Στο δεύτερο μισό της σεζόν θα υπάρχει μεγαλύτερη φθορά, σύμφωνα με την Pirelli

Albert Park, Melbourne, Australia. Thursday 23 March 2017. World Copyright: Steven Tee/LAT Images ref: Digital Image _R3I9201

Στην Pirelli επιβεβαίωσαν ότι δεν θα είναι όλοι οι αγώνες με ένα pit stop καθώς στο δεύτερο μισό θα υπάρχει μεγαλύτερη φθορά αφού τα μονοθέσια θα γίνουν πιο γρήγορα.

Ο τεχνικός διευθυντής της Pirelli Mario Isola πιστεύει ότι τα μονοθέσια θα γίνουν πιο γρήγορα αφού οι ομάδες θα εξελίξουν τα μονοθέσια τους, με αποτέλεσμα να υπάρξει μεγαλύτερη πίεση στα ελαστικά και κατά συνέπεια μεγαλύτερη φθορά.

«Ακόμα αυτές είναι οι προσδοκίες μας για το δεύτερο μισό της σεζόν. Προφανώς τα μονοθέσια θα γίνονται όλο και πιο γρήγορα κάτι που σημαίνει ότι τα λάστιχα θα δέχονται μεγαλύτερες πιέσεις, άρα και πιο φθορά. 

«Αυτή η σχέση ανάμεσα στην πίεση και στην φθορά των ελαστικών είναι λογική. Θα έχουμε μεγαλύτερη φθορά στο δεύτερο μισό της σεζόν, αλλά θα είμαστε μέσα στον στόχο της FIA.

«Θα υπάρχουν Σαββατοκύριακα που θα έχουμε δύο pit stop. Δεν είναι εντολή να έχουμε όλους τους αγώνες με ένα pit stop. Προφανώς αν σκεφτούμε το Μονακό, σας λέω από τώρα ότι θα έχουμε ένα pit stop.

«Αν πάμε στην Σουζούκα, αν πάμε στο Spa, αν πάμε σε πολλές πίστες, θα έχουμε δύο pit stop. Αλλά δεν πιστεύω ότι το ένα pit stop θα κάνει βαρετούς τους αγώνες. Είχαμε πολύ ωραία μάχη στην Αυστραλία ανάμεσα στον Lewis Hamilton και στον Sebastian Vettel.

Η FIA έστειλε επιστολή στην Pirelli στην οποία ανέφερε τους στόχους για την φθορά των ελαστικών,  αναφέροντας ποια θα πρέπει να είναι η διαφορά στους χρόνους όταν είναι καινούργια μέχρι όταν είναι αρκετά φθαρμένα.

«Στην Αυστραλία είχαμε πολύ μικρή φθορά, μεγάλη αλλαγή στην συμπεριφορά σε σύγκριση με πέρσι. Ήταν φανερό από τους χρόνους. Μπορούσαν να κάνουν ταχύτερους χρόνους με ελαστικά 10-15 γύρων.

«Τα επίπεδα φθοράς τα λάβαμε σε ένα γράμμα, αυτή την στιγμή είμαστε πιο κάτω σε σύγκριση με τους αριθμούς. Τα νούμερα είναι πολύ συγκεκριμένα, και είναι δύσκολο να έχεις ακριβώς τον συγκεκριμένο αριθμό. 

«Για παράδειγμα, το χρονικό διάστημα στο γράμμα ανέφερε 0.9 δυτερόλεπτα, αλλά είναι ένας μέσος όρος, γιατί έχεις διαφορετικές πίστες με διαφορετικά χιλιόμετρα, με διαφορετικές συνθήκες. Έτσι μπορεί να είναι από 0.7 έως 1.1 δευτερόλεπτα.»

Πηγή: Motorsport.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Ένα βήμα πριν επιστρέψει στη Honda βρέθηκε ο Dovizioso

Next Article

GP Κίνας - FP1: Πρωτιά για Verstappen, δύσκολες καιρικές συνθήκες

Related Posts