Αρκετές αναβαθμίσεις θα φέρει η McLaren στο Ισπανικό Grand Prix που θα γίνει στην πίστα της Βαρκελώνης, ελπίζοντας ότι θα καταφέρει με αυτό να μπει για πρώτη φορά φέτος στο Q3.
H ομάδα του Woking έχει κάνει ήδη σημαντική πρόοδο στους πρώτους τέσσερις αγώνες της σεζόν, αναβαθμίζοντας σημαντικά τόσο τον κινητήρα της Honda, όσο και το σασί της MP4-31, καταφέρνοντας να παρουσιαστεί πολύ πιο ανταγωνιστική τη φετινή σεζόν, χάνοντας μάλιστα για λίγα δέκατα την είσοδο στο Q3, στο Ρωσικό Grand Prix.
Για αυτό, στην επιστροφή της F1 στην Ευρώπη για το Ισπανικό Grand Prix, η McLaren θα φέρει στην Βαρκελώνη, ένα μονοθέσιο με νέο πάτωμα και αλλαγές στο σασί, αλλά και νέα εμπρός πτέρυγα, κατοχυρώνοντας μια πιο επιθετική προσέγγιση στην εξέλιξη του μονοθεσίου.
Για τις αναβαθμίσεις, αλλά και τη συνέχεια του πρωταθλήματος μίλησε ο αγωνιστικός διευθυντής της McLaren, Eric Boullier, ο οποίος πάντως θέλησε να κατεβάσει τους τόνους, παρά την εμφανή αισιοδοξία του:
“Δεν ξέρω πως θα δουλέψουν οι αναβαθμίσεις στην Βαρκελώνη και δεν θέλω να δημιουργήσω προσδοκίες. Αλλά από το Μονακό και μετά, θα πρέπει να μας βοηθήσουν σημαντικά, παρόλο που ο αγώνας θα είναι αρκετά απρόβλεπτος εκεί.”
Όταν ρωτήθηκε για το αν το γεγονός ότι το σιρκουί της Βαρκελώνης δεν αποτελεί πίστα που δεν εξαρτάται από τη δύναμη των κινητήρων και κατά πόσο αυτό έχει βελτιώσει την αυτοπεποίθηση στους ανθρώπους της McLaren για την πρόκριση στο Q3, ο Boullier ήταν κάθετος:
“Όχι, δεν έχουμε ακόμη αρκετή αυτοπεποίθηση. Το πρόβλημα είναι πως πιστεύαμε ότι θα περάσουμε [στο Q3] και στη Ρωσία, αλλά δεν το καταφέραμε για ένα δέκατο. Τα καλά νέα ήταν ότι βρεθήκαμε πολύ κοντά στη Red Bull, που είναι ένα από τα μονοθέσια-δείκτες, όσον αφορά την απόδοση, αλλά και πάλι ήταν απογοητευτικό που δεν τα καταφέραμε.”
Παρόλα αυτά, η McLaren κατάφερε να βάλει 2 μονοθέσια στους βαθμούς στον αγώνα της Ρωσίας κι αυτό για τον Boullier ήταν μια ένδειξη της προόδου που έχει δείξει η βρετανική ομάδα:
“Το αποτέλεσμα σημαίνει ότι το μονοθέσιο αρχίζει να λειτουργεί όπως θέλουμε. Προφανώς θέλουμε μεγαλύτερη ταχύτητα στις ευθείες και καλύτερη αποδοτικότητα, καθώς η κατανάλωση καυσίμου είναι ένα σημαντικό ζήτημα.
“Όπως είδατε στο τέλος του αγώνα στη Ρωσία, ο Fernando έκανε μερικούς γύρους, χωρίς να σώζει καύσιμο κι ήταν ένα δευτερόλεπτο ταχύτερος, οπότε αν θέλαμε θα μπορούσαμε να ήμασταν πιο κοντά στα μπροστινά μονοθέσια.
“Όμως, όλα δείχνουν να έρχονται στις θέσεις τους και αυτό είναι καλό. Θα έχουμε αναβαθμίσεις σε κάθε αγώνα κι η ομάδα έχει κάνει σημαντική δουλειά, τόσο από τους ανθρώπους της McLaren αλλά και από τους ανθρώπους της Honda. Είναι καλό το ότι βλέπουμε την απόσταση να κλείνει αργά, αλλά σταθερά.”
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify