Στόχος του Marquez να είναι έτοιμος για το GP Αργεντινής

Ο Marc Marquez θέλει να είναι 100% έτοιμος για το Grand Prix Αργεντινής, αφού δεν θέλει να ρισκάρει κατά τη διάρκεια της ανάρρωσής του.

Ο Ισπανός συνέχισε να οδηγεί και στη 2η μέρα δοκιμών στη Sepang, με τον αριστερό του ώμο να βρίσκεται ακόμα σε φάση ανάρρωσης από την επέμβαση στην οποία υπεβλήθη στα τέλη της περασμένης χρονιάς.

Ωστόσο, συμπλήρωσε μόλις 29 γύρους χθες και 37 σήμερα, θέλοντας να μην πιέσει το σώμα του – ελπίζοντας πως, μέχρι τον δεύτερο αγώνα της σεζόν στην Αργεντινή, θα είναι σε θέση να οδηγήσει ξανά χωρίς προβλήματα:

«Δεν θα είμαι 100% έτοιμος, αλλά πιστεύω πως στο Κατάρ δεν θα έχω μεγάλο πρόβλημα… ελπίζω! 

«Έχω έναν μήνα μπροστά μου, οπότε θα προσπαθήσω να δουλέψω σκληρά. Έχω κι αύριο την τελευταία μέρα δοκιμών, έχω ένα τεστ στο Κατάρ, μετά τον αγώνα στο Κατάρ, μετά τρεις εβδομάδες ακόμα μέχρι την Αργεντινή.

«Αυτός είναι ο στόχος μου, να φτάσω στην Αργεντινή 100% έτοιμος. Πρέπει να περιμένω.

«Τώρα, αν θέλω, μπορώ να συνεχίσω να οδηγώ πονώντας. Αλλά αν πάθω μία μεγάλη φλεγμονή, θα γίνεται όλο και χειρότερο και θα χάσω μία εβδομάδα από την ανάρρωσή μου. Οπότε πρέπει να ακολουθήσω τους ρυθμούς του σώματός μου – όταν νιώθω περισσότερο πόνο, σταματάω.»

Ο ίδιος, μάλιστα, αποκάλυψε πως έχει επικεντρωθεί στην σύγκριση κινητήρων αυτή τη στιγμή, αφού δεν είναι σε θέση να πιέσει για κάτι παραπάνω λόγω του χεριού του:

«Δοκιμάζουμε σημαντικά πράγματα τώρα, δοκιμάσαμε μία τελείως διαφορετική εκδοχή της μοτοσυκλέτας. Δεν κοιτάμε τις λεπτομέρειες, μόνο τα πολύ μεγάλα, συνεχίζοντας να παίρνουμε πληροφορίες.

«Αύριο θα συνεχίσουμε έτσι, αλλά για τώρα, το πιο σημαντικό είναι να δούμε τον κινητήρα, γιατί από το Κατάρ και μέχρι το τέλος της χρονιάς, θα έχουμε τον ίδιο.

«Το να οδηγείς πιο ήρεμα είναι κάτι το παράξενο – δεν συμβαδίζει με το ένστικτό μου και με τον τρόπο που οδηγώ. Για αυτόν τον λόγο, κάποια πράγματα δεν θα τα δοκιμάσουμε ακόμα, γιατί δεν οδηγώ όπως θα ήθελα.

«Αλλάζουμε το πλάνο μας, δοκιμάζουμε μεγάλα πράγματα σε άλλους τομείς που είναι πιο σημαντικά. Για να δουλέψεις πάνω στις λεπτομέρειες, πρέπει να οδηγείς όπως θες.

«Όταν βάζω νέα ελαστικά, δεν μπορώ να το εκμεταλλευτώ, η μοτοσυκλέτα γίνεται πιο έντονη και αυτό επηρεάζει τον ώμο μου. Με φρέσκα ελαστικά είμαι πιο αργός και μετά με τα χρησιμοποιημένα, πιέζω.»

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Παρουσιάστηκαν τα νέα χρώματα της Rich Energy Haas F1 Team

Next Article

Δριμύτατος ο CEO της Rich Energy: Σαν να λέμε πως ο άνθρωπος δεν πάτησε στο φεγγάρι

Related Posts