Το τέλος των σημερινών ειδικών βρίσκει τα Toyota των Ott Tanak και Jari-Matti Latvala στις δύο πρώτες θέσεις, με τον Hayden Paddon να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα.
Για τις απογευματινές ειδικές της τρίτης ημέρας του Rally Τουρκίας όλοι οι οδηγοί επέλεξαν 6 σκληρά ελαστικά, αφού οι ειδικές ήταν πιο σκληρές μετά το πρώτο πέρασμα των αυτοκινήτων.
Στο τέλος του πρωινού loop ο Tanak βρισκόταν στην δεύτερη θέση, περίπου 35 δευτερόλεπτα πίσω από τον Andreas Mikkelsen, με το τέλος της ημέρας να τον βρίσκει στην κορυφή, με τον teammate του στην δεύτερη θέση. Στην πρώτη ειδική του loop ο Εσθονός αντιμετώπισε πρόβλημα με τον αποσβεστήρα στην μία από τις δύο πίσω αναρτήσεις. Ωστόσο, κατάφερε να επιδιορθώσει την ζημιά και να μην χάσει χρόνο.
Στην δεύτερη θέση ανέβηκε ο Jari-Matti Latvala που δεν είχε εύκολο έργο, αφού στην πρώτη ειδική του loop είχε κλατάρισμα πίσω δεξιά, ενώ αντιμετώπισε πρόβλημα και με τα υδραυλικά του Yaris WRC. Το πρόβλημα οφειλόταν στη θερμότητα, και μόλις κρύωσε το αμάξι τα υδραυλικά επανήλθαν.
Στην τρίτη θέση ακολουθεί ο Hayden Paddon που ήταν από τους λίγους οδηγούς που δεν αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα. Πίσω του, στην 4η θέση βρίσκεται ο Teemu Suninen, που δεν αντιμετώπισε κι αυτός κάποιο πρόβλημα.
Στην 5η θέση έπεσε ο Andreas Mikkelsen, που είδε το εμπρός διαφορικό του Hyundai i20 Coupe WRC να καταστρέφεται μέσα στην πρώτη ειδική και να συνεχίζει με το i20 πισωκίνητο, χάνοντας πάρα πολύ χρόνο. Επίσης πήρε ποινή 3 λεπτών και 20 δευτερολέπτων αφού άργησε να πάει στην εκκίνηση της 12ης ειδικής.
Στην 6η θέση ακολουθεί ο Henning Solberg που προηγείται στο RC2, με τον Elfyn Evans να ανεβαίνει στην 7η θέση, με τον Jan Kopecky να τον ακολουθεί στην 8η θέση, και να προηγείται στο WRC2, με την δεκάδα να συμπληρώνουν οι Simone Tempestini και Chris Ingram.
Οι Evans/Barritt αναγκάστηκαν να δουλέψουν στο αυτοκίνητο τους στο Service, αφού η M-Sport χρησιμοποίησε μερικούς από τους μηχανικούς τους για να επισκευάσουν το Fiesta WRC του Sebastien Ogier.
Ο Sebastien Ogier είχε έξοδο στην πρώτη ειδική, βγήκε εκτός δρόμου, χτύπησε σε ένα δέντρο με την δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου, χωρίς να προκαλέσει μεγάλη ζημιά, αλλά δεν κατάφερε να συνεχίσει, αφού το αυτοκίνητο κόλλησε, και δεν υπήρχαν θεατές στο σημείο να τον βοηθήσουν. Μετά από αρκετή ώρα κατάφερε να επαναφέρει το αμάξι στον δρόμο και επέστρεψε στο Service, λίγο πριν ολοκληρωθεί το loop. Η μόνη ζημιά που είχε το Fiesta ήταν ένας σπασμένος καθρέφτης, και μερικές γρατζουνιές.
Ο Craig Breen έχασε αρκετό χρόνο στην πρώτη ειδική, αφού υπήρχε αρκετός καπνός μέσα στην καμπίνα του Citroen C3 WRC. Στην συνέχεια στην απλή ειδική το C3 WRC τυλίχθηκε στις φλόγες και καταστράφηκε ολοσχερώς.
Το κατεστραμμένο C3 WRC:
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση | Πλήρωμα | Χρόνος/Διαφορά από τον προηγούμενο |
1 | Ott Tanak/Martin Jarveoja | 3:34:22.5 |
2 | Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila | +13.1 |
3 | Hayden Paddon/Sebastian Marshal | +57.4 |
4 | Teemu Suninen/Mikko Markkula | +2:11.7 |
5 | Andreas Mikkelsen/Anders Jaeger | +3:03.2 |
6 | Henning Solberg/Ilka Minor | +5:30.1 |
7 | Elfyn Evans/Daniel Barritt | +4:53.5 |
8 | Jan Kopecky/Pavel Dresler | +16.9 |
9 | Simone Tempestini/Sergio Itu | +44.5 |
10 | Chris Ingram/Ross Whittock | +47.8 |
Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα εδώ.
Δείτε όλα τα νέα για το Rally Τουρκίας εδώ.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify