Η Red Bull δοκιμάζει εναλλακτικό σύστημα Halo

Η Red Bull αναμένεται να δοκιμάσει μία εναλλακτική έκδοση του συστήματος Halo, η οποία θα θυμίζει το γνωστό από τη σειρά comics και ταινιών Batmobile.

Σήμερα σημειώθηκε η εμφάνιση στην πίστα της Βαρκελώνης ενός αντίστοιχου προστατευτικού στο μονοθέσιο της Ferrari του Kimi Raikkonen. Εντούτοις, η ομάδα από την Αυστρία αναπτύσσει ένα διαφορετικό σχέδιο το οποίο θα αποτελείται από μια ακρυλική «ασπίδα» με ανοικτή οροφή που θα περιβάλλει τον πιλότο. Αντί μάλιστα για το τμήμα στο κέντρο του συστήματος, θα βρούμε δύο μικρές κολώνες εκατέρωθεν του οδηγού. Το ακρυλικό που χρησιμοποιείται φημολογείται πως είναι παρόμοιο με του project car Bloodhound που κατέχει το ρεκόρ για τη μεγαλύτερη ταχύτητα στην ξηρά.

Η Red Bull σκοπεύει να βάλει το σύστημα αυτό σε συνθήκες πίστας στις αρχές του επόμενου μήνα. Ο επικεφαλής της ομάδας, Christian Horner δήλωσε: «Σκοπεύουμε να το τοποθετήσουμε σε ένα show car. Δε θα είναι συνθήκες Grand Prix αλλά περιβάλλον δοκιμών. Είναι ουσιαστικά ένα κουβούκλιο με ανοικτή οροφή που θυμίζει αρκετά παρμπρίζ. Είναι πιο κομψό και προσφέρει καλύτερη ορατότητα οπότε θέλουμε να δούμε και τη γνώμη της FIA γι’ αυτό.».

Ερωτώμενος για ενδεχόμενα μειονεκτήματα όπως σκουπίδια ή νερό που μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα στην ορατότητα απάντησε: «Σε άλλα αυτοκίνητα δεν έχει παρατηρηθεί πρόβλημα στο παρμπρίζ επομένως δεν θεωρούμε πως θα είναι μείζων ζήτημα.».

Ο Christian Horner ήταν ξεκάθαρος πως δεν είναι ικανοποιημένος από την πρόταση της Ferrari που είδαμε σήμερα, διότι περιορίζει κατά πολύ την ορατότητα: «Προσωπικά, δεν μου αρέσει. Κατανοώ πως η ασφάλεια του οδηγού είναι οπωσδήποτε βαρύνουσας σημασίας, όμως ανήκω στους «πιουρίστες» της οδήγησης με ανοικτό cockpit που έχουμε συνηθίσει εδώ και 60 χρόνια και κάτι τέτοιο είναι συνδεδεμένο με τον κίνδυνο.

«Προφανώς πρέπει να κάνουμε τα πάντα για να τον ελαχιστοποιήσουμε όμως τα μέτρα ασφαλείας που εξετάζονται, όπως το σύστημα Halo, δε θα μπορούσαν να προστατεύσουν τον Felippe Massa ούτε, δυστυχώς, τον Jules Bianchi. Κάναμε την πρότασή μας που όπως είπα είναι περισσότερο σαν κουβούκλιο και ελαφρώς πιο κομψή όμως και πάλι απομακρυνόμαστε από το concept της οδήγησης με ανοικτό cockpit. Ως οδηγός πρέπει να αποδεχτείς το στοιχείο του ρίσκου όταν μπαίνεις στο μονοθέσιο.

«Όταν αγωνιζόμουν στην F3000, το ήξερα. Είναι κι αυτό τμήμα της πρόκλησης. Σίγουρα πρέπει να είμαστε υπεύθυνοι και να κοιτάζουμε τις πιθανές λύσεις όμως δε θεωρώ καλή επιλογή το Halo. Υπάρχουν ζητήματα ορατότητας στην ανηφόρα όπως πχ στο Monaco ή στην πρώτη στροφή στο Austin.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Ο Rosberg υποστηρίζει το "halo"

Next Article

Η Renault ελπίζει να έχει κλείσει την ψαλίδα με Mercedes και Ferrari

Related Posts