Ο Remi Taffin παραδέχθηκε ότι μεγάλο μέρος της εξέλιξης της μονάδος ισχύος της Renault προσαρμόστηκε για το 2017, λέγοντας πρέπει να κρατήσουμε χαμηλό προφίλ για την επόμενη σεζόν.
Από την αλλαγή στους 1.6 V6 τούρμπο κινητήρες το 2014, η Renault υστερούσε από την Mercedes σε δύναμη αλλά και αξιοπιστία. Η Γαλλική κατασκευάστρια έπεσε πίσω και από την αναγεννημένη Ferrari πέρσι και θα μπορούσε να είχε πέσει κι άλλο πιο κάτω αν η Honda κατάφερνε να ανακάμψει μετά από μία καταστροφική χρονιά.
Τώρα σαν πλήρης ομάδα, η Renault είναι αποφασισμένη να κάνει μία μεγάλη επένδυση για να επιστρέψει στην κορυφή. Ωστόσο, η κατασκευάστρια έσπευσε να σταματήσει όποιες μεγάλες προσδοκίες αυτή την στιγμή.
Όταν ρωτήθηκε πότε η Renault έχει συγκεκριμένο πλάνο για την εξέλιξη της μονάδας ισχύος, ο Taffin, που είναι υπεύθυνος για τον κινητήρα στην νέα προσπάθεια την Renault, απάντησε :
«Υπάρχει ένα προοδευτικό πλάνο αλλά το πλάνο έχει να κάνει με το 2017. Προφανώς, και θα τρέξουμε σε όλους τους αγώνες του 2016, έτσι αν μπορούμε να αυξήσουμε την απόδοση θα το κάνουμε. Αλλά θα καθοδηγείτε για το τι θα είναι χρήσιμο για το 2017.»
«Για το 2016 πρέπει να κρατήσουμε χαμηλό προφίλ. Θέλουμε να τερματίσουμε στους αγώνες. Θέλουμε να είμαστε όλο και πιο γρήγοροι. Θα δούμε πως θα φτιάξουμε την στρατηγική. Αλλά θα βασίζεται για το πως θα πάμε στην νέα χρονιά.»
Αν και οι ομάδες δεν έχουν καταλήξει για τους τεχνικούς κανονισμούς για το 2017, ο Taffin πιστεύει ότι αυτό δεν θα επηρεάσει το τμήμα του.
«Υπάρχουν ακόμα συζητήσεις για το θέμα των σασί, αλλά πιστεύω ότι έχουμε σχεδόν καταλήξει στους κανονισμούς για του κινητήρες ότι θα μείνουν στάσιμοι για μερικά χρόνια.»
«Είναι σημαντικό να υπάρχει σταθερότητα γιατί επενδύουμε πολλά στην μονάδα ισχύος»
Οι τωρινοί V6 κινητήρες θα μείνουν τουλάχιστον μέχρι το 2020 με αντάλλαγμα οι κατασκευαστές να μειώσουν τις τιμές προς του πελάτες.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify