Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, θεωρεί ότι η ομάδα προσπάθησε τα πάντα προκειμένου να πείσει τον Daniel Ricciardo να μείνει για την σεζόν του 2019.
Μετά από εβδομάδες συζητήσεων, ο Αυστραλός επρόκειτο να υπογράψει ένα νέο συμβόλαιο με την Αυστριακή ομάδα, λίγο μετά το Grand Prix Ουγγαρίας στα τέλη Ιουλίου.
Ο ‘Honey Badger’ όμως προτίμησε να μεταφερθεί στην Renault, πιάνοντας τον Horner, αλλά και τον διευθυντή motorsport της Red Bull, Helmut Marko, απροετοίμαστους όταν τους ανακοίνωσε την απόφασή του.
«Το επεξεργαστήκαμε και νομίζω ότι κάναμε ότι μπορούσαμε να κάνουμε για τον κρατήσουμε,» δήλωσε ο Horner στο Motorsport.com.
«Είπε μάλιστα την κλασική ατάκα χωρισμού – δεν φταίτε εσείς, φταίω εγώ! Νομίζω ότι απλά ήθελε πραγματικά να αντιμετωπίσει μια νέα πρόκληση.
«Νομίζω ότι επίσης ίσως να προβληματιζόταν σχετικά με την αξία του ως οδηγός αναλογιζόμενος την εξέλιξη του Max [Verstappen] και ίσως να ήταν αβέβαιος για την Honda εκείνη την περίοδο. Ακολούθως, έχει δει να ξεκινούν να πραγματοποιούνται όλα όσα είχαμε συζητήσει.
«Πάντα έχεις ένα plan B. Νομίζω ότι όταν καταλάβαμε πως σοβαρολογούσε, ότι αυτή ήταν η απόφασή του, ήταν πολύ εύκολη απόφαση να διαλέξουμε τον Pierre Gasly.»
O Horner επιμένει πάντως ότι η ομάδα δεν προτιμούσε τον Verstappen σε βάρος του Ricciardo:
«Ο νούμερο 1 οδηγός σε αυτή την ομάδα είναι αυτός που είναι στην υψηλότερη θέση στην πίστα. Αυτός είναι ο απλός κανόνας. Και δεν υπάρχει καμία προτίμηση στον τρόπο που λειτουργούμε την ομάδα, από τον έναν οδηγό στον άλλο. Ο Daniel θα το έλεγε αυτό πολύ ανοικτά.
«Το Μεξικό ήταν η πρώτη φορά που ο Daniel τα πήγε καλύτερα από τον Max στις κατατακτήριες, από το Μονακό. Οι επιδόσεις του Max στις κατατακτήριες δοκιμές είναι τεράστιες και αυτό πιθανώς να επηρέασε την απόφαση του Daniel για το μέλλον.»
O Horner αναγνώρισε επίσης ότι ο Ricciardo πέρασε ένα μεγάλο χρονικό διάστημα με προβλήματα αξιοπιστίας, μετρώντας οκτώ DNF στην σεζόν που μας πέρασε, οδηγώντας στην 6η θέση στο πρωτάθλημα οδηγών:
«Νομίζω ότι υπήρξε μια δύσκολη σεζόν για τον Daniel. Είχε να αντιμετωπίσει με την συνεχή εξέλιξη του Max και παρόλο που τα προβλήματα επηρέασαν και τους δυο οδηγούς, έτειναν να συμβαίνουν στον Daniel τις Κυριακές παρά στον Max.
«Η αστοχία με τον συμπλέκτη που υπέστη ο Daniel την Κυριακή στο Μεξικό, συνέβη στον Max την Παρασκευή. Στο practice της Βραζιλίας το μονοθέσιο του Max έχανε λάδια από μια ρωγμή που σημειώθηκε στο Μεξικό και ευτυχώς δεν σταμάτησε το μονοθέσιο από το να λειτουργεί. Παρόλα αυτά, ο Max είχε αυτή την κακή τύχη 12 μήνες πριν.»
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify