O Thierry Neuville είναι ο πρωτοπόρος του Rally Τουρκίας μετά το επεισοδιακό δεύτερο loop της σημερινής ημέρας. Στην δεύτερη θέση, 3 δέκατα πίσω, ακολουθεί ο Sebastien Ogier, με τον Andreas Mikkelsen τρίτο, 2.6 δευτερόλεπτα από την κορυφή.
Όλοι οι οδηγοί επέλεξαν 6 σκληρά ελαστικά για το απογευματινό loop της δεύτερης ημέρας του Rally Τουρκίας, αφού ήξεραν ότι οι συνθήκες θα είναι αρκετά σκληρές.
Οι χρόνοι των οδηγών δεν ήταν σταθερή από ειδική σε ειδική, και αυτό έφερε μεγάλες αλλαγές στην κατάταξη, σε συνδυασμό με τα κλαταρίσματα και τις εγκαταλείψεις.
Ο Βέλγος δεν πήρε ρίσκα στην πρώτη ειδική, και είδε τον Ogier να τον περνά στην κατάταξη. Στην επόμενη ειδική πίεσε και ξανακέρδισε την θέση του από τον Γάλλο. Στο τέλος της ημέρας η μεταξύ τους διαφορά είναι μηδενική, με την μάχη τους τόσο για το πρωτάθλημα όσο και για την νίκη να συνεχίζεται. Το μόνο λάθος του Neuville ήταν στην αρχή της τελευταίας ειδικής, όταν δεν κατάφερε να στρίψει σε μία αριστερή φουρκέτα, χάνοντας 5-6 δευτερόλεπτα.
Ο Γάλλος έκανε έναν εξαιρετικό χρόνο στην πρώτη ειδική, παίρνοντας ρίσκα στο πολύ σκληρό κομμάτι της ειδικής, κερδίζοντας αρκετές θέσεις. Στις επόμενες έχασε λίγο έδαφος από τον Neuville αλλά παραμένει στη μάχη για την νίκη.
Ο Νορβηγός δεν κατάφερε να κινηθεί στον ίδιο ρυθμό με τον πρωί, έτσι έχανε συνεχώς έδαφος από τους Neuville και Ogier, αλλά βρίσκεται στην τρίτη θέση και στην μάχη για την νίκη, και το μεγάλο έπαθλο.
Στην 4η θέση βρίσκεται ο Jari-Matti Latvala, χωρίς να είναι μακριά από τις θέσεις του βάθρου, με τον teamamte του Ott Tanak να τον ακολουθεί στην 5η θέση.
Ο Εσθονός βρίσκεται σε μάχη για την 5η θέση με τους Hayden Paddon και Esapekka Lappi, με την μεταξύ τους διαφορά να είναι κάτι λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα.
Στην 8η θέση ακολουθεί ο Craig Breen που έχασε 45 δευτερόλεπτα στην πρώτη ειδική, αφού στο ξεκίνημα της είχε κλατάρισμα πίσω αριστερά, χάνοντας την δεύτερη θέση που είχε. Στην επόμενη ειδική έχασε κι άλλο χρόνο αφού έπρεπε να μειώσει ταχύτητα για να περάσει από τους Evans και Ostberg που είχαν εγκαταλείψει (όπως και οι Paddon, Suninen).
Στην 9η θέση ακολουθεί ο Teemu Suninen που έδειξε σαφής σημάδια βελτίωσης στο δεύτερο πέρασμα των ειδικών. Οι διαφορές των δύο τελευταίων με την 5η θέση δεν είναι μεγάλες, και όλα μπορούν να συμβούν αύριο.
Την δεκάδα συμπληρώνει ο Henning Solberg με το Skoda Fabia R5, ο οποίος κάνει έναν εξαιρετικό αγώνα!
O Elfyn Evans έδειξε τρομερό ρυθμό στην πρώτη ειδική του δεύτερο loop, αλλά ένα κλατάρισμα προς το τέλος της ειδικής, του κόστισε αρκετά δευτερόλεπτα. Στην επόμενη ειδική χτύπησε μία αρκετά μεγάλη πέτρα που είχε βγει στην αγωνιστική γραμμή με αποτέλεσμα να καταστρέψει το σύστημα διεύθυνσης του Fiesta WRC.
Το εμπρός αριστερά ελαστικό του Mads Ostberg είχε χάσει όλο το πέλμα του στην πρώτη ειδική, χάνοντας αρκετά δευτερόλεπτα. Στην επόμενη ειδική, 200 μέτρα από τον τερματισμό αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, αφού χτύπησε κι αυτός κάποια πέτρα.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση | Πλήρωμα | Χρόνος/Διαφορά από τον προηγούμενο |
1 | Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul | 1:52:28.2 |
2 | Sebastien Ogier/Julien Ingrassia | +0.3 |
3 | Andreas Mikkelsen/Anders Jaeger | +2.3 |
4 | Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila | +13.7 |
5 | Ott Tanak/Martin Jarveoja | +15.6 |
6 | Hayden Paddon/Sebastian Marshal | +3.2 |
7 | Esapekka Lappi/Janne Ferm | +1.2 |
8 | Craig Breen/Scott Martin | +13.8 |
9 | Teemu Suninen/Mikko Markkula | +12.8 |
10 | Henning Solberg/Ilka Minor | + |
Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα εδώ.
Δείτε όλα τα νέα για το Rally Τουρκίας εδώ.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify