Ο Mick Schumacher αναφέρθηκε κατά την διάρκεια της καλοκαιρινής διακοπής της F1, στην ροπή του κοινού να εξάγει συμπεράσματα και να ασκήσει κριτική, δίχως να γνωρίζει όλα τα στοιχεία και τις λεπτομέρειες των καταστάσεων.
Ο Schumacher έγινε δέκτης έντονης κριτικής στο πρώτο μισό της φετινής σεζόν, έπειτα από μια σειρά λαθών στα οποία υπέπεσε, τα οποία από κοινού με ορισμένες άτυχες στιγμές, κόστισαν στον ίδιο και την ομάδα του. Ο Γερμανός έπρεπε να περιμένει έως τον αγώνα της Μεγάλης Βρετανίας, προκειμένου να σπάσει το ρόδι και να κατακτήσει τους πρώτους του βαθμούς στην καριέρα του στην F1. Το γεγονός αυτό τόνωσε φυσικά την αυτοπεποίθηση του και τον βοήθησε να ανεβάσει τα επίπεδα της απόδοσης του.
Ο γιός του εφτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή και θρύλου του σπορ, Michael Schumacher, σε δηλώσεις του στην διάρκεια της ανάπαυλας, στάθηκε στην βιασύνη του κοινού αλλά και του τύπου να εξάγουν συμπεράσματα και να ασκήσουν κριτική, στον ευρύτερο χώρο της F1, με αρκετά αιχμηρό τρόπο.
Δείχνοντας πλέον να έχει αφήσει πίσω του, την δυσχερή περίοδο για τον ίδιο, ο Schumacher επεσήμανε μεταξύ άλλων ότι η έλλειψη ενημέρωσης σχετικά με τα όσα συμβαίνουν στο περιβάλλον μιας ομάδας, δεν θα πρέπει να οδηγεί σε εσφαλμένες εντυπώσεις, όπως συνέβη με την περίπτωση του νωρίτερα στο 2022.
Επιπρόσθετα, ο οδηγός της Haas τόνισε ότι το σημείο κλειδί για τον ίδιο φέτος, απ’ όπου ο ίδιος μπόρεσε να βρει την δύναμη και να αντιστρέψει την δεινή κατάσταση στην οποία είχε βρεθεί, ψυχολογικά, ήταν το GP του Μονακό, στο οποίο είχε ένα τρομακτικό ατύχημα, καταστρέφοντας μάλιστα ένα εκ των διαθέσιμων σασί της ομάδας του.
Θα πρέπει να επισημανθεί επίσης ότι ο Γερμανός ανήκει στο γκρουπ των οδηγών, που εμπλέκονται στα μεταγραφικά σενάρια εν όψει του 2023, μιας και η τωρινή συμφωνία του με την Haas, λήγει με την ολοκλήρωση της τρέχουσας χρονιάς.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Mick Schumacher:
«Οι άνθρωποι είναι κατά κάποιο τρόπο επικεντρωμένοι στο να δημιουργούν ειδήσεις. Καταλαβαίνω ότι πρέπει με κάποιο τρόπο οι άνθρωποι πρέπει κάπως να βγάλουν χρήματα και να κάνουν κάποια συγκεκριμένα πράγματα. Από την άλλη πλευρά ωστόσο, θα εκτιμούσα αν εκείνα τα άτομα αφιέρωναν περισσότερο χρόνο ώστε να “χτίσουν” τα γεγονότα. Η αλήθεια είναι ότι δεν αναπολώ τις ατυχίες και τα λάθη μου, γνωρίζω ποιες είναι οι δυνατότητες μου και ποια είναι η αξία μου. Επομένως, επικεντρώνομαι ακριβώς σε αυτό.
«Προσπαθώ να παίρνω το μέγιστο δυνατό και συνήθως το καλύτερο που έχω την δυνατότητα να κάνω είναι αρκετό ώστε να αποδίδω καλά, αυτό συνέβαινε και στις μικρότερες κατηγορίες που αγωνιζόμουν. Σε κάθε πρωτάθλημα που συμμετείχα στο παρελθόν, είχα την δυνατότητα να ανταγωνίζομαι για τις δύο πρώτες θέσεις. Δεν βλέπω τον λόγο που κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσε να συμβεί και στην F1.
«Ήξερα ότι έπρεπε να κάνω κάτι ώστε να ανεβάσω την απόδοση μου. Μετά το ατύχημα μου στο Mονακό,νομίζω ότι έπρεπε να ανατρέξω στα όσα είχαν συμβεί, καθώς και στον λόγο για τον οποίο βρίσκομαι στην F1. Ένα μεγάλο κομμάτι έχει να κάνει με την αγάπη μου για το σπορ. Επομένως, επικεντρώθηκα σε αυτό και σκέφτηκα ότι, οκ ότι κάνω αυτό που κάνω επειδή το αγαπώ και αν δεν θέλω να το κάνω, δεν χρειάζεται.
«Αυτό ήταν που με βοήθησε να επιστρέψω σε μια θετική διάθεση. Ουσιαστικά από το σημείο εκείνο και έπειτα, κατάφερα να δουλέψω σωστά. Νιώθω ότι ίσως να χαθήκαμε κάπως στο κομμάτι του set-up, στο ξεκίνημα της χρονιάς. Κατά κάποιο τρόπο έπρεπε να γυρίσουμε στην αρχή και να το “χτίσουμε” από το μηδέν. Αναπολώντας το τι είχαμε στα χέρια μας τότε, σε σύγκριση με τα όσα έχουμε πετύχει σήμερα ως προς το set-up, νομίζω ότι θα πρέπει να είμαστε πολύ χαρούμενοι.»
Ακούστε το Mid-Season Review του Undercut, με την ανασκόπηση του πρώτου μισού του φετινού πρωταθλήματος, ανάλυση και προβλέψεις για την συνέχεια του 2022, καθώς σχολιασμός των μεταγραφικών εξελίξεων εν όψει 2023:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify