Το Grand Prix της Βραζιλίας πλησιάζει και γι αυτό θα γυρίσουμε 12 χρόνια πίσω, στον αγώνα του 2003.
Ο τρίτος γύρος της σεζόν του 2003 διεξήχθη στις 6 Απριλίου στο Interlagos της Βραζιλίας και η McLaren ερχόταν με το προβάδισμα στη βαθμολογία κατασκευαστών αφού οι νίκες των Coulthard και Raikkonen σε Αυστραλία και Μαλαισία αντίστοιχα την είχαν βάλει μπροστά από τις Ferrari, Renault και Williams που ακολουθούσαν. Ο Raikkonen ήταν πρώτος στη βαθμολογία με 16 βαθμούς και ο Coulthard ακολουθούσε με 10 ενώ οι Montoya, Barrichello, Alonso, Schumacher και Trulli ειχαν απο 8 βαθμούς περιμένοντας την παραμικρή ευκαιρία για να βρεθούν στην κορυφή.
Ο Barrichello πήρε την pole μπροστά στους συμπατριώτες του με χρόνο μόλις 11 χιλιοστά καλύτερο απο αυτόν του Coulthard. Ο Webber έκανε την έκπληξη παίρνοντας την τρίτη θέση με την Jaguar και ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Kimi Raikkonen ήταν τέταρτος.
Το 2003 υπήρχε ένας κανονισμός που έλεγε πως οι ομάδες επιτρέπεται να φέρνουν μόνο ένα σετ ελαστικών για βροχή και οι ομάδες που χρησιμοποιούσαν Bridgestone έφεραν τα ενδιάμεσα ελαστικά τα οποία δεν έκαναν για την κατάσταση της πίστας. Ο αγώνας αναβλήθηκε για 10 λεπτά και μετά ξεκίνησε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας το οποίο βγήκε στην πίστα αρκετές φορές κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Η Jordan έφερε τους Fisichella και Firman στα πιτ όσο το αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν στην πίστα ακολουθώντας διαφορετική στρατιγική από τις άλλες ομάδες. Το αυτοκίνητο ασφαλείας έφυγε στον όγδοο γύρο και ο Barrichello έχασε γρήγορα την πρωτοπορία από τον Coulthard. Ο Raikkonen ξεφορτώθηκε γρήγορα τον Webber και στη συνέχεια κατάφερε να περάσει τον Barrichello και τον teammate του για να βρεθεί πρώτος.
Στον 18ο γύρο, η ανάρτηση του Firman έσπασε στο τέλος της ευθείας εκκίνησησης-τερματισμού και η Jordan ανεξέλεγκτη έπεσε πάνω στην Toyota του Panis με τον Fisichella να είναι πολύ τυχερός καθώς είδε τον teammate του να περνάει ακριβώς δίπλα του ενώ ετοιμαζόταν να στρίψει. Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε στην πίστα και, όταν έφυγε, οι Schumacher και Barrichello κόλλησαν πίσω από τον Coulthard. Ωστόσο, πριν προλάβουν να περάσουν, ο Γερμανός έχασε τον έλεγχο στην τρίτη στροφή και κατέληξε στα προστατευτικά λάστιχα, ακριβώς στο ίδιο σημείο που είχαν εγκαταλείψει πριν από λίγο οι Montoya και Pizzonia (να σημειωθεί πως λίγο πιο δίπλα από το σημείο που κατέλειξε ο Schumacher υπήρχε ένας γερανός που απομάκρινε τη Jaguar του Pizzonia αλλά ευτυχώς δεν έπεσε πάνω του η Ferrari).
Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε στην πίστα πάλι και ο Raikkonen μπήκε στα πιτ αφήνοντας μπροστά τους Coulthard και Barrichello. Ο αγώνας ξανάρχισε αλλά οι εγκαταλείψεις των Verstappen και Button στην 3η στροφή ανάγκασαν τον Bernd Maylander να ξαναβγεί στην πίστα.
Ο αγώνας ξεκίνησε εκ νέου στον 36ο γύρο και ο Barrichello άρχισε να πιέζει πολύ τον Coulthard. Ο DC έκανε ένα λάθος στον 44ο γύρο και ο Rubens πέρασε πρώτος με τους βραζιλιάνους οπαδούς να τρελαίνονται. Ο Βραζιλιάνος άρχισε να κινείται 2 δευτερόλεπτα ταχύτερα από τον Coulthard όμως 2 γύρους αργότερα έκοψε ταχύτητα και σταμάτησε την Ferrari του στην άκρη της πίστας λόγω βλάβης, κάπως έτσι ο Coulthard βρέθηκε πάλι πρώτος με τους Raikkonen και Ralf Schumacher να ακολουθούν ενώ με όλα αυτά που έγιναν ο Fisichella είχε βρεθεί στην 4η θέση.
Ο Ralf μπήκε σύντομα στα πιτ και ο Fisichella άρχισε να πλησιάζει τον Raikkonen, ενώ ο Coulthard μπήκε κι αυτός στα πιτ αργότερα αφήνοντας πρώτο τον Φινλανδό με την Jordan του Fisichella να είναι πλέον ακριβώς από πίσω. Ο Kimi κρατήθηκε για λίγο πρώτος, όμως έκανε ένα λάθος και ο Ιταλός πέρασε μπροστά. Στον ακριβώς επόμενο γύρο ο Webber έχασε τον έλεγχο της Jaguar και την έστειλε στις μπαριέρες κι ενώ το αυτοκίνητο ασφαλείας ετοιμαζόταν να κάνει την εμφάνιση του για άλλη μια φορά ο Alonso που ήταν τρίτος δεν έκοψε ταχύτητα εκεί που υπήρχαν οι κίτρινες σημαίες με αποτέλεσμανα χτυπήσει έναν τροχό της Jaguar που ήταν στη μέση της πίστας και να φύγει με πολλά χιλιόμετρα στα προστατευτικά λάστιχα με πάρα πολλή δύναμη με αποτέλεσμα η πίστα να γεμίσει λάστιχα και θραύσματα. Οι κόκκινες σημαίες βγήκαν και ο αγώνας σταμάτησε έχοντας ολοκληρωθεί 55 γύροι.
Αμέσως μετά υπήρξε ένα μεγάλο μπέρδεμα καθώς τότε το άρθρο 154 των κανονισμών έλεγε ότι αν το 75% της απόστασης του αγώνα έχει ολοκληρωθεί (σε αυτή την περίπτωση οι 54 γύροι ήταν το 76% της απόστασης του αγώνα) θεωρείτο ότι ο αγώνας έχει τελειώσει όταν το προπορευόμενο μονοθέσιο περάσει τη γραμμή στο τέλος του γύρου 2 γύρους πριν από τον γύρο στον οποίο βγήκε η κόκκινη σημαία. Ο Fisichella πέρασε τον Raikkonen στον 54ο γύρο και σύμφωνα με τους αγωνοδίκες ο Ιταλός ήταν ακόμα στον 55ο γύρο όταν βγήκε η κόκκινη σημαία. Σε αυτή την περίπτωση νικητής ήταν αυτός που τελείωσε πρώτος τον 53ο γύρο και αυτός ήταν ο Kimi Raikkonen.
Ο Fisichella όταν βγήκε από το μονοθέσιο πανηγύρισε τη νίκη με τους ανθρώπους της Jordan ενώ υπήρχε ήδη μπέρδεμα με το αποτέλεσμα και σαν να μην έφτανε αυτό η EJ-13 του Ιταλού έπιασε φωτιά. Μετά από λίγο βγήκαν τα επίσημα αποτελέσματα που επιβεβαίωναν ότι ο Kimi ήταν ο νικητής και φυσικά υπήρξε μεγάλη απογοήτευση στην Jordan καθώς η νίκη είχε χαθεί.
Λίγες μέρες αργότερα τα επίσημα αποδεικτικά στοιχεία βαθμολόγησης έδειξαν ότι ο Fisichella είχε μόλις αρχίσει τον 56ο γύρο όταν βγήκε η κόκκινη σημαία. Στις 11 Απριλίου η FIA ανακοίνωσε ότι η νίκη δόθηκε στον Fisichella. Με τον Raikkonen αντί του Fisichella στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου και τον Alonso να μην βρίσκεται στο podium λόγω τραυματισμού από το ατύχημα, κανένας οδηγός δεν ήταν στη σωστή θέση για την τελετή του βάθρου.
Στην Ίμολα που διεξαγόταν ο επόμενος αγώνας έγινε μία μη επίσημη τελετή στην οποία ο Kimi Raikkonen και ο Ron Dennis έδωσαν τα τρόπαια οδηγών και κατασκευαστών στους Giancarlo Fisichella και Eddie Jordan.
Αν η νίκη τελικά πήγαινε στον Raikkonen , ο Φινλανδός θα ισοβαθμούσε στο τέλος της σεζόν με τον Schumacher όμως το πρωτάθλημα θα το έπαιρνε πάλι ο Γερμανός καθώς είχε περισσότερες νίκες από τον Φινλανδό
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify