Ο Valentino Rossi πιστεύει πως ο μεγάλος αριθμός πτώσεων των αναβατών του MotoGP θα μειωθεί αν η Michelin βελτιώσει τα ελαστικά της για βρόχινες συνθήκες.
Ο Ιταλός πρωταθλητής, για τρίτη φορά φέτος δεν κατάφερε να σημειώσει βαθμούς καθώς στο Assen σημείωσε πτώση υπό βρόχινες συνθήκες και ενώ βρισκόταν στην πρωτοπορία του αγώνα. Αυτό το Σαββατοκύριακο, ο Γιατρός θα τρέξει στο Γερμανικό Grand Prix, στην πίστα του Sachsenring με σκοπό να μειώσει την διαφορά των 42 βαθμών από τον πρώτο της βαθμολογίας Marc Marquez.
Σε όλο το τριήμερο του Ολλανδικού Grand Prix σημειώθηκαν 39 πτώσεις συνολικά με τις 14 στον κυριακάτικο αγώνα. Σχεδόν κάθε αναβάτης είχε και από μία πτώση κατά την διάρκεια του τριημέρου, κάτι που μας έκανε να εστιάσουμε στα ελαστικά της Michelin μετά από μερικούς ήσυχους αγώνες.
Παρά το λάθος που τον έθεσε εκτός αγώνα και ενώ βρισκόταν στην πρώτη θέση, ο Rossi άσκησε κριτική στην Michelin όσο αφορά την πρόοδο που έχει κάνει η εταιρεία με τα ελαστικά για βρόχινες συνθήκες.
«Με τα βρόχινα ελαστικά, η Michelin αυτή τη στιγμή βρίσκεται εκεί που ήταν τον Μάρτιο με τα slicks. Μετά από αυτό δούλεψαν και βελτίωσαν πολύ το μπροστινό ελαστικό. Με τα βρόχινα ελαστικά βρίσκονται πίσω στο πρόγραμμα.
«Αυτά τα ελαστικά έχουν πολύ πρόσφυση πίσω και πολύ λίγη εμπρός, ακριβώς το αντίθετο με τα Bridgestone πέρυσι.
«Συνηθίζαμε να βάζουμε υψηλή πίεση στο μπροστινό και για αυτό τώρα, όσο πιέζουμε τα Michelin, ζητάμε πολύ περισσότερα από αυτά και το μπροστινό καταρρέει.»
Ο έτερος αναβάτης της Yamaha, Jorge Lorenzo, έχει σχεδόν την ίδια άποψη. Ο Ισπανός δυσκολευόταν όλο το τριήμερο στην Ολλανδία και τερμάτισε στην 10η θέση, 27 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή του αγώνα Jack Miller.
Ο Jorge Lorenzo είπε: «Μετά από 6 ή 7 χρόνια μακριά από το πρωτάθλημα, η Michelin έχει βγει έξω από τα νερά της και δεν μπορεί να κατανοήσει πόσο βαριές και δυνατές είναι οι μοτοσικλέτες και με λιγότερα ηλεκτρονικά.» Ο Ισπανός πρωταθλητής παραπονιόταν όλο το τριήμερο για την απουσία αίσθησης των ελαστικών της μεγάλης Γαλλικής εταιρείας.
«Έχουμε πολλά προβλήματα για να βρούμε τα σωστά ελαστικά για κάθε πίστα. Μερικές φορές επιλέγονται τα σωστά, κάποιες άλλες όχι. Ελπίζω πως με περισσότερη εμπειρία θα επιλέγονται τα σωστά πιο συχνά.
«Αν νιώθω το μπροστινό ελαστικό, μπορώ να είμαι ο ταχύτερος, όπως έχω δείξει. Αλλά αν δεν το νιώθω, είμαι ο αργότερος.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify