Σημαντικές αλλαγές για την ασφάλεια ανακοίνωσε η FIA

MEXICO CITY – OCTOBER 27: Max Verstappen, Red Bull Racing RB15, Lewis Hamilton, Mercedes AMG F1 W10 and Lando Norris, McLaren MCL34 battle at the start of the race during the 2019 Formula One Mexican Grand Prix at Autodromo Hermanos Rodriguez, on October 27, 2019 in Mexico City, Mexico. (Photo by Joe Portlock / LAT Images)

H FIA ανακοίνωσε μια σειρά από αλλαγές σχετικά με την ασφάλεια των διαφόρων κατηγοριών, μετά από μελέτη 28 «σοβαρών και θανατηφόρων» ατυχημάτων τα οποία συνέβησαν κατά την διάρκεια του 2019.

Το RaceFans.net είχε αποκαλύψει τον Φεβρουάριο ότι θα αυξηθεί το φορτίο το οποίο θα πρέπει να απορροφά το σασσί ενός μονοθεσίου F1 στα crash tests, αλλά πλέον φαίνεται ότι θα αλλαχτεί ο σχεδιασμός της δομής εμπρόσθιας σύγκρουσης και ότι θα ενσωματωθεί ένα anti-intrusion panel μπροστά, το οποίο προστατεύει τον οδηγό από θραύσματα τα οποία θα μπορούσαν να διαπεράσουν το σασσί.

Παράλληλα, σχεδιάζεται μια νέα δομή πλάγιων συγκρούσεων, με την FIA να υποστηρίζει ότι θα παρακολουθήσει την αλληλεπίδραση των δυο δομών αυτών σε συγκρούσεις μεταξύ μονοθεσίων, προκειμένου να εγκυηθεί ότι είναι συμβατές.

Οι δεσμίδες από ίνες πολυμερών υλικών (tethers) με τις οποίες δένονται οι τροχοί στο σασσί εδώ και πολλές σεζόν στα μονοθέσια, θα χρησιμοποιηθούν και για να σταματούν μεγάλα θραύσματα από το να εκτοξεύονται μακριά από το μονοθέσιο σε περίπτωση σύγκρουσης, κάτι που γίνεται ήδη ως έναν βαθμό στο IndyCar. Εξετάζεται επίσης η δυνατότητα χρήσης της ίδιας ιδέας, μέσω νέων κατασκευών και υλικών, για την μείωση της πιθανότητας εκτόξευσης μικρών ή μικρότερων θραυσμάτων.

Όσον αφορά τις πτέρυγες συγκεκριμένα, διευρενάται η δυνατότητα σχεδιασμού τους ώστε σε περίπτωση αστοχίας τους, αυτή να είναι προβλέψιμη και επαναλαμβανόμενη, σε μια προσπάθεια μείωσης των ξαφνικών και βίαιων αστοχιών.

Το headrest των μονοθεσίων επίσης επανασχεδιάζεται, ενώ μελετάται ένα νέο στάνταρ για τα καθίσματα των αγωνιστικών αυτοκινήτων, με αυξημένη εγκάρσια προστασία.

Σχετικά με τις ίδιες τις πίστες, σχεδιάζονται νέες μπαριέρες ειδικές για συγκρούσεις υπό γωνίες από 0 εώς και 20 μοιρών, ενώ τα run-offs πλέον θα έχουν αντιολισθητικές επιφάνειες υψηλής τριβής. Ο τρόπος με τον οποίο θα επανέρχονται οι οδηγοί εντός πίστας μετά από έξοδο επίσης εξετάζεται και θα υποστεί αλλαγές.

Τέλος, η FIA διερευνά τρόπους ενημέρωσης των οδηγών για ατυχήματα μπροστά τους, οι οποίοι να είναι γρηγορότεροι και πιο συνεπείς. Αυτό θα γίνει με την εισαγωγή ενός νέου συστήματος το οποίο θα βοηθά τους οδηγούς να παρατηρούν τις σημαίες όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Ειδικά για τα μονοθέσια των Formula 2 και 3, θα προστεθεί σύστημα το οποίο θα ενημερώνει τον οδηγό για έλλειψη πίεσης στα ελαστικά.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Θέληση για διεξαγωγή του Ισπανικού Grand Prix το καλοκαίρι χωρίς θεατές

Next Article

Αποχωρεί στο τέλος του 2020 ο Vettel από την Ferrari

Related Posts