Ο υπεύθυνος της Honda F1, Yusuke Hasegawa, δήλωσε πως είχε την λανθασμένη εντύπωση ότι θα είναι εύκολο να γίνει το βήμα παραπάνω με τη μονάδα ισχύος τους φέτος, μιας και έχει εγκαταλειφθεί πλέον το σύστημα των tokens.
Η Honda δούλευε και εξακολουθεί να δουλεύει πάνω σε έναν μονοκύλινδρο κινητήρα, αλλά όταν μετέφεραν τις ίδιες προδιαγραφές στον V6 ξεκίνησαν τα προβλήματα.
Μάλιστα, με την ευκαιρία της κατάργησης των tokens, οι Ιάπωνες αναδιαμόρφωσαν την μονάδα ισχύος τους, κάνοντάς την 10 κιλά ελαφρύτερη και 1 εκατοστό πιο χαμηλή.
Ωστόσο, τώρα κατανοούν ότι οι αλλαγές που έκαναν δεν ήταν τόσο απλές όσο φαίνονταν, καθώς τα προβλήματα συνεχίζονται.
«Για την ακρίβεια, πιστεύαμε ότι ήταν πολύ εύκολο, ήταν πολύ δύσκολο να εφαρμόσουμε τη νέα τεχνολογία – κι αυτό είναι λάθος μου,» δήλωσε ο Hasegawa στο Motorsport.com.
«Σημειώσαμε πρόοδο με τον μονοκύλινδρο στο δυναμόμετρο, αλλά μόλις ολοκληρώσαμε τον V6 είχαμε πολλά προβλήματα.
«Αυτά που καταφέραμε με τον μονοκύλινδρο ήταν σε πολύ καλό επίπεδο, αλλά μόλις μεταφέραμε ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές στον V6 δεν δούλεψε. Είμαστε πολύ απογοητευμένοι. Αλλά ήταν αργά όταν το καταλάβαμε τα Χριστούγεννα.
«Αφού καταλάβαμε τα προβλήματα τότε ήταν η στιγμή που έπρεπε να ορισιικοποιήσουμε τις τελικές προδιαγραφές – έπρεπε να θυσιάσουμε κάτι.»
Στη συνέχεια, ο Hasegawa εξήγησε ότι μόλις το μοτέρ μπει στο σασί και συμπληρωθούν και τα υπόλοιπα μέρη υπάρχουν τρομερές δονήσεις, ωστόσο, δεν κατηγορεί μόνο το σασί για αυτό το φαινόμενο.
«Έχουμε τρομερές δονήσεις. Το μόνο πράγμα που μπορώ να πω είναι ότι στο δυναμόμετρο δεν είχαμε τόσο μεγάλο πρόβλημα – όταν έχουμε κιβώτιο και ημιαξόνια και ελαστικά υπάρχουν ταλαντώσεις. Δεν ρίχνω το φταίξιμο το σασί, πρέπει να δούμε πώς είναι τα πράγματα και στο δυναμόμετρο.»
Η Honda σκοπεύει να φέρει κάποιες αναβαθμίσεις, αλλά όχι πριν τον πέμπτο ή έκτο αγώνα της σεζόν, δηλαδή σε Ισπανία και Μονακό: «Αν βρούμε μία καλή λύση πρέπει να αλλάξουμε τον κινητήρα στον πέμπτο ή έκτο αγώνα, έτσι θέλω πραγματικά να αναβαθμίσουμε τις προδιαγραφές μας πιο πριν, ή σε εκείνο το σημείο.
«Είμαστε σε καλά επίπεδα απόδοσης με τον μονοκύλινδρο κινητήρα. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να μεταφέρουμε αυτή την τεχνολογία στον V6.
«Ωστόσο, έχουμε ακόμα να βελτιώσουμε πράγματα, έχουμε αυτοπεποίθηση ότι μπορούμε να φτάσουμε σε αυτό το επίπεδο.»
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify