Εντυπωσιασμένος φάνηκε ο Daniel Ricciardo από την πολύ μικρή μεταβολή που είχε στην ορατότητά του κατά τη διάρκεια της δοκιμής του Aeroscreen νωρίτερα σήμερα.
Η Red Bull διεξήγαγε το test του εν λόγω προστατευτικού καθώς η FIA σκοπεύει να βελτιώσει την ασφάλεια του cockpit από τη νέα σεζόν.
Ο Αυστραλός πιλότος δήλωσε πως η λύση που προτείνει η Red Bull, δεν επηρεάζει σημαντικά την ορατότητά του συγκριτικά με το πλήρως ανοιχτό cockpit: «Πιστεύω πως στον τομέα της ορατότητας είναι αρκετά καλό (σ.σ. το Aeroscreen). Ήταν μια χαρά ακόμα και η περιφερειακή μου ορατότητα για να είμαι ειλικρινής.», δήλωσε σήμερα μετά τη δοκιμή.
«Με τον τρόπο δόμησης του canopy, τα στηρίγματα είναι παράλληλα με τις κολώνες των καθρεφτών άρα δεν παρεμποδίζεσαι περισσότερο απ’ ό,τι τώρα. Σίγουρα είναι λίγο περίεργο να υπάρχει μια τέτοια διάταξη στο μονοθέσιο και θα χρειαστεί χρόνος προσαρμογής. Όμως βλέπεις πολύ καλά τι βρίσκεται γύρω σου. Είχα μια Ferrari μπροστά μου και όλα τα σημεία αναφοράς στην πίστα έμοιαζαν απαράλλαχτα, κάτι που θεωρώ πως είναι θετικό. Σίγουρα υπάρχει διαφορά όμως επί της ουσίας είναι αρκετά καλό.»
Μία ανησυχία που έχει ανακύψει αναφορικά με τις νέες διατάξεις ασφαλείας, συμπεριλαμβανομένου και του Halo της Ferrari που δοκιμάστηκε το χειμώνα, είναι το κατά πόσον θα παρεμποδίζουν την ορατότητα των πιλότων κατά τη διάρκεια της εκκίνησης καθώς και σε απότομες στροφές όπως η Raidillon στο Spa.
Ο Daniel Ricciardo δεν πιστεύει πως το Aeroscreen θα παρουσιάσει προβλήματα στην ορατότητα προς τα πάνω μα παραδέχτηκε πως δεν το δοκίμασε με τα φώτα της εκκίνησης να αναβοσβήνουν.
Όπως λοιπόν προσέθεσε: «Είναι αρκετά ψηλά. Αν έπρεπε να πάρω τώρα θέση στο grid δεν πιστεύω ότι θα επηρέαζε την ορατότητά μου. Νομίζω πως είναι ψηλότερα (σ.σ. από την ευθεία στην οποία βρίσκονται τα φώτα της εκκίνησης) όμως δεν το δοκίμασα.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify