Νικητής στο φαντασμαγορικό σκηνικό της Marina Bay Street Circuit αναδείχθηκε ο Sebastian Vettel, διαχειριζόμενος ιδανικά όλο τον αγώνα. Στο βάθρο ανέβηκαν επίσης ο Daniel Ricciardo και ο Kimi Raikkonen. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Rosberg, Bottas, Kvyat, Perez, Verstappen, Sainz και Nasr.
Αναλυτικά, στον δεύτερο νυχτερινό αγώνα της χρονιάς, στη Σιγκαπούρη, από την pole position εκκίνησε ο S. Vettel κατακτώντας την πρώτη του pole με τη Scuderia. Πίσω του οι Ricciardo, Raikkonen, Kvyat, Hamilton, Rosberg, Bottas, Verstappen, Massa, Grosjean.
Στην εκκίνηση του αγώνα ο Vettel έφυγε καλά και δεν απειλήθηκε. Πίσω του ο Kvyat προσπάθησε να περάσει τον Raikkonen χωρίς να τα καταφέρει. Παρομοίως ο Bottas δεν κατάφερε να διατηρηθεί μπροστά από τον Rosberg μετά τη στροφή 3, αν και τον είχε περάσει στην εκκίνηση. Ο Verstappen δεν κατάφερε να εκκινήσει κανονικά και οι μηχανικοί του τον μετέφεραν στα pits, έθεσαν σε λειτουργία τον κινητήρα του και ο νεαρός εκκίνησε από το pitlane. Στο τέλος του πρώτου γύρου ο Vettel είχε χτίσει την εντυπωσιακή διαφορά των τριών δευτερολέπτων. Πίσω του οι αποστάσεις ήταν σχετικά μεταξύ των υπολοίπων οδηγών. Ήδη από τον 4ο γύρο η Mercedes προειδοποιούσε τον Rosberg για την αύξηση της θερμοκρασίας των φρένων, με την πίστα της Σιγκαπούρης να είναι ιδιαίτερα σκληρή απέναντι στα φρένα. Ο Hamilton στην 5η θέση άνοιγε τη διαφορά του από τον Rosberg αλλά ήταν σημαντικά πιο αργός από τον ρυθμό του Vettel. Στον 7ο γύρο ο Perez από τη 10η θέση λέει στην ομάδα του πως είναι πιο γρήγορος από τον Hulkenberg, ζητώντας ουσιαστικά να υπάρξουν οδηγίες ώστε να περάσει. Με τη διαφορά του Vettel από τον Ricciardo να έχει σταθεροποιηθεί στα 5 δευτερόλεπτα, η δράση στην πίστα είχε ηρεμίσει. Μόλις στον 10ο γύρο ο Grosjean μπήκε στα Pits αλλάζοντας από την πολύ μαλακή, στη μαλακή γόμα. Στον επόμενο γύρο μπήκαν οι Alonso, Sainz, Maldonado, Ericsson, βάζοντας τη μαλακή. Βγαίνοντας από τα pits ο Alonso είχε μια μάχη με τον Grosjean, με τον Γάλλο να κερδίζει την 13η θέση. Ο Kvyat από την 4η θέση μπήκε στο Pits. Ο Hulkenberg είχε επαφή με τον Massa, στη στροφή 1 καθώς ο Γερμανός έβγαινε από τα Pits και κατέληξε στον τοίχο, προκαλώντας την επιβολή Virtual Safety Car (Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας). Όλοι οι πρωτοπόροι εκμεταλλεύτηκαν την κατάσταση και βούτηξαν στα pits, με τους οδηγούς της Mercedes να βάζουν τη μαλακή γόμα ενώ οι Ferrari και Red Bull είχαν την πολύ μαλακή. Ο Kvyat έπεσε πίσω από τις δυο Mercedes στην 6η θέση και ήταν η μοναδική αλλαγή στην κατάταξη των πρωτοπόρων. Ο Button στο δικό του pitstop αναγκάστηκε να μείνει ακινητοποιημένος για 31 δευετρόλεπτα, λόγω ενός προβλήματος στο εμπρός δεξί ελαστικό. Ο Massa ζητούσε από τους μηχανικούς του να ελέγξουν το μονοθέσιό του για πιθανή ζημιά, με την ομάδα να τον ενημερώνει πως όλα είναι εντάξει. Εξαιτίας των θραυσμάτων στην στροφή 1, είχαμε την εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας στον 15ο γύρο, ώστε να καθαριστεί η πίστα, εξανεμίζοντας το προβάδισμα που είχε χτίσει ο Vettel. Ο M. Arrivabene ήταν ανήσυχος καθώς δεν υπήρχε πλέον το μαξιλάρι ασφαλείας της διαφοράς του Vettel.
Στον 18ο γύρο είχαμε και πάλι αγώνα. Ο Vettel κατάφερε να φύγει καλά και να μην αφήσει τον Ricciardo να εκμεταλλευτεί την επανεκκίνηση. Ο Sainz είχε πρόβλημα με το κιβώτιό του, αλλά λύθηκε και συνέχισε. O Vettel βρισκόταν 8 δέκατα μπροστά από τον Ricciardo με τον Raikkonen 8 δέκατα επίσης πίσω του Αυστραλού. Ο Hamilton αναρωτιέται αν ο Vettel καθυστερεί τον Ricciardo. Στο Pitwall της Ferrari υπήρξε πρόβλημα, καθώς έχασαν τα δεδομένα τους και μεταφέρθηκαν στο γκαράζ τους, με τις οθόνες να επανέρχονται αργότερα. O Vettel δεν ξεμάκραινε από τον Ricciardo, ενώ ο Raikkonen ήταν κολλημένος πίσω από τον Αυστραλό. Αυτό δημιουργούσε ερωτήματα για το κατά πόσο πρόκειται για στρατηγική επιλογή, ώστε να μπορεί να επιτεθεί ο Raikkonen ή για το αν απλά δεν έχει τον ρυθμό πλέον. Ο Hamilton είχε φτάσει να βρίσκεται λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα από τον Raikkonen, ενώ ο Kvyat προσπαθούσε να περάσει τον Rosberg. O Hamilton στον 27ο γύρο ανέφερε απώλεια ισχύος, και στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού τον πέρασε με χαρακτηριστική άνεση ο Rosberg και ο Kvyat, όπως και οι υπόλοιποι οδηγοί πίσω του. Η ομάδα δεν μπορούσε να βρει το πρόβλημα και δίνοντας οδηγίες στον Hamilton, χωρίς να φαίνεται να βρίσκουν λύση. Εν τω μεταξύ ο Vettel βρήκε 2 δευτερόλεπτα στον 28ο γύρο σε σχέση με τον Ricciardo, ανοίγοντας τη διαφορά του στα 3 δεύτερα. Ο Hulkenberg πήρε ποινή 3 θέσεων στον επόμενο αγώνα για το συμβάν με τον Massa. Ο Βραζιλιάνος όμως αντιμετώπιζε πρόβλημα με τον κινητήρα και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Στον 31ο γύρο ο μηχανικός αγώνα του Raikkonen τον ωθεί να πάει πιο γρήγορα. Ο Ricciardo αν και έγραφε καλύτερους γύρους δεν φαινόταν να μπορεί να ακολουθήσει τον Vettel. Ο μηχανικός του Hamilton τον κάλεσε στα pits στον 33ο, αφού ο Βρετανός είχε ζητήσει να σταματήσει, αφού δεν είχε λυθεί το πρόβλημα του κινητήρα. Στον 34ο γύρο ο Alonso εγκατέλειψε επίσης από την 8η θέση, σε έναν αγώνα που περίμεναν να εξελιχθεί διαφορετικά.
Στον 37ο γύρο ένας άνθρωπος μπήκε στην πίστα (ναι συνέβη και αυτό) στον δεύτερο τομέα της πίστας και έχοντας σαν αποτέλεσμα την εμφάνιση και πάλι του Αυτοκινήτου Ασφαλείας και όλοι μπήκαν στα pits. Hκατάταξη πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας είχε ως εξής Vettel, Ricciardo, Raikkonen, Rosberg, Bottas, Kvyat, Perez, Grosjean, Maldonado και Button. Στον 41ο γύρο είχαμε και πάλι αγώνα. Ο Vettel για μια ακόμη φορά διαχειρίστηκε πολύ καλά την επανεκκίνηση, όμως πίσω από τον Ricciardo βρισκόταν ο A. Rossi μην επιτρέποντας στους Raikkonen και τους άλλους οδηγούς να βρεθούν κοντά στους 2 πρώτους. Ο Rossi προσπαθούσε να βγει από το δρόμο των πιο γρήγορών οδηγών προκαλώντας ένα μικρό χάος. Οι Maldonado και Button είχαν τη δική τους μάχη, με τον Button να χάνει ένα κομμάτι της αεροτομής του και να μπαίνει στα Pits για να βάλει νέο ρύγχος. Ήταν σειρά πλέον του Verstappen να επιτεθεί στον Maldonado και κατάφερε νε τον περάσει και να βρεθεί στην 9η θέση, ενώ και ο Sainz πέρασε τον Maldonado για την 10η θέση. Οι δυο Toro Rosso είχαν φτάσει πίσω από τον Grosjean, με τον Verstappen να έχει γράψει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, στον 44ο γύρο. Με τις διαφορές να έχουν σταθεροποιηθεί μπροστά, οι δυο Toro Rosso επιτέθηκαν στον Grosjean και βγήκαν νικητές, με τον Sainz βέβαια να «σπρώχνει» τον Γάλλο εκτός πίστας. Ο Vettel έγραψε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα και στη συνέχεια του τον έκλεψε ο Ricciardo, όμως η διαφορά τους παρέμενε σταθερή, κοντά στα 3 δευτερόλεπτα. Εν τω μεταξύ στον 52ο γύρο ο Verstappen και ο Sainz έφτασε τον Perez ενώ ο μηχανικός αγώνα του Button τον ενημέρωνε πως έπρεπε να εγκαταλείψουν τον αγώνα, λόγω ενός προβλήματος στο κιβώτιο, βάζοντας τον επίλογο στην προσπάθεια της McLaren για ένα καλό αποτέλεσμα. Ο Grosjean έχασε την 10η θέση από τον Nasr, με τα ελαστικά του Γάλλου να φαίνονται να έχουν χάσει την δυναμική τους. Ο Verstappen πήρε εντολή από την ομάδα του να δώσει τη θέση του στον Sainz, με τον νεαρό Ολλανδό να απαντά κατηγορηματικά «Όχι».
Pos | Driver | Team | Laps | Pits | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Vettel | Ferrari | 61 | 2 | |||||||||
2 | Ricciardo | Red Bull | 61 | 2 | |||||||||
3 | Räikkönen | Ferrari | 61 | 2 | |||||||||
4 | Rosberg | Mercedes | 61 | 2 | |||||||||
5 | Bottas | Williams | 61 | 2 | |||||||||
6 | Kvyat | Red Bull | 61 | 2 | |||||||||
7 | Perez | Force India | 61 | 2 | |||||||||
8 | Verstappen | Toro Rosso | 61 | 2 | |||||||||
9 | Sainz | Toro Rosso | 61 | 3 | |||||||||
10 | Nasr | Sauber | 61 | 2 | |||||||||
11 | Ericsson | Sauber | 61 | 3 | |||||||||
12 | Maldonado | Lotus | 61 | 3 | |||||||||
14 | Rossi | Manor Marussia | 59 | 2 | |||||||||
15 | Stevens | Manor Marussia | 59 | 2 | |||||||||
Retirement | |||||||||||||
Grosjean | Lotus | 60 | 3 | ||||||||||
Button | McLaren | 52 | 4 | ||||||||||
Alonso | McLaren | 33 | 2 | ||||||||||
Hamilton | Mercedes | 32 | 2 | ||||||||||
Massa | Williams | 30 | 4 | ||||||||||
Hülkenberg | Force India | 12 | 1 |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify