Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto αποκάλυψε πως το μονοθέσιο του 2020 θα φέρει σημαντικές αλλαγές στον κινητήρα, αλλά και στον σχεδιασμό του.
Το «μήλον της Έριδος» φέτος ήταν η απόδοση του κινητήρα της Scuderia, με τις Red Bull και Mercedes να εγείρουν ερωτηματικά και να οδηγούν τη FIA σε συνεχόμενες τεχνικές ντιρεκτίβες για να ξεκαθαρίσουν το τοπίο.
Τώρα, ο Binotto έκανε γνωστό πως στο Μαρανέλο εργάστηκαν πάνω σε ένα τελείως διαφορετικό concept για την PU του 2020, παρά το γεγονός πως οι κανονισμοί μένουν σταθεροί:
«Έχουμε αλλάξει -κατά πολύ- την μονάδα ισχύος μας, την αρχιτεκτονική της, τους κυλίνδρους.
«Είναι πολλά που θα αλλάξουν, πολλά που πρέπει να γίνουν. Βασικό κομμάτι των αλλαγών μας για τη νέα χρονιά αφορούν τον κινητήρα.»
Αλλαγές θα υπάρξουν και στον σχεδιασμό, όμως, για να λυθεί το ζήτημα της ελλιπούς κάθετης δύναμης, που ταλαιπώρησε την SF90 καθ’όλη τη διάρκεια της χρονιάς:
«Το μονοθέσιο της νέας χρονιάς στοχεύει στο να παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη, και σίγουρα μεγαλύτερη οπισθέλκουσα.
«Δεν περιμένουμε να είμαστε τόσο μπροστά στις ευθείες όπως ήμασταν φέτος. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι κάνουν κι οι υπόλοιποι.
«Από αυτά που μάθαμε, μας βοήθησαν να καταλάβουμε ότι χρειαζόμαστε περισσότερη κάθετη δύναμη – όπως είδαμε και στο τέλος της χρονιάς, έχουμε να καλύψουμε έδαφος.
«Επομένως, το μονοθέσιό μας θα παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη, και αυτό θα επιφέρει μετά βεβαιότητας μεγαλύτερο drag.»
Η Ferrari θα παρουσιάσει το μονοθέσιό της στις 11 Φεβρουαρίου.
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify