Συνέντευξη: Ο Στράτης Χατζηπαναγιώτου μιλά στο TotalRacing.gr

«Δύσκολη άσκηση». Έτσι θα αποκαλούσε ο Σ.Χ. μία κοπιώδη, αλλά άξια προσπάθειας πράξη, που αποφέρει αποτέλεσμα πολλαπλάσιο της κούρασης που παίρνει για να υλοποιηθεί. Μία τέτοια ήταν κι αυτή της συνέντευξης που παραχώρησε στο TotalRacing.gr ο διευθυντής των 4Τροχών και πρώην οδηγός αγώνων, Στράτης Χατζηπαναγιώτου.

Ώρα 11:00 και έχουμε συνάντηση στα γραφεία του περιοδικού. Μας υποδέχονται, μπαίνουμε στο γραφείο των συσκέψεων, καθόμαστε. Μία ανάσα και το κινητό γράφει επί 86 λεπτά, χωρίς να έχει γίνει αντιληπτό πώς πέρασε η ώρα.

Ο Στράτης Χατζηπαναγιώτου είναι αυτό που φαίνεται – πράγμα σπάνιο. Διευθύνει ένα τεράστιο κομμάτι της ιστορίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού με ηρεμία, με αμεσότητα και βλέποντάς το ως είναι: «κεφάλαιο». 

Μετρά 37 χρόνια στους 4Τ, δίπλα στον ιδρυτή του, Κώστα Καββαθά. «Πατέρα», τον αποκάλεσε. Το νιώθει.

Μέσα σε αυτά τα λεπτά συζήτησης, ξεχώρισαν ορισμένα σημεία, όπως τα όσα είπε για την προ αποχώρησης Κ.Κ. κατάσταση, τους ελληνικούς αγώνες, το Ράλι Ακρόπολις και τη δημοσιογραφία ειδικού Τύπου στη χώρα μας.

Για τους 4Τ και τα προβλήματα που προέκυψαν«Οι άνθρωποι δημιουργούν τα προβλήματα. Το ότι ο τίτλος είναι ακόμα ζωντανός κι υγιής, σημαίνει ότι ο ιδρυτής του το έφτιαξε τόσο καλό, που ό,τι και να του κάνουμε, ό,τι και να συμβεί, δεν πεθαίνει.»

Για τον Κ. Καββαθά«Ήταν θεός για μένα ο κος Καββαθάς και παραμένει ένας παρά πολύ σημαντικός άνθρωπος για όλη μου τη ζωή.»

Για το Ράλι Ακρόπολις«Ζούσαμε να περπατήσουμε, να πάμε στην εκκίνηση. Πού να φανταστώ ότι θα καλύπτω αυτό το ράλι ως δημοσιογράφος και θα τρέξω στον αγώνα με εργοστασιακή ομάδα για πολλά χρόνια.»

Για να υπάρξει κίνητρο για να πας να δεις τον εθνικό μας αγώνα: «Για να φύγεις από το σπίτι σου, να χαλάσεις λεφτά, να πας να δεις τον αγώνα, να αφιερώσεις σελίδες, θέλει να υπάρχει ενδιαφέρον. Θα είχε ενδιαφέρον αν είχαμε και εμείς ισάξιες [σε αριθμό] συμμετοχές που μπορούν να διεκδικήσουν νίκη.»

Για την ανταγωνιστικότητα του Ελληνικού πρωταθλήματος«Δεν βοηθάει το πρωτάθλημα ώστε να βγάλουμε πρωταθλητές. Δεν έχει τον συναγωνισμό που θα έπρεπε.»

Όσον αφορά την καριέρα του εντός και εκτός bucket: «Για τους αγώνες χρωστάω πολλά πράγματα στον πρώτο μου πεθερό, και στο Νίκο Κελεσάκο που ήταν ο manager μου στην Nissan. […] Σε ο,τιδήποτε έχει σχέση με την δημοσιογραφία και του 4Τροχούς χρωστάω τα πάντα στον Κ. Καββαθά. […] Για μένα ήταν πατέρας.»

 

Ακούστε όλη τη συνέντευξη που μας παραχώρησε:

 

 

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπίζας, Τζανέτος Πουλυμενάκος

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Ο Hamilton καλεί για περισσότερα σιρκουί πόλης

Next Article

Κοντά σε απόδοση ο κινητήρας της Renault και της Ferrari, σύμφωνα με τον Bell

Related Posts