Συνάντηση FIA-κατασκευαστών με το βλέμμα στο 2021

Formel 1 – Mercedes-AMG Petronas Motorsport, Großer Preis von Australien 2017. Lewis Hamilton ; Formula One – Mercedes-AMG Petronas Motorsport, Australian GP 2017. Lewis Hamilton;

H FIA πρόκειται να πραγματοποιήσει συνάντηση στο Παρίσι με τους κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων για να συζητήσουν για τους κινητήρες της F1 μετά το 2020. Στόχος η οικονομία και η απλότητα.

Το ερώτημα για το αν η Formula 1 πρέπει να συνεχίσει με του υβριδικούς turbo κινητήρες, ή να επιστρέψει σε πιο απλούς και θορυβώδεις, έχει επιστρέψει και αναμένεται να απασχολήσει για καιρό.

Η FIA προσκάλεσε όλους τους κατασκευαστές της F1, συν μερικούς ακόμα που αυτή την στιγμή δεν συμμετέχουν στο άθλημα για να συζητήσουν το τι μέλλει γενέσθαι μετά το 2020. Μεταξύ αυτών θα βρίσκεται και ο CEO της Lamborghini, Stefano Domenicali, εκπροσωπώντας το Volkswagen Group.

Ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt, στάθηκε στο γεγονός ότι η τεχνολογία θα πρέπει να αποτραβηχτεί λίγο πιο πίσω και να ακολουθήσει η F1 ένα διαφορετικό μονοπάτι.

«Αν με βάλετε μέσα σε ένα μονοθέσιο της F1, νομίζω πως είναι πολύ περίπλοκα, εξαιτίας ίσως της υψηλής τεχνολογίας που δεν χρειάζεται στο σπορ.»

«Είναι ένα ευαίσθητο σημείο, επειδή από την μία πλευρά η αυτοκίνηση εξελίσσεται και είναι δύσκολο να πούμε πως η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού δεν ακολουθεί την εξέλιξη.»

«Δεν σκέφτομαι καθόλου να έχουμε αυτόνομα ή συνδεδεμένα μονοθέσια, αλλά αυτό συμβαίνει στο κόσμο, αυτό αντιμετωπίζουν οι κατασκευαστές, με όλα αυτά τα ηλεκτρονικά στα αυτοκίνητα και στους κινητήρες, είναι διαφορετικό.»

«Παρόλα αυτά πιστεύω ότι κινούμαστε σε ρυθμούς ακρίβειας, τα πράγματα είναι πολύ περίπλοκα. Σοκαρίστηκα όταν είδα τις πρώτες δοκιμές στην Βαρκελώνη. Θυμάμαι στο καιρό μου όταν πρόκειται να κάναμε πέντε γύρους. Φανταστικά, κάναμε πέντε γύρους, λέγαμε. Πλέον βλέπω μονοθέσια να κάνουν 70 και 80 γύρους.»

Ένα από τα θέματα συζήτησης είναι ο βαθμός που θα παίζει ρόλο η ηλεκτρική ενέργεια στα μονοθέσια με τον Todt να είναι της άποψης, πως όσο λιγότερη τόσο το καλύτερο.

«Το μεγάλο όριο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι η αυτονομία και η ώρα της επαναφόρτισης. Το καλύτερο αυτοκίνητο, με αυτά που λέγονται, μπορεί να έχει αυτονομία για 200 χιλιόμετρα περίπου, με χρόνο επαναφόρτισης από έξι ως οκτώ ώρες. Προσωπικά βλέπω πολύ καλό μέλλον για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις πόλεις. Αυτός είναι ο λόγος που θέλουμε να προωθήσουμε ένα πρωτάθλημα ηλεκτροκίνητων μονοθεσίων μέσα στις πόλεις.»

«Πολλά αυτοκίνητα είναι πετρελαιοκίνητα, πολλά είναι υβριδικά με turbo και ανάκτηση ενέργειας και βλέπω πολλά στο μέλλον με κυψέλες καυσίμου. Πιθανώς αυτό να αποτελεί μία διαφορετική τεχνολογία, με αυτοκίνητα που θα έχουν αυτονομία 600-1000 χιλιόμετρα και χρόνο επαναφόρτισης τρία λεπτά.»

«Εξετάζουμε την εισαγωγή κυψελών καυσίμου σε κάποια κατηγορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού στο μέλλον. Αλλά για να μείνουμε στην F1, πρέπει να λειτουργεί με πιο συμβατικούς κινητήρες. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι πρόκειται να γυρίσουμε σε καταστάσεις δέκα χρόνια πριν. Αυτό δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ.»

Πηγή: Motorsport.com

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Steiner - Ενοχλημένος από την ευκαιρία που χάσαμε στην Αυστραλία

Next Article

Marchionne - Κρίσιμος ο υβριδισμός για τη Ferrari

Related Posts