Στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας των κατασκευαστών βρίσκεται μετά από δύο αγώνες η Red Bull Racing. Στο χαοτικό Grand Prix της Μαλαισίας που διεκόπη προσωρινά λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο Mark Webber κατέλαβε την 4η θέση που προσέφερε πολύτιμους βαθμούς, τόσο σε ατομικό, όσο και σε ομαδικό επίπεδο. Αντίθετα ο παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastian Vettel κατέστρεψε τον αγώνα του, όταν ο σε προσπάθεια ντουμπλαρίσματος πάνω στον Narain Karthikeyan κλάταρε το αριστερό πίσω ελαστικό του με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο χρόνο και στο τέλος να εγκαταλείψει τον αγώνα.
MARK WEBBER
Εκκίνησε: 4ος
Τερμάτισε: 4ος
«Γινόταν χαμός στην επανεκκίνηση, με τη συνεχή επικοινωνία μέσω ασυρμάτου σχετικά με τις επιλογές στα ελαστικά. Το κομμάτι που ακολούθησε και οδήγησα με την ενδιάμεση γόμα, ήταν δύσκολο, δεν ένιωθα σιγουριά. Όταν έβαλα σλικ, τα πράγματα βελτιώθηκαν αλλά ήταν πλέον αργά. Πρέπει να βγάλω το καπέλο στον Fernando (Alonso) και τον Sergio (Perez), έκαναν σωστές επιλογές και βρέθηκαν ψηλά. Ήταν ένας ανατρεπτικός αγώνας και είναι καλό που κέρδισα μερικούς βαθμούς. Μπορούμε να κρατήσουμε πολλά θετικά από αυτό το Σαββατοκύριακο. Η ομάδα δουλεύει πολύ σκληρά και τους ευχαριστώ για αυτό. Ξέρουμε πως θα έχουμε περισσότερες ευκαιρίες στο μέλλον»
SEBASTIAN VETTEL
Εκκίνησε: 5ος
Αποσύρθηκε αλλά πήρε κατάταξη στην 15η θέση
«Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν ότι κάποια στιγμή χάθηκε η επικοινωνία από τον ασύρματο και υπό αυτές τις συνθήκες είναι πολύ δύσκολο να αντιληφθείς τι συμβαίνει. Κάναμε το μέγιστο δυνατό σήμερα και βρέθηκα μέχρι την 4η θέση. Είναι όπως απογοητευτικό να μένεις έτσι εκτός αγώνα. Κάποιοι οδηγοί πρέπει να προσέχουν περισσότερο που βρίσκονται στο δρόμο. Σήμερα ήταν ζωτικής σημασίας οι αποφάσεις για αλλαγές ελαστικών και το πρόβλημα στην ενδοεπικοινωνία σήμαινε πως έπαιρνα μηνύματα με καθυστέρηση ή δεν τα άκουγα καθόλου. Δεν πήρα βαθμούς. Πριν την επαφή με την HRT ο αγώνας εξελισσόταν καλά για εμάς και είναι απογοητευτικό που ολοκληρώθηκε έτσι»
CHRISTIAN HORNER Team Manager της RBR
«Ένας επεισοδιακός αγώνας, με τη βροχή να ξεκινά λίγο πριν την εκκίνηση. Πριν διακοπεί η δράση, οι οδηγοί μας έκαναν αμφότεροι καλές εκκινήσεις. Όταν αποχώρησε το αυτοκίνητο ασφαλείας, κάναμε σωστή επιλογή βάζοντας ενδιάμεσα ελαστικά για τον Mark αλλά και τον Sebastian ένα γύρο αργότερα. Ο Mark ήταν το πρώτο μονοθέσιο που μπήκε στο pit lane κι αυτό προσφέρει ελευθερία κινήσεων στην είσοδο στο box αλλά δημιουργεί και πρόβλημα, αφού τον ακολούθησαν τα μισά μονοθέσια. Ως αποτέλεσμα, δεν μπορούσαμε να τον αποδεσμεύσουμε μέχρι να ελευθερωθεί το πεδίο. Μετά τα pit stop, o Sebastian έκανε μία καλή προσπέραση επί του Rosberg και προσπάθησε να μειώσει τη διαφορά από τον Hamilton. Ο αγώνας του εξελισσόταν καλά. Όταν στέγνωσε η πίστα, βάλαμε σλικ πρώτα στον Mark κι ένα γύρο μετά στον “Seb”. Δεν είχαμε καθόλου επικοινωνία μέσω ασυρμάτου με αυτόν, με αποτέλεσμα η ενημέρωση του να γίνεται μόνο με τις πινακίδες στο pit wall. Μετά την αλλαγή ελαστικών, τον χτύπησε μία HRT, με συνέπεια ένα κλαταρισμένο ελαστικό. Αυτό προκάλεσε ζημιά και στον δίσκο των φρένων στον πίσω τροχό, που είχε αρχίσει να υπερθερμαίνεται. Αποφασίσαμε να τον αποσύρουμε για λόγους ασφαλείας αλλά δεν μπορούσε να μας ακούσει και συνέχιζε. Ευτυχώς το μονοθέσιο του άντεξε μέχρι τέλους αλλά αυτό το συμβάν του κόστισε την 4η θέση σήμερα. Για τον Mark, μετά το τελευταίο του pit stop, όπου έβαλε τα σλικ, ο ρυθμός του ήταν καλός. Άρχισε να πλησιάζει τον Lewis. Τελικά τερμάτισε τέταρτος σε ένα πολύ επεισοδιακό αγώνα».
Red Bull Racing copyright.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify