Τα αεροδυναμικά «φτεράκια» καταργούνται για το 2017 και ο Scott Redding αναφέρει ότι αυτά βοηθούσαν ως τώρα τους αναβάτες να είναι κάπως «τεμπέληδες».
Με τα αεροδυναμικά βοηθήματα να υπάρχουν και παλαότερα, η Ducati τα επανέφερε το 2015 σε μία προσπάθεια των Ιταλών να φορτίσουν αποτελεσματικότερα τον εμπρός τροχό της Desmosedici. Yamaha και Honda ακολούθησαν στη συνέχεια, με το τέλος του 2016 να βρίσκει όλους τους κατασκευαστές να τα χρησιμοποιούν στις μοτοσυκλέτες τους.
Οι κατασκευαστές όμως, θέτοντας θέματα προς συζήτηση όπως η ασφάλεια και το κόστος, αποφάσισαν σε συνεργασία με τη διοργανώτρια αρχή να τα απαγορέψουν για το μέλλον.
Ο Redding – ο οποίος πέρυσι οδηγούσε την GP15 για λογαριασμό της Pramac – ανέβηκε στην μοτοσυκλέτα του 2016 στα πρώτα τεστ μετά την Βαλένθια, αναφέροντας ότι χωρίς τα «φτεράκια» η διαφορά είναι αντιληπτή.
«Δυσκολεύτηκα με τη σούζα χωρίς τα φτερά, για να είμαι ειλικρινής,» ανέφερε ο Βρετανός μετά το πρώτο του τεστ με την νέα μοτοσυκλέτα.
«Προσπαθήσαμε να χρησιμοποιήσουμε την ίδια δύναμη όπως ο Iannone, όμως έκανε πολύ σούζα, έτσι προσπαθήσαμε να προσαρμόσουμε τη μοτοσυκλέτα κάπως, ώστε να κάθεται λιγότερο στο πίσω μέρος, όμως έτσι θα χάνεις σε άλλα μέρη.
«Με τα φτερά μπορούσες να είσαι κάπως τεμπέλης, περίπου. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να συνηθίσουμε.
«Ξέρω ότι η μοτοσυκλέτα μπορεί να δουλέψει, έχουμε τα δεδομένα του Iannone από φέτος, μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε του χρόνου.»
Με την απαγόρευση των πτερυγίων, οι κατασκευαστές αναμένεται να δουλέψουν πολύ πάνω στα fairing των μοτοσυκλετών τους για τη νέα χρονιά, έχοντας όμως περιορισμούς στην κατασκευή τους.
«Πιστέυω ότι θα υπάρξει ένα εξελιγμένο fairing χωρίς φτερά το οποίο θα βοηθήσει κάπως,» δήλωσε ο Redding.
«Πρέπει να διατηρώ τα μάτια μου ανοικτά και τα χέρια μου πάνω της επειδή η διαφορά είναι αρκετά μεγάλη.
«Ας δούμε τι θα κάνουν και αν θα κάνουν κάποια διαφορά.»
Οι εντυπώσεις του Βρετανού για τη νέα του μοτοσυκλέτα ήταν θετικές, αμέσως αφότου την οδήγησε.
«Τα πράγματα με τα οποία δυσκολευόμουν, μπορείς να αισθανθείς τις μεγάλες διαφορές,» τόνισε.
«Έχουν περισσότερο κράτημα, καλύτερο στρίψιμο.
«Οι μοτοσυκλέτες δεν είναι η μέρα με τη νύχτα, όμως είναι εκεί που το χρειάζομαι.
«Έχω καλύτερη αίσθηση από το μπροστινό, έχω περισσότερο στρίψιμο κια περισσότερη πρόσφυση. Είναι ότι χρειαζόμουν.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify