Μπορεί να χάρηκε τη νίκη του στην Κίνα, όμως ο Daniel Ricciardo χρειάστηκε να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση στο χείλος του, προτού ταξιδέψει στο Μπακού για τον τέταρτο αγώνα της χρονιάς.
Μετά τη νίκη του στη Σαγκάη, ο Daniel Ricciardo ταξίδεψε για το Λονδίνο, όπου αφού πέρασε κάποιες ώρες στον προσομοιωτή της ομάδας στο Μίλτον Κίνς, χρειάστηκε να περάσει την πόρτα του χειρουργίου.
Ο Αυστραλός είχε μια πληγή στο χείλος του μετά από ένα ατύχημα στο Μπαχρέιν, η οποία μολύνθηκε. Ως αποτέλεσμα αυτή η επέμβαση κρίθηκε επιβεβλημένη, με τον οδηγό της Red Bull να αναρρώνει την προηγούμενη εβδομάδα στο σπίτι του στο Μονακό.
Μιλώντας στο προσωπικό του blog από το Μπακού, ο Ricciardo σχολίασε την εξέλιξη της υγείας του, περιγράφοντας τα όσα έγιναν στις ημέρες ανάμεσα στους 2 αγώνες:
«Χρειάστηκε να περάσουν 5 μέρες για να επιστρέψω στο Μονακό μετά τη νίκη στη Σαγκάη κι ένιωσα ότι ήμουν σε εγρήγορση και τις 5 μέρες. Μακάρι να είχα να σας πω κάποιες τρελές ιστορίες από τριήμερα πάρτι πανηγυρισμών, αλλά όχι. Ήταν αρκετά βαρετά τα πράγματα μετά τον αγώνα.
«Είχα αρκετές πτήσεις που έπρεπε να αλλάξω το βράδυ του αγώνα, επέστρεψα και πήγα κατευθείαν στον προσομοιωτή της Red Bull Racing στο εργοστάσιο του Μίλτον Κινς και μετά έπρεπε να υποβληθώ σε μια επέμβαση.
«Είχα ένα περίεργο θέμα με τα χείλη μου που δημιουργήθηκε στο Μπαχρέιν, όπου κάποια στιγμή το δάγκωσα κι έκανε πληγή. Αυτή πρέπει να μολύνθηκε στη συνέχεια, επειδή συνέχιζα να το πειράζω και να το δαγκώνω. Οπότε έπρεπε να τη φροντίσω, έκανα ράμματα στο Λονδίνο.
«Μετά έπρεπε να μιλήσω και για όσα έγιναν στη Σαγκάη οπότε έφτασα στο Μονακό την Παρασκευή, όταν και κατάφερα να ξεκουράσω και λίγο τα πόδια μου.
«Πέρασα μπροστά και δεν πίστευα ότι είχα άλλους 11 γύρους»
Στη συνέχεια ο Ricciardo αναφέρθηκε και στην μεγάλη νίκη του στην Κίνα, όπου έχοντας πάρει την πρωτοπορία του αγώνα με 11 γύρους να απομένουν προσπαθούσε να διαχειριστεί τα συναισθήματα του μέχρι το πέσιμο της καρώ σημαίας:
«Ήμουν αρκετά ήσυχος, δεν μιλούσα καθόλου στην ενδοεπικοινωνία, οπότε ρώτησα τον Simon [Rennie, μηχανικός Ricciardo] πόσους γύρους είχα ακόμη και μου απάντησε 11.
«Δεν το πίστευα, τι θα έπρεπε να κάνω σε αυτούς τους 11 γύρους; Στην αρχή πίεσα λίγο για να κάνω διαφορά, αλλά μετά έπρεπε να αρχίσω να συντηρώ το μονοθέσιο. Σε τέτοιες περιπτώσεις το μυαλό σου αρχίζει να σκέφτεται. Είχα ηρεμήσει από την αδρεναλίνη των προηγούμενων γύρων και δεν ήξερα τι να κάνω.
«Το να οδηγείς στο όριο είναι πιο εύκολο. Είσαι πολύ πιο μέσα στον αγώνα. Την προηγούμενη ημέρα είχαμε την αστοχία του turbo και κάθε φορά στους τελευταίους 11 γύρους που ήμουν στην πίσω ευθεία, φοβόμουν μήπως ακούσω περίεργους ήχους όπως χθες. Αυτά συμβαίνουν όταν οδηγείς πιο προσεκτικά. Αρχίζεις και σκέφτεσαι.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify