Ικανοποιημένος με την απόδοση της μοτοσυκλέτας του στην πρώτη μέρα του GP Γαλλίας ήταν ο Valentino Rossi, ο οποίος μπήκε στην πρώτη δεκάδα των χρόνων στις ελεύθερες δοκιμές.
Ο Rossi είχε ένα καλύτερο ξεκίνημα από τα προηγούμενα Grand Prix στο Λε Μαν, σημειώνοντας τον ένατο καλύτερο χρόνο στις πρώτες δύο περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής του GP Γαλλίας. Ο Ιταλός μπόρεσε να συνεχίσει τη δουλειά για την βελτίωση της αίσθησής του στη μοτοσυκλέτα, μετά το τεστ της Χερέθ.
Σε αυτό, σύμφωνα με τον ίδιο συνεισέφερε κι ο καιρός, καθώς η βροχή έμεινε μακριά από την πίστα στο FP2, επιτρέποντας στον Rossi και τους μηχανικούς του να επικεντρωθούν στα όσα έμαθαν στο τεστ της περασμένης Δευτέρας. Πιο συγκεκριμένα ο αναβάτης της Petronas Yamaha ανέφερε:«Ήταν μία καλύτερη μέρα για εμάς, επειδή από το πρωί κι’όλας στο βρεγμένο ήμουν αρκετά γρήγορος και ένιωθα καλά με την μοτοσυκλέτα.
«Αλλά χρειαζόμουν και δοκιμές στο στεγνό για να καταλάβω αν η δουλειά που κάναμε την Δευτέρα στο τεστ στην Jerez θα μας βοηθήσει στο Le Mans. Ήμασταν τυχεροί, το FP2 ήταν στεγνό, έτσι καταφέραμε να πιέσουν και να προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε [την μοτοσυκλέτα].»
Εν συνεχεία ο Rossi μίλησε για την γενικότερη αίσθησή του στην πρώτη μέρα του GP Γαλλίας, ενώ αναφέρθηκε και στις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στην M1: «Στο τέλος είμαι στην πρώτη δεκάδα, είμαι 9ος, αλλά επίσης κατά την διάρκεια των δοκιμών οδήγησα με έναν καλύτερο τρόπο.
«Είμαι πιο σταθερός, έχω αξιοπρεπή ρυθμό, μπορώ να φρενάρω πιο βαθιά και να μπω στις στροφές πιο γρήγορα. Έτσι, δεν ήταν και τόσο κακά τα πράγματα. Φαίνεται να είμαστε πιο δυνατοί σε σύγκριση με τους πρώτους αγώνες. Νομίζω ότι η δουλειά που κάναμε στην Jerez μας βοήθησε αρκετά επειδή δουλέψαμε σκληρά στο τεστ, πειράξαμε τις ρυθμίσεις στην ανάρτηση, αλλάξαμε ψαλίδι, αλλάξαμε την κατανομή βάρους στην μοτοσυκλέτα.
«Δοκιμάσαμε επίσης ένα ψαλίδι από ανθρακόνημα το οποίο ήταν καλό, και όλα αυτά τα πράγματα μας βοήθησαν να γίνουμε πιο δυνατοί, ειδικά στο φρενάρισμα και στην είσοδο των στροφών. Μπορώ να κρατήσω μεγαλύτερη ταχύτητα στις εισόδους των στροφών χωρίς να πηγαίνω ανοιχτά και νιώθω καλύτερα με την μοτοσυκλέτα.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify