Διάφοροι ήταν οι οδηγοί που εξέφρασαν σφοδρή κριτική για την ποιότητα της ασφάλτου στο Miami και τον τύπο της μπαριέρας με την οποία συγκρούστηκαν οι Sainz και Ocon.
Η πίστα κατασκευάστηκε πρόσφατα, με ασφαλτόστρωση να πραγματοποιείται γύρω από το Hard Rock Stadium για τις ανάγκες του Grand Prix. Από ό,τι φαίνεται όμως, το τελικό αποτέλεσμα δεν είναι ισότιμο με τα στάνταρ της Formula 1 σύμφωνα με τους οδηγούς, αφού δεν υπάρχει η απαιτούμενη πρόσφυση.
«Η επιφάνεια [της πίστας] είναι ένα αστείο», δήλωσε ο Sergio Perez. «Ο αγώνας θα είναι δύσκολος και θα δούμε τους οδηγούς να κάνουν λάθη γιατί θα έχουμε μπει σε αυτή την δύσκολη κατάσταση.»
Ο Max Verstappen πρόσθεσε ότι εκτός της αγωνιστικής γραμμής, η οποία σταδιακά καθαρίζεται από τα μονοθέσια, η επιφάνεια «δίνει την αίσθηση του χαλικιού», ενώ ο Fernando Alonso το επιβεβαίωσε, λέγοντας ότι οι οδηγοί έχουν ήδη ενημερώσει την FIA ότι η πίστα δεν ανταποκρίνεται με τα προσδόκιμα της F1, δηλώνοντας επίσης:
«Υπάρχει χαλίκι εκτός της αγωνιστικής γραμμής. [Ο αγώνας] θα είναι δύσκολος. Δεν υπάρχει κάτι που μπορούμε να κάνουμε. Αυτό το τριήμερο πρέπει να προσφέρουμε θέαμα, αλλά αυτό πρέπει να αλλάξει για του χρόνου. Είναι πολύ δύσκολο να αγωνιστεί κανείς έτσι.»
Ο Charles Leclerc υποστήριξε ότι οι οδηγοί ζήτησαν από την FIA να καθαριστεί η πίστα ώστε να είναι ασφαλής και δίκαιη για όλους τους οδηγούς, ενώ είπε ότι η οδήγηση εκτός της αγωνιστικής γραμμής είναι αντίστοιχη με την οδήγηση σε βρεγμένη άσφαλτο.
Ταυτόχρονα, η μπαριέρα στην στροφή 14, όπου οι Carlos Sainz Jr και Esteban Ocon είχαν έξοδο και συγκρούστηκαν με τα προστατευτικά, χαρακτηρίστηκε ως ανεπαρκές μέτρο ασφαλείας από αρκετούς οδηγούς.
«Ο Carlos παραπονέθηκε στον race director, ήμασταν όλοι εκεί και τον ακούγαμε, αλλά δεν έγινε τίποτα,» δήλωσε ο Ocon. «Υπήρξε μια συζήτηση χθες, ο Carlos υποστήριξε ότι η σύγκρουση ήταν πολύ μεγάλη για αυτό που θα έπρεπε να είναι και σήμερα την αισθάνθηκα τεράστια, ήταν μάλλον η μεγαλύτερη σύγκρουση της καριέρας μου.»
Ο Lance Stroll χαρακτήρισε «γελοίο» το ότι η στροφή έχει ακόμα μόνο τσιμεντένιες μπαριέρες και όχι μπαριέρες κατασκευασμένες από TecPro, οι οποίες είναι κατασκευασμένες από διάφορα πολυμερή. «Πρέπει απλά να το βάλουν εκεί. Δεν ξέρω γιατί γίνεται τόση φασαρία για αυτό, κανείς δεν θέλει να χτυπήσει έναν τσιμεντένιο τοίχο.»
Ο Sebastian Vettel φάνηκε να μην θεωρεί ότι υπήρχε χρόνος για την αλλαγή αυτή, όμως τόνισε ότι απαιτείται:
«Πάντα θα προκαλέσει ζημιά στο μονοθέσιο όταν βγαίνεις εκτός πίστας, όμως το ερώτημα είναι που θα καταλήξεις, αν έχει τσιμέντο ή TecPro. Δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει μέσα σε ένα βράδυ, όμως όταν επιστρέψουμε [του χρόνου] είναι σημαντικό να κοιτάξουμε όλα τα μέρη και να δούμε αν μπορούμε να βελτιώσουμε τα πράγματα.»
Τέλος, ο Lewis Hamilton φάνηκε να μην έχει ανησυχίες για την ασφάλεια όσον αφορά την επιφάνεια και τις μπαριέρες:
«Όταν ερχόμαστε σε αυτές τις νέες πίστας, [οι υπεύθυνοι] κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν. Νομίζω ότι έχουν κάνει μια πολύ καλή δουλειά σε όλες αυτές τις νέες πίστες όσον αφορά την ασφάλεια.»
«Δεν μπορείς να προβλέψεις κάθε στροφή στην οποία θα χρειαστείς TecPro. Όμως η ασφάλεια εντός πίστας είναι πολύ καλή. Επομένως θεωρώ ότι μετά από αυτή την εμπειρία αυτού του τριημέρου μπορούμε να γνωρίζουμε ότι εκείνο το σημείο είναι ένα σημείο στο οποίο μπορούμε να βελτιωθούμε, όμως αυτό είναι μέρος των μαθημάτων που λαμβάνουμε.»
Πηγή: The-Race.com, RaceFans.net
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify