Ο Valentino Rossi πιστεύει ότι η Yamaha θα βρεθεί αντιμέτωπη με ένα «δύσκολο» Αυστριακό Grand Prix τον επόμενο μήνα, βασιζόμενος στο ρυθμό που επέδειξαν οι Ducati στο τεστ που προηγήθηκε του αγώνα.
Οι αναβάτες της Ducati συμπλήρωσαν την 1η τετράδα και τις δύο ημέρες στο ιδιωτικό τεστ του Red Bull Ring, με πρωτοπόρους τον Andrea Dovizioso την Τρίτη και τον Andrea Iannone την Τετάρτη, ακολοθούμενοι απ’ τον αναβάτη εξέλιξης, Casey Stoner, αλλά και τους δορυφορικούς αναβάτες της.
Την πρώτη μέρα, ο κοντινότερος αντίπαλός τους ήταν ο Maverick Vinales με τη Suzuki του, με διαφορά 0.831 απ’ τον 1ο, με το Rossi να είναι ο καλύτερος απ’ τους υπόλοιπους την Τετάρτη, με διαφορά 0.929 απ’ την κορυφή.
Ο Ιταλός ήταν χαρούμενος με την πρόοδο της Yamaha, αλλά σημείωσε: «Με τις Ducati θα είναι πολύ δύσκολα, επειδή είναι μια πολύ γρήγορη πίστα, δεν είναι ότι καλύτερο για εμάς και την Μ1.
«Ήταν δύο καλές ημέρες, ειδικά την Τετάρτη βελτιώσαμε την απόδοση και την ισορροπία την μοτοσυκλέτας κατά πολύ.
«Αλλά και η πίστα ήταν καλύτερη, με περισσότερη στρωμένη γόμα όπου την χρειαζόμασταν.
«Ήμασταν σε θέση να βελτιώσουμε το γυρολόγιό μας και τη θέση μας και ήμασταν πιο κοντά στους πρώτους.
«Κάναμε ένα βήμα και τώρα πρέπει να δούμε τι θα συμβεί όταν επιστρέψουμε τον Αύγουστο.
«Θα είναι ένας πολύ δύσκολος αγώνας, ειδικά με κάποιους απ’ τους εργοστασιακούς αντιπάλους μας, είναι ταχύτεροι από μας.
«Επίσης, θα είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσουμε και τη δυναμική των άλλων διεκδικητών, λόγω του ότι κάποιοι δεν ήταν εδώ.»
Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, Marc Marquez και ο teammate του στη Honda, Dani Pedrosa, έχασαν το τεστ, ενώ μαζί με αυτούς δεν παρευρέθηκαν στο τεστ ούτε οι αναβάτες της Tech3.
O Jorge Lorenzo ήταν πιο αργός απ’ το Rossi κατά 0.025 την Τετάρτη – ελάχιστα μπροστά απ’ τον Vinales και τον teammate του στη Suzuki, Aleix Espargaro – όντας πίσω απ’ την ταχύτερη Ducati κατά 1.411 την 1η ημέρα.
«Το τεστ ήταν δύσκολο, επειδή κάποιοι απ’ τους αντιπάλους μας ήταν γρήγοροι,» είπε.
«Φαίνεται ότι η πίστα τους δίνει ένα μεγάλο πλεονέκτημα, ειδικά στην σταθερότητα κατά το φρενάρισμα, την επιτάχυνση και την τελική ταχύτητα.
«Μπορούν να βάλουν στην άσφαλτο όλη τη δύναμη που έχουν σε αυτή την πίστα και η διαφορά είναι τεράστια.
«Σε σύγκριση με τους άλλους αναβάτες δεν είμαστε τόσο πίσω, αλλά οι αντίπαλοι είναι πολλοί και όλοι τους είναι πολύ γρήγοροι.
«Θα μειώσουμε το πλεονέκτημά τους, αλλά όχι τόσο ώστε να καλύψουμε όλη τη διαφορά.
«Με τη μοτοσυκλέτα που έχουμε – την ισορροπία και τα ηλεκτρονικά – πρέπει να βρούμε τις καλύτερες δυνατές ρυθμίσεις για όλα τα ενδεχόμενα και να πάμε όσο το δυνατόν ταχύτερα.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify