GP Ρωσίας – Αγώνας – Τσάρος ο Hamilton ένα βήμα πριν τον τίτλο

Στο Ρωσικό GP νικητής αναδείχθηκε ο Lewis Hamilton, που δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης στους υπολοίπους. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Vettel και Perez. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Massa, Raikkonen,  Kvyat, Nasr, Maldonado, Button και Alonso.

Από την Pole εκκίνησε ο Nico Rosberg και πίσω του βρέθηκαν οι Hamilton, Bottas, Vettel, Raikkonen, Hulkenberg, Perez, Grosjean, Verstappen και Ricciardo.

Στην εκκίνηση ο Rosberg εκκίνησε καλά και διατήρησε την πρωτοπορία. Ο Raikkonen κάνοντας καλύτερη εκκίνηση από τον Vettel βρέθηκε από νωρίς μπροστά του ενώ κατάφερε στην πρώτη στροφή να βρεθεί και μπροστά από τον Bottas στην τρίτη θέση. Ο  Hulkenberg έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και έπεσε πάνω στον Verstappen, ο οποίος αποκόμισε ένα κλαταρισμένο ελαστικό,  και τον Ericsson, ο οποίος εγκατέλειψε μαζί με τον Γερμανό, βγάζοντας από νωρίς το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Grosjean προσπάθησε να εκμεταλλευτεί την κατάσταση και μπήκε για να βάλει τη μαλακή γόμα, όμως το pitstop του ήταν εφιαλτικά αργό. Με την αναταραχή του πρώτου γύρου, ο Button είχε βρεθεί στην 9η θέση.

Στην επανεκκίνηση, ο Rosberg κατάφερε να διατηρήσει την πρωτοπορία, κρατώντας πίσω του τον Hamilton. Πίσω τους ο Bottas κατάφερε να περάσει τον Raikkonen, στη στροφή 2 και ο Nasr πέρασε τον Button. O Rosberg ανέφερε στο μηχανικό του πρόβλημα στο πεντάλ του συμπλέκτη, ενώ έγραφε τον ταχύτερο γύρο. Ο Vettel είχε κολλήσει πίσω από τον Raikkonen και διεκδικούσε την 4η θέση, με τον Φιλανδό να αντιστέκεται. Στον 7ο γύρο o Nico Rosberg φαινόταν να μην μπορεί να διαχειριστεί το πρόβλημα του συμπλέκτη και τον πέρασαν οι Hamilton, Bottas, Raikkonen και Vettel, πριν μπει στα pits για να εγκαταλείψει πρόωρα τον αγώνα του.  Με καθαρό δρόμο μπροστά του και την ενημέρωση από τον μηχανικό του πως μπορεί να πιέσει, ο Hamilton έγραφε ταχύτερους γύρους, προσπαθώντας να ανοίξει τη διαφορά του από τον Bottas, ο οποίος φαινόταν να είναι πολύ ανταγωνιστικός, γράφοντας χρόνους εφάμιλλους της Mercedes.

Στο 12ο γύρο είδαμε τον Grosjean να έχει καταστρέψει τη Lotus του στις μπαριέρες, χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί. Τα replays δείχνουν πως ενώ ακολουθούσε τον Button, στη στροφή 3, έχασε το πίσω μέρος του μονοθεσίου και χτύπησε με το πλάι στις μπαριέρες. Οι Perez, Ricciardo, Sainz, Button και Alonso μπήκαν στα pits. O Hamilton παραπονούταν πως το αυτοκίνητο ασφαλείας πηγαίνει πολύ αργά.

Στον τέλος του 16ου γύρου το αυτοκίνητο ασφαλείας, έφυγε και είχαμε αγώνα. Στην επανεκκίνηση ο Vettel προσπάθησε να περάσει τον Raikkonen στην πρώτη στροφή, χάνοντας και οι δύο την ορμή τους και κινδυνεύοντας από τους πίσω. Στην επόμενη όμως στροφή ο Vettel κατάφερε επιτέλους να περάσει τον teammate του. Πίσω τους ο Sainz είχε μια καταπληκτική μάχη με τον Ricciardo για την 10η θεση, με τον Αυστραλό να περνά μπροστά. Οι δυο Ferrari έγραφαν πολύ γρήγορους γύρους, με τον Vettel να έχει ένα προβάδισμα έναντι  του Teammate του, κλείνοντας σταδιακά τη διαφορά με τον Bottas. Παράλληλα ο Hamilton απομακρυνόταν με ταχείς ρυθμούς από τον Bottas. Πιο πίσω ο Perez στη 8η θέση είχε ήδη κάνει ένα pitstop ενώ όσοι ήταν μπροστά του δεν είχαν μπει ακόμη.

Στον 25ο γύρο ο Vettel βρισκόταν ήδη εντός δευτερολέπτου από τον Bottas, ενώ ο Sainz έπαιρνε ποινή 5 δευτερολέπτων, επειδή πάτησε τη γραμμή του pitlane. Στον 27ο ο Bottas μπήκε στα pits, με τον Vettel να είναι κολλημένος πίσω του. Ο Bottas βγήκε μέσα σε “κίνηση” λόγω των πιο αργών συνδυασμών που συνάντησε. Σαν αποτέλεσμα οι Vettel και Raikkonen δεν μπήκαν στα pits και έμειναν έξω, γράφοντας γρήγορους γύρους. Στον 31ο γύρο ο Vettel μπήκε στα pits και βγήκε μπροστά από τον Bottas. Στον επόμενο γύρο μπήκε και ο Raikkonen, o οποίος βγήκε οριακά πίσω από τον Bottas. Μπροστά από τον Bottas βρισκόταν  ο Ricciardo και πίσω του ο Raikkonen λυσσομανούσε να περάσει τον οδηγό της Williams. Ο μηχανικός αγώνα του Alonso τον ενημέρωνε πως θα έχει μάχη με τη WilliamsMercedes του Massa, μέχρι το τέλος. Ο Ισπανός απάντησε πως του «αρέσει η αίσθηση του humor του», δείχνοντας και πάλι τη δυσαρέσκειά του.

Ο Bottas με νύχια και με δόντια κρατούσε τη Ferrari του Raikkonen πίσω του. Ο Hamilton ήταν 13 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Vettel και έγραφε συνεχώς ταχύτερους γύρους, όντας σε εντελώς δικό του αγώνα. Ο Perez βρισκόταν στην 3η θέση και ο μηχανικός του ζητούσε να διαχειριστεί τα εμπρός ελαστικά του, με τον Μεξικανό να λέει πως είναι πλέον δύσκολο. Ο Vettel έγραφε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, ενώ οι Bottas και Raikkonen ήταν κολλημένοι πίσω από τον Ricciardo. O Bottas πέρασε τον Αυστραλό στον 45ο γύρο και ρίχτηκε στο κυνήγι του Perez. O Sainz βρέθηκε στις μπαριέρες λόγω ενός προβλήματος στα φρένα και τελικά εγκατέλειψε. Ο Raikkonen τελικά πέρασε τον Ricciardo, στον 48ο γύρο, με τον Bottas να είναι εντός ζώνης DRS του Perez. Ο Ricciardo εγκατέλειψε επίσης στον 49ο γύρο. Ο μηχανικός του Hamilton τον προειδοποιούσε για ύποπτη συμπεριφορά της πίσω αεροτομής και τον συμβούλευσε να μην χρησιμοποιήσει DRS. Οι Bottas και Raikkonen  πέρασαν τον Perez, όμως είχαν επαφή και o Bottas εγκατέλειψε και ο Raikkonen κατέληξε 5ος με πληγωμένο μονοθέσιο.

Pos Driver Team Laps Pits
1 Hamilton GBR Mercedes 53 1
2 Vettel GER Ferrari 53 1
3 Perez MEX Force India 53 1
4 Massa BRA Williams 53 1
5 Räikkönen FIN Ferrari 53 1
6 Kvyat RUS Red Bull 53 1
7 Nasr BRA Sauber 53 1
8 Maldonado VEN Lotus 53 1
9 Button GBR McLaren 53 1
10 Alonso ESP McLaren 53 1
11 Verstappen NED Toro Rosso 53 2
13 Merhi ESP Manor Marussia 52 1
14 Stevens GBR Manor Marussia 51 2
Retirement
Bottas FIN Williams 52 1
Ricciardo AUS Red Bull 47 1
Sainz ESP Toro Rosso 45 1
Grosjean FRA Lotus 11 1
Rosberg GER Mercedes 7 1
Hülkenberg GER Force India 0 0
Ericsson SWE Sauber 0 0

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Κατά 5 δευτερόλεπτα ταχύτερα τα μονοθέσια το 2017

Next Article

"Απίστευτο" το πρόβλημα δηλώνει ο Rosberg

Related Posts