Περαιτέρω έρευνα στο κινητήρα του Rosberg

Ο Nico Rosberg θα πρέπει να περιμένει μερικές μέρες ακόμα για να γνωρίζει αν θα χρειαστεί να αλλάξει κινητήρα για τον αγώνα της Σιγκαπούρης, μετά την εγκατάλειψή του στην Monza.

Η Mercedes αποφάσισε να χρησιμοποιήσει όλα τα tokens που είχε στη διάθεση της στο Ιταλικό GP, ώστε να δοκιμάσει πράγματα και για το 2016.

Ωστόσο, ένα πρόβλημα με το ψυκτικό υγρό της μονάδας ισχύος του Γερμανού στο FP3 τον ανάγκασε να επιστρέψει σε παλαιότερο spec. Και αυτή η μονάδα ισχύος, όμως, δεν άντεξε και στους τελευταίους γύρους οδήγησε τον ίδιο σε εγκατάλειψη.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes, Toto Wolff, δήλωσε πως ο κινητήρας θα εξεταστεί από τους μηχανικούς στο εργοστάσιο της ομάδας στο Brixworth για να δουν αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί και πάλι.

Αν δεν γίνεται αυτό, ο Rosberg θα πρέπει να χρησιμοποιήσει την 4η μονάδα ισχύος που έχει στη διάθεσή του στην Σιγκαπούρη.

Ο Wolff είπε μεταξύ άλλων: «Δεν γνωρίζουμε ακόμα αν η ζημιά είναι τόσο σοβαρή. Και για να είμαστε ξεκάθαροι – δεν φταίει το ότι ήταν παλιότερου spec, απλά είχαμε θέμα με το ψυκτικό υγρό.»

Όταν ρωτήθηκε για το αν υπήρχε κάποιο σημάδι που να προμήνυε την εγκατάλειψη του Γερμανού οδηγού, ο Αυστριακός απάντησε: «Ο κινητήρας είχε χρησιμοποιηθεί σε 6 αγώνες, είχε κάνει πολλά χιλιόμετρα. Αλλά δεν είχαμε καμία προειδοποίηση. Τον πιέσαμε λίγο παραπάνω για να φτάσουμε τον Vettel και τότε ήταν που δεν άντεξε άλλο.»

Παρά το γεγονός πως η κατάσταση με τους κινητήρες δεν κύλησε ομαλά για την Mercedes, ο Wolff πιστεύει πως η χρήση όλων των tokens από τώρα θα βοηθήσει αρκετά στην εξέλιξη του κινητήρα για το 2016: «Φέραμε αυτήν την τέταρτη φάση του κινητήρα γιατί θέλουμε να δούμε αν η πορεία που ακολουθούμε στην εξέλιξή του είναι η σωστή. Είδαμε τι συνέβη με τον κινητήρα του Nico. Παρά τα πολλά χιλιόμετρα που είχε γράψει ο κινητήρας, είχε περιθώριο για μερικά ακόμη, έτσι χάσαμε ένα μονοθέσιο και ο Nico έχασε πολύτιμους βαθμούς. Αλλά αυτό είναι ένα πολύ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα. Θα είναι έτσι και του χρόνου, και όσο πιο νωρίς ξέρεις πώς θα πρέπει να κινηθείς, τόσο το καλύτερο για σένα.» 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

GP Ιταλίας – Η αξιολόγηση οδηγών και κατασκευαστών

Next Article

Raikkonen - Η αναβάθμιση του κινητήρα με βοήθησε

Related Posts