Νέα ευρήματα σχετικά με το ατύχημα του Sainz στη Ρωσία

H FIA έδωσε στη δημοσιότητα νέα ευρήματα της έρευνας που γίνεται για το ατύχημα του Carlos Sainz Jr. στο FP3 του Grand Prix Ρωσίας, τα οποία υποδεικνύουν πως τα πράγματα δεν είναι όπως αρχικά πίστευαν. 

Η αρχική υπόθεση ήθελε το μονοθέσιο του Ισπανού να έρχεται κάτω από το υλικό TecPro των μπαριέρων λόγω της χαμηλής μύτης που έχει.

Ωστόσο, η καρέ-καρέ ανάλυση της FIA – που δημοσιεύθηκε το Σάββατο στο Austin – δείχνει πως το TecPro είχε κάνει τη δουλειά του πριν έρθει πάνω από την STR10.

Η αντίδραση του υλικού ήταν που έθεσε το μονοθέσιο εκεί και όχι η χαμηλή του μύτη.

Ο Laurent Mekies, διευθυντής ασφαλείας της FIA, επιβεβαίωσε πως η σύγκρουση ήταν στα 153 χλμ/ώρα, με δύναμε 40G.

Το μονοθέσιο επιβράδυνε από τα 153 χλμ/ώρα σε μηδενική ταχύτητα μέσα σε 4 μέτρα.

Ο Mekies δήλωσε: «Ήταν αρκετά δυνατό σταμάτημα, και είναι εκπληκτικό το ότι τόσο το μονοθέσιο όσο και οι μπαριέρες επέτρεψαν στον οδηγό να φύγει σώος και αβλαβής.»

«Από την ανάλυση του video, φαίνεται η μπαριέρα να ανυψώνεται σε μεταξύ 0.167 και 0.200 δευτερολέπτων, μέχρι το τέλος της σύγκρουσης όπου το μονοθέσιο ακινητοποιήθηκε.»

«Αυτό συμβαίνει όταν αντιδρά με το Amco, κάτι που είναι πολύ σημαντικό για εμάς και πρέπει να λυθεί, καθώς δυσκόλεψε ιδιαίτερα το έργο της σωστικής ομάδας.»

«Βέβαια, είναι πολύ διαφορετικό από να μπει το μονοθέσιο κάτω από τις μπαριέρες. Είναι πολύ διαφορετικό το συμπέρασμα από αυτό που αρχικά φαινόταν, καταδεικνύοντας έτσι ένα πρόβλημα που πρέπει να λύσουμε με το σημείο της αντίδρασης του μονοθέσιου σε μία σύγκρουση, αλλά μας δίνει και τη σιγουριά της ασφάλειας των μπαριέρων και του μονοθέσιου.»

Παράλληλα, ο πρόεδρος του GPDA, Alex Wurz, μίλησε με τη σειρά για τα ευρήματα, τονίζοντας πως «τα νούμερα ήταν πολύ τρομακτικά αν σκεφτεί κανείς πως την επόμενη μέρα ο Carlos αγωνίστηκε κανονικά.»

Ο ίδιος πρόσθεσε: «Το βασικό είναι πως όλο αυτό είναι εντυπωσιακό και δείχνει την δουλειά που έχει γίνει. Δεν σταματάμε εδώ. Η F1 συνεχίζει να ψάχνει ασφαλέστερες λύσεις.»

«Το ότι βρέθηκε κάτω από τις μπαριέρες είναι κάτι που θα αντιμετωπιστεί, και διαβεβαιωθήκαμε ότι θα γίνει.»

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Alonso - Εφικτή η δεκάδα στις κατατακτήριες

Next Article

Ecclestone - Η Renault δεν έχει αποφασίσει ακόμη για τη Lotus

Related Posts