GP Ισπανίας – Αγώνας – H σύγχρονη ιστορία της F1 ξεκινά με τον Verstappen!

MONTMELO, SPAIN – MAY 13: Max Verstappen of Netherlands and Red Bull Racing sits in his car in the garage during practice for the Spanish Formula One Grand Prix at Circuit de Catalunya on May 13, 2016 in Montmelo, Spain. (Photo by Mark Thompson/Getty Images)

Στην πίστα της Βερκελώνης, για το Ισπανικό GP, νικητής αναδείχθηκε ο Max Verstappen, γράφοντας ιστορία ως ο νεότερος νικητής αγώνα. Οι δυο Mercedes εγκατέλειψαν με τον Hamilton να χάνει τον έλεγχο της Mercedes του και να παρασύρει τον Rosberg. Το βάθρο συμπλήρωσαν ο Kimi Raikkonen και ο Sebastian Vettel. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Ricciardo, Bottas, Sainz, Perez, Massa, Button, Kvyat.

Με τη μαλακή γόμα εκκίνησαν όλοι οι οδηγοί, εκτός από τον Rio Haryanto της Manor που φορούσε τη μέση γόμα της Pirelli.

Στην εκκίνηση, ο Rosberg πέρασε τον Hamilton στην πρώτη στροφή και ο Vettel τους Verstappen και Raikkonen. Ενώ ο Verstappen περνούσε τον Vettel και πάλι στη στροφή 3, ο Hamilton έκανε δεξιά στην ευθεία μετά τη στροφή 3 για να περάσει τον Rosberg εκ νέου. Ο Rosberg του έκλεισε την πόρτα και ο Βρετανός βρέθηκε στο γρασίδι,, χάνοντας τον έλεγχο του μονοθεσίου του και χτύπησε στη συνέχεια και το αυτοκίνητο του Rosberg, θέτοντας και τους δυο εκτός αγώνα. To Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε στην πίστα περιορίζοντας το ρυθμό. Ο Sainz είχε ανέβει στην 3η θέση, μπροστά από τις δυο Ferrari και οι δυο McLaren ήταν στις θέσεις.

Στην επανεκκίνηση, δεν είχαμε δράματα. Οι Red Bull με τον Ricciardo να ηγείται βρίσκονταν στην κορυφή και πίσω τους ο Vettel προσπαθούσε να βρεθεί αρκετά στον Sainz ώστε να περάσει. Ο Sainz έπαιζε εξαιρετική άμυνα, κρατώντας το Vettel πίσω του και δίνοντας την ευκαιρία στις Red Bull να ξεμακρύνουν πάνω από 4 δευτερόλεπτα. Στον 8ο γύρο ο Vettel πέρασε τον Sainz και αφήνοντας τον Raikkonen να παλέψει με το νεαρό Ισπανό. Στον επόμενο γύρο ο Raikkonen προσπάθησε να περάσει και εκείνος τον Sainz, όμως ώθησε τον Φιλανδό εκτός, στην έξοδο διαφυγής, χωρίς δράματα ευτυχώς. Στον επόμενο γύρο τα κατάφερε τελικά και απαλλάχτηκε επίσης από τον Ισπανό. Στον 11ο γύρο ο Sainz μπήκε στα pits, μαζί με Hulkenberg και Button βάζοντας όλοι τη μέση γόμα. Ταυτόχρονα ο Vettel έγραφε τους ταχύτερους γύρους του αγώνα, μειώνοντας σταδιακά τη διαφορά από τον Verstappen. Στον 12ο γύρο από την πρωτοπορία μπήκε και ο Ricciardo στα pits, βάζοντας τη μέση γόμα, ενώ το ίδιο έκανε και ο Alonso. Στον επόμενο γύρο μπήκαν οι Verstappen, Raikkonen, Bottas, βάζοντας τη μέση γόμα, όπως όλοι. Στην πρωτοπορία είχε ανέβει ο Vettel και στη 2η θέση ο Grosjean χωρίς να έχουν κάνει τη στάση τους για ελαστικά. Στον 14ο γύρο ο Ricciardo πέρασε τον Γάλλο της Haas ανεβαίνοντας στη 2η θέση, μόνο πίσω από τον Vettel. Το παράδειγμα του Αυστραλού ακολούθησε και ο Verstappen ανεβαίνοντας 3ος. Στον 14ο γύρο ο Vettel μπήκε για τη δική του αλλαγή βάζοντας τη μέση γόμα και βγαίνοντας 2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Verstappen και μπροστά από τον Raikkonen.

Η κατάταξη στον 18ο γύρο είχε ως εξής Ricciardo, Verstappen, Vettel, Raikkonen, Bottas, Sainz, Perez, Button, Alonso, Massa, ενώ ο Vettel έγραφε τον ατχύτερο γύρο του αγώνα και πλησίαζε τον Verstappen. Ο Grosjean με τη νέα μαλακή γόμα του κινούνταν ταχύτατα στην 11η θέση και έφτανε τους μπροστά του, ενώ είχαμε ένα πολύ ωραίο τραίνο από τον Alonso ως το Γάλλο της Haas. Στον 20ο γύρο η διαφορά των τριών πρώτων ήταν περίπου 2,5 δευτερόλεπτα, με τον Vettel να προσπαθεί να μπει στη ζώνη DRS του Verstappen. Στον 22ο γύρο το μονοθέσιο του Hulkenberg έπιασε φωτιά και σταμάτησε πριν το τελευταίο σικέιν της πίστας. Ταυτόχρονα στην κορυφή τα πράγματα ήταν σταθερά, με τους τρεις οδηγούς να απέχουν μεταξύ τους ένα δευτερόλεπτο, ενώ βλέπαμε σε επανάληψη τον Gutierrez να περνά τον Magnussen για τη 12η θέση. Ο Verstappen μπήκε στη ζώνη DRS του Ricciardo στον 25ο γύρο και πλησίασε τον Αυστραλό. Οι τρεις πρώτοι απαλλάχθηκαν από το εμπόδιο του Haryanto και συνέχισαν την πορεία τους, ενώ ο Massa ήταν ο πρώτος που έμπαινε για δεύτερη φορά στα pits, βάζοντας τη μαλακή γόμα και βγαίνοντας 15ος. Σύντομα ο Βραζιλιάνος έγραψε τον ταχύτερο γύρο, ενώ ο Ricciardo στον 29ο γύρο μπήκε και πάλι στα Pits, βάζοντας τη μαλακή γόμα και βγήκε 4ος μπροστά από τον Bottas. Στον επόμενο γύρο ο Vettel μπήκε στα pits βάζοντας τη μαλακή γόμα και βγαίνοντας πίσω από τον Ricciardo.

Ο Αυστραλός της Red Bull έγραψε τον ταχύτερο γύρο, ενώ ο Verstappen ηγούταν της κατάταξης, με τον Raikkonen πίσω του. O Vettel αντέδρασε στους ταχύτερους γύρους του Ricciardo και έγραψε και εκείνος με τη σειρά του τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Οι δυο Haas κινούταν σε σχηματισμό στις θέσεις 13-14 με τον Grosjean να ηγείται, αλλά ο Gutierrez εκτέλεσε ένα εξαιρετικό προσπέρασμα στον Nasr. O Raikkonen μάζευε τη διαφορά από τον Verstappen όπως και ο Vettel από τον Ricciardo. Οι Haas πέρασαν και τον Palmer ανεβαίνοντας μια θέση, με τον Gutierrez να έχει περάσει τον Γάλλο πιο πριν. Στον 35ο γύρο ο Verstappen μπήκε και πάλι στα pits και κάνοντας τη διαφορά έβαλε τη μέση γόμα, βγαίνοντας 4ος. Στον επόμενο μπήκε και ο Raikkonen ακολουθώντας τη στρατηγική του Verstappen βάζοντας τη μέση γόμα και βγαίνοντας 4ος. Ο Vettel ήταν περίπου 1,3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ricciardo, ετοιμάζοντας μια εξαιρετική μάχη για το τέλος από τις θέσεις 1 ως 4. Στον 38ο γύρο ο Vettel μπήκε εκ νέου στα pits βάζοντας τη μέση γόμα και βγαίνοντας 4ος.

Στις επαναλήψεις είδαμε τον Grosjean να έχει ένα μπλοκάρισμα και να βγαίνει εκτός πίστα στη στροφή 7. Οι μηχανικοί της Renault ενημέρωναν τον Palmer να μην εμποδίσει τον Ricciardo και εκείνος του απάντησε ότι ίσα που τον βλέπει στους καθρέπτες. Ο Grosjean μπήκε στα pits μετά τη έξοδό του, ενώ ο Vettel βρισκόταν 20 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ricciardo, όμως κινούταν ταχύτατα, για να γράψει σύντομα τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Ο Alonso μπήκε επίσης στα pits και βγήκε 12ος πίσω από τον Button, όμως πολλοί δεν είχαν σταματήσει ακόμη. Ο ρυθμός του Ricciardo είχε πέσει σημαντικά, με 8 δευτερόλεπτα να τον χωρίζουν από τον Verstappen και άλλα 1.9 από τον Raikkonen. Στον 44ο γύρο ο Ricciardo μπήκε επίσης στα Pits βάζοντας τη μέση γόμα και βγήκε πίσω από τον Vettel, ενώ ο Raikkonen βρισκόταν κάτι περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο μπροστά από τον Raikkonen. Με 20 γύρους να απομένουν ο Verstappen διαχειριζόταν ιδανική την πρωτοπορία. Στον 47ο γύρο στη στροφή 3 η McLaren του Alonso έχασε την κινητήρια μονάδα και ο Ισπανός αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Ο Ricciardo με τα πιο φρέσκα ελαστικά κινούταν ταχύτερα από τους υπόλοιπους τρεις στην κορυφή, ενώ ο Raikkonen βρέθηκε εντός ζώνης DRS του Versstappen και ο Ricciardo έμπαινε εντός 2 δευτερολέπτων από τον Vettel.

Ο Ericsson παραπονούταν ότι ο teammate του γίνονταν επικίνδυνος στη μεταξύ τους μάχη. Και πάλι στην κορυφή, ο Raikkonen δεν μπορούσε να βρεθεί αρκετά κοντά στον Verstappen να επιχειρήσει προσπέραση, ενώ ο Ricciardo βρισκόταν πολύ κοντά στη ζώνη DRS του Vettel. Ταυτόχρονα ο Kvyat έγραφε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, ενώ οι μάχες για τις θέσεις 1-4 καλά κρατουσαν, με τους Raikkonen και Ricciardo να είναι περίπου 0,5 δευτερόλεπτο πίσω από τους Verstappen και Vettel. Στον 59ο γύρο στη στροφή 1, ο Ricciardo προσπάθησε να περάσει τον Vettel αλλά φρέναρε πολύ αργά και ο Vettel διατήρησε την πρωτοπορία. Ο Vettel στο team radio φώναζε ότι ο Ricciardo θα έπεφτε πάνω του αν δεν τον απέφευγε και ρωτούσε να τρέχουν σε αγώνες ή παίζουν πινγκ πονγκ. Ένα γύρο πριν το τέλος ο Ricciardo είχε ένα κλατάρισμα στο ελαστικό του και μπήκε στα pits.

13224139_833012890136608_1350611320_o

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

O Lauda κατηγορεί τον Hamilton για την διπλή εγκατάλειψη των Mercedes

Next Article

Wolff - Πολύ νωρίς για να επιρρίψουμε εύθυνες

Related Posts