Η Pirelli εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία επιβεβαιώνει πως το κλατάρισμα του εμπρός αριστερού ελαστικού του Kimi Raikkonen στους τελευταίους γύρους του Βρετανικού GP οφείλεται σε θραύσμα, κι όχι στο ίδιο το ελαστικό.
Στον 49ο γύρο, το εμπρός αριστερό ελαστικό του Φινλανδού κλατάρισε, με αποτέλεσμα να χάσει την 2η θέση από τον Valtteri Bottas, καθώς γυρνούσε στα pits για αλλαγή ελαστικών ώστε να τερματίσει τον αγώνα. Ένα γύρο μετά το ίδιο συνέβη και στον Sebastian Vettel, με τον Γερμανό όμως να χάνει 3 θέσεις, τερματίζοντας τελικά 7ος.
Αμέσως η Pirelli δεσμεύτηκε να ξεκινήσει εκτεταμένα τεστ για να διαπιστώσει την ακριβή αιτία και των δύο περιστατικών, τα οποία όμως εξ αρχής ξεκαθάρισε πως ήταν εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους.
Σε ανακοίνωσή της την περασμένη εβδομάδα, η ιταλική εταιρεία τόνισε πως αιτία του κλαταρίσματος του Vettel εικάζεται πως είναι κάποιο θραύσμα, ενώ για τον Raikkonen τόνισαν πως θα χρειαστούν κι άλλες δοκιμές.
Και αυτό έκανε, καθώς με νέα ανακοίνωση αποκάλυψε πως θραύσμα ευθύνεται και για το κλατάρισμα του ελαστικού του Φινλανδού.
Η πλήρης ανακοίνωση:
«Τα αποτελέσματα της ανάλυσης του μαλακού εμπρός αριστερού ελαστικού του οδηγού της Ferrari, Kimi Raikkonen, που αντιμετώπισε πρόβλημα στο τέλος του Βρετανικού GP, αποκάλυψαν ζημιές σε δύο σημεία στη ζώνη κοντά στο έσω μέρος του μπράτσου του ελαστικού.
«Αυτό το χτύπημα δεν υπάρχει κάπου αλλού στο ελαστικό. Επιπλέον, η ζώνη αυτή καθώς και η δομή του ελαστικού δεν δείχνουν καταπονημένες από την χρήση.
«Ως πιθανότερη αιτία αυτής της ζημιάς εμφανίζεται η επαφή με κάποιο θραύσμα, που οδήγησε στην τοπική αποκόλληση της ζώνης του ελαστικού από τον σκελετό του σε δύο σημεία. Όπως είναι λογικό, σε ένα από αυτά σημεία, αποκολλήθηκε και μέρος του πέλματος.
«Αυτή η ζημιά όμως δεν επηρέασε απόλυτα την δομή του ελαστικού, με τον Raikkonen να επιστρέφει ασφαλώς στα pits με κλαταρισμένο ελαστικό.
«Μία σειρά λεπτομερών δοκιμών διεξήχθησαν έκτοτε σε άλλα ελαστικά που χρησιμοποιήθηκαν από τους πρωτοπόρους του Βρετανικού Grand Prix, που είχαν διανύσει ίση ή και μεγαλύτερη απόσταση από το σετ του Raikkonen (το χρησιμοποίησε για 25 γύρους). Σε κανένα σετ δεν εμφανίστηκαν σημάδια φθοράς, αποκόλλησης ή σκισίματος -ούτε καν άρχισαν να φαίνονται- που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τη δομή του ελαστικού.
«Συμπερασματικά, η Pirelli μπορεί να επιβεβαιώσει ότι δεν προκλήθηκε κανένα πρόβλημα από το ελαστικό αυτό καθαυτό.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify