GP Σιγκαπούρης – Αγώνας: Hamilton πρώτος στην καρμανιόλα της Marina Bay

Formel 1 – Mercedes-AMG Petronas Motorsport, Großer Preis von Singapur 2017. Valtteri Bottas Formula One – Mercedes-AMG Petronas Motorsport, Singapore GP 2017. Valtteri Bottas

Τη νίκη στην πίστα της Marina Bay πήρε ο Lewis Hamilton. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Daniel Ricciardo και Valtteri Bottas. Τη δεκάδα έκλεισαν οι Sainz, Perez, Palmer, Vandoorne, Stroll, Grosjean, Ocon.

Η βροχή είχε κάνει την εμφάνισή της στην πίστα της Marina Bay, αυξάνοντας κατακόρυφα την αγωνία για τον αγώνα, ανακατεύοντας την τράπουλα και βάζοντας φωτιά στα τμήματα στρατηγικής των ομάδων. Στον πρώτο νυχτερινό αγώνα υπό βροχή, οι έξι πρώτοι, δηλαδή οι δυο Ferrari, οι δυο Red Bull και οι δυο Mercedes εκκινούσαν με τα ενδιάμεσσα ελαστικά, ενώ ο Hulkenberg και οι δυο McLaren εκκινούσαν με τα βρόχινα ελαστικά, με τον Sainz να επιλέγει τα ενδιάμεσα.

Στον γύρο σχηματισμού, ο Raikkonen κι ο Grosjean δήλωναν στον ασύρματο ότι η ορατότητα ήταν άσχημη.

Στην εκκίνηση, ο Verstappen είχε επαφή με τον Raikkonen, με τον Φιλανδό να πέφτει πάνω στον Vettel και τον Raikkonen να έχει χάσει τελείως τον έλεγχο, πέφτοντας πάνω στους Verstappen και Alonso. Ο Ισπανός συνέχισε τον αγώνα του, με τους αλλους δυο να εγκαταλείπουν. Λίγες στροφές μετά, ο Vettel έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου, χάνοντας το ρύγχος της Ferrari και εγκαταλείποντας τον αγώνα. Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε στην πίστα, οριοθετώντας το ρυθμό και περνούσε τα μονοθέσια μέσα από το pit lane. Η κατάταξη, μετά το δράμα της εκκίνησης, είχε ως εξής Hamilton, Ricciardo, Hulkenberg, Perez, Bottas, Palmer, Vandoorne Ocon, Sainz, Magnussen. Το περιστατικό της εκκίνησης θα εξεταζόταν από τους αγωνοδίκες μετά το τέλος του αγώνα.

Στον 5ο γύρο είχαμε ξανά αγώνα. Ο Palmer πέρασε τον Bottas στη ευθεία εκκίνησης, με τον μηχανικό του Hamilton να του δηλώνει πως το πιο σημαντικό είναι να φέρει το μονοθέσιο ακέραιο πίσω. Ο Βρετανός πετούσε στο βρεγμένο, ανοίγοντας τη διαφορά σε έναν γύρο 3,5 δευτερόλεπτα από τον Ricciardo. Ο Fernando Alonso ζητούσε πληροφορίες για το τι συνέβαινε στο μονοθέσιο, με την ομάδα να του απαντά πως είχε χάσει την επαφή με το μονοθέσιο και πρέπει να διαχειριστεί την κατάσταση μόνος του, ενώ βλέπαμε πως το πίσω αριστερό κομμάτι του μονοθεσίου του είχε καταστραφεί. Ο Sainz είχε κολλήσει πίσω από τον Ocon για την 8η θέση, με τον Γάλλο να δυσκολεύεται να βρει πρόσφυση. Ο Alonso ανέφερε απώλεια ισχύος, με την ομάδα να επιβεβαιώνει πολλά προβλήματα και να του ζητά να εγκαταλείψει. Ο Sainz εν τέλει κατάφερε να περάσει τον Ocon, με τους δυο οδηγούς της Toro Rosso να ζητούν να σιγή ασυρμάτου. Ο Kvyat πέρασε τον Magnussen από την εξωτερική και απευθείας έπεσε στις μπαριέρες. Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας μπήκε στην πίστα.

Οι Ricciardo, Perez, Ocon και Magnussen μπήκαν στα pits και έβαλαν φρέσκα ενδιάμεσα ελαστικά. Ο Hulkenberg κι ο Palmer μπήκαν στη συνέχεια στα pits, βάζοντας τα ενδιάμεσα ελαστικά. Η κατάταξη μετά τα pit stops είχε ως εξής Hamilton, Ricciardo, Bottas, Sainz, Hulkenberg, Perez, Palmer, Stroll, Vandoorne, Massa. Στο τέλος του 14ου γύρου το αυτοκίνητο ασφαλείας έφυγε και είχαμε ξανά αγώνα. Ο Hamilton θεωρούσε πως δεν ήταν καλή ιδέα που δεν μπήκαν στα pits για αλλαγή ελαστικών, σε αντίθεση με όλους τους αντιπάλους τους. Την ίδια επιλογή έκανε κι ο Sainz, με τον Ισπανό να μην μπαίνει στα pits. Ο Hamilton ανέφερε στον ασύρματο πως δεν μπορεί να ανοίξει τη διαφορά με τα παλιά ελαστικά που φορούσε. Σε μια σκληρή μάχη για την 11η θέση ο Magnussen εκβίασε δυο προσπεράσεις έναντι των Ocon και Massa, μετά από εντυπωσιακές μάχες. Ο Hamilton έγραφε ταχύτερους γύρους παρά την προηγούμενη δυσαρέσκειά του. Ο Sainz βρισκόταν πλέον στο βεληνεκές του Hulkenberg, με τον Ισπανό να μην έχει μπει στα pits. Ο Ricciardo θεωρεί πως το όριο των 2 λεπτών στο γύρο είναι το σημείο για αλλαγή σε σλικ ελαστικά. Ο Stroll έχασε τα φρένα και τη θέση από τον Stoffel Vandoorne, με τον Βέλγο να βρίσκεται πλέον 8ος. O Hamilton συνέχιζε να γράφει ταχύτερους γύρους, ενώ ανέφερε πως τα ελαστικά του ήταν ακόμη σε καλή κατάσταση, αυξάνοντας σημαντικά τη διαφορά του από τον Ricciardo και ο Bottas κινούταν πολύ πιο αργά σε σχέση με τον teammate του. Ο μηχανικός του Vandoorne του ανέφερε πως δεν περίμεναν άλλη βροχή.

Ο μηχανικός του Hulkenberg ρώτησε την άποψη του οδηγού του για το αν μπουν στα pits να βάλουν τα σλικ ελαστικά, με τον Γερμανό να εμφανίζεται σκεπτικός σχετικά. Αμέσως μετά, ο Magnussen στον 25ο γύρο μπήκε στα pits βάζοντας την ultrasoft γόμα, όπως κι ο Massa. Την ώρα που οι δυο οδηγοί έκαναν τους πρώτους γύρους τους με τα στεγνά ελαστικά, ο Hamilton έπεφτε πρώτη φορά κάτω από τα 2 λεπτά. Με τον Massa να αναφέρει στον ασύρματο ότι είναι πλέον καιρός για τα σλικ, ο Stroll μπήκε στα pits βάζοντας την ultrasoft. Στον 28ο γύρο οι Sainz, Vandoorne, Grosjean και Ocon, βάζοντας τα στεγνά ελαστικά, με τους Ricciardo, Bottas, Hulkenberg και Perez μπήκαν επίσης στα pits. Στον επόμενο γύρο μπήκαν και οι Hamilton και Palmer, με τον Sainz να είναι ο μόνος που φόρεσε τη supersoft. Η κατάταξη είχε ως εξής Hamilton, Ricciardo, Bottas, Hulkenberg, Sainz, perez, Palmer, Vandoorne, Stroll, Magnussen.

Ο Sainz βρισκόταν υπό πίεση από τον Perez, με τον Vandoorne να προσπαθεί να περάσει τον Palmer, ενώ οι χρόνοι κατρακυλούσαν συνεχώς προς τα κάτω. Ο Ricciardo προσπαθούσε να πλησιάσει τον Hamilton, κόβοντας μερικά δέκατα όμως η διαφορά παρέμενε ψηλά. Στον 38ο γύρο ο Ericsson χτύπησε στις μπαριέρες, με το Αυτοκίνητο Ασφαλείας να βγαίνει στην πίστα. Ο Hamilton θα προτιμούσε το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας όπως ανέφερε, ενώ ο Hulkenberg μπήκε στα pits με την ομάδα να αντιμετωπίζει μάλλον κάποιο πρόβλημα με τα υδραυλικά του μονοθεσίου του. Ο Γερμανός επέστρεψε 10ος, ενώ στα pits μπήκαν και οι Massa, Magnussen, Ocon, με την κατάταξη να έχει ως εξής Hamilton, Ricciardo, Bottas, Sainz, Perez, Palmer, Vandoorne, Stroll, Grosjean, Hulkenberg. Στο τέλος του 41ου γύρου είχαμε ξανά αγώνα. Όπως μας ενημέρωνε η FIA βρισκόμασταν πλέον σε χρονομετρημένο αγώνα, με 26 λεπτά να απομένουν. Ο Hamilton εξαφάνισε τον Ricciardo ανοίγοντας άμεσα τη διαφορά από τον Αυστραλό στα δυο δευτερόλεπτα.

H ομάδα της Mercedes ζήτησε από τον Hamilton να βάλει τον κινητήρα στην ελάχιστη ενέργεια, για να κρατήσει συμπιεσμένο το grid και να μη δώσουν σε κάποιον ένα ελεύθερο pit stop, ζητώντας του να απέχει περίπου 4 δεύτερα από τον Ricciardo, με τον Βρετανό να αντιδρά καθώς ήταν άβολο και του έδωσαν το ελεύθερο να καθορίσει το ρυθμό. Με τις διαφορές να έχουν σταθεροποιηθεί, οι Vandoorne, Stroll, Grosjean κι Ocon είχαν μια ενδιαφέρουσα μάχη, καθώς ο Hulkenberg μπήκε στα pits για να εγκαταλείψει. Ο Magnussen με βλάβη στη μονάδα ανάκτησης θερμικής ενέργειας εγκατέλειψε τον αγώνα. Ο Ricciardo ήταν ανήμπορος να ακολουθήσει το ρυθμό του Hamilton με τον Βρετανό να έχει μια άνετη πορεία προς τη νίκη.

ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΦΟΡΑ
1 L. Hamilton
2 D. Ricciardo +4.507
3 V. Bottas +8.800
4 C. Sainz +22.822
5 S. Perez +25.359
6 J. Palmer +27.259
7 S. Vandoorne +30.388
8 L. Stroll +41.696
9 R. Grosjean +43.282
10 E. Ocon +44.795
11 F. Massa +46.536
12 P. Wehrlein +2L
RET K. Magnussen
RET N. Hulkenberg
RET M. Ericsson
RET D. Kvyat
RET F. Alonso
RET S. Vettel
RET M. Verstappen
RET K. Raikkonen

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Vettel - Έστριψα αριστερά, δεν ξέρω τι έγινε

Next Article

Verstappen - Ευθύνη του Vettel το ατύχημα

Related Posts