφορικά με το στήσιμο του Toyota GR Yaris Rally1 στις πιο τεχνικές ειδικές της ημέρας, με αποτέλεσμα ο Φινλανδός να ολοκληρώσει το σκέλος στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης.
Ο Martins Sesks, συνεχίζει να τρέχει στον δικό του ρυθμό και να φέρει εις πέρας την αποστολή, να φτάσει με ασφάλεια στον τερματισμό το μεσημέρι της Κυριακής και δώσει πολύτιμους βαθμούς στην M-Sport WRT, πηγαίνοντας φυλαγμένα στο μεγαλύτερο μέρος της μέρας όντας έκτος. Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκαν και οι Sami Pajari,Josh McErlean και Gregoire Munster, που παρά κάποιες εξόδους που είχαν, διατήρησαν και οι τρεις την έβδομη, όγδοη και ένατη θέση γενικής αντίστοιχα.
Αν η τρίτη μέρα του Rally Σουηδίας για τον Adrien Fourmaux έπρεπε να χαρακτηριστεί με μια λέξη, αυτή θα ήταν καταστροφική. Ο Γάλλος ξεκίνησε με πολύτιμα εφόδια. Την καλή θέση εκκίνησης, τον καθαρό δρόμο που θα έβρισκε μπροστά του και τη μικρή διαφορά που τον χώριζε από τις πρώτες θέσεις. Τα πρώτα προβλήματα έκαναν την εμφάνιση τους στην SS10, όταν μόλις 100 μέτρα μετά σταμάτησε για να δέσει το κράνος του και να φορέσει τα γάντια του. Το κερασάκι στην τούρτα μπήκε στο δεύτερο πέρασμα από την “Sarsjoliden”, όταν και κόλλησε σε ένα snow bank στα 900 μέτρα. Πλέον στοχεύει στους βαθμούς της Κυριακής.
Tην βαθμολογούμενη δεκάδα να ολοκλήρωσε ο Oliver Solberg, με τον Σουηδό να οδεύει εκτός συγκλονιστικού απροόπτου σε ακόμα μια νίκη στον αγώνα της πατρίδας του, μπροστά από τους Roope Korhonen και Mikko Heikkila οι οποίοι ολοκλήρωσαν την τριάδα στο WRC2.
Ο δεύτερος γύρος του φετινού πρωταθλήματος στο WRC, ολοκληρώνεται την Κυριακή 16 Φεβρουαρίου με τρεις ειδικές διαδρομές. Η αρχή θα γίνει με το πρώτο πέρασμα από την μήκους 29,35 αγωνιστικών χιλιομέτρων “Vastervik” στις 08:27 το πρωί ώρα Ελλάδας. Για λόγους ασφαλείας, η μεγάλη έκδοση της υπερειδικής στην Red Barn Arena συρρικνώθηκε κατά 1,46 χιλιόμετρα από την αφετηρία της, με το μήκος της να είναι πλέον 8,62 χιλιόμετρα.
H κατάταξη μετά το τέλος της τρίτης μέρας
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify