Δύσκολο απόγευμα πέρασε στη Κίνα η Scuderia Toro Rosso! Μετά από δύο τερματισμούς στη βαθμολογούμενη δεκάδα στους πρώτους τρείς αγώνες της χρονιάς, στη Σαγκάη οι Jean-Eric Vergne και Daniel Ricciardo αντιμετώπισαν αρκετά προβλήματα και περιορίστηκαν στη 16η και τη 17η θέση αντίστοιχα.
Jean-Eric Vergne: «Αποφασίσαμε να αλλάξουμε κάποια μέρη του μονοθεσίου που δεν απέδιδαν τα αναμενόμενα μέχρι και τις κατατακτήριες δοκιμές. Γι’ αυτό αναγκάστηκα να εκκινήσω από το pit lane. Το στήσιμο που είχα για τον αγώνα, ήταν λοιπόν παρόμοιο με εκείνο που είχαμε στη Μελβούρνη και τη Σεπάνγκ. Δεν είχα υψηλές προσδοκίες εκκινώντας τελευταίος αλλά το σημαντικό ήταν να δούμε πως θα απέδιδε το μονοθέσιο. Τα πήγε καλά, περιμένω λοιπόν να ξεκινήσουμε με αυτές τις ρυθμίσεις στο Μπαχρέιν και να πετύχουμε ένα καλύτερο αποτέλεσμα. Σήμερα ο αγώνας είχε απολαυστικές στιγμές, καθώς έκανα κάποιες προσπεράσεις αλλά ήταν μικρός σε διάρκεια – αν είχα μερικούς γύρους ακόμα, νομίζω πως θα μπορούσα να περάσω τα δύο μονοθέσια που είχα μπροστά μου».
Daniel Ricciardo: «Έκανα καλή εκκίνηση αλλά με έσπρωξαν προς την εξωτερική στη πρώτη στροφή και έχασα όσο έδαφος είχα κερδίσει. Έπειτα, στον ίδιο γύρο, προσπάθησα να αποφύγω θραύσματα στη στροφή 6 και έχασα άλλη μία θέση. Στην πραγματικότητα, όλο το πρώτο μέρος του αγώνα μου, δεν κύλησε καλά. Δυσκολευόμουν να προσπεράσω. Στο δεύτερο τα πράγματα ήταν καλύτερα ενώ βελτιώθηκαν αισθητά στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα. Σήμερα δεν είχαμε την ταχύτητα για να πετύχουμε κάτι καλύτερο».
Franz Tost, team principal της STR: «Καθώς ο Jean-Eric δεν είχε καλές κατατακτήριες δοκιμές, επιλέξαμε να κάνουμε αλλαγές στο μονοθέσιο του και οι κανονισμοί για το Parc Ferme απαιτούσαν να εκκινήσει από το pit lane. Σήμερα τα ελαστικά αποτέλεσαν καθοριστικό παράγοντα για όλους και είχαν ως αποτέλεσμα δραματική εξέλιξη στον αγώνα. Σε ότι αφορά στη δική μας προσπάθεια, επιλέξαμε διαφορετική στρατηγική για τους οδηγούς μας. Ο Daniel χρησιμοποίησε τρία σετ ελαστικών ενώ ο Jean-Eric τέσσερα. Ωστόσο, όλο το τριήμερο υστερούσαμε σε ταχύτητα κι αυτό μας εμπόδισε να κερδίσουμε θέσεις. Έχοντας αλλάξει αεροδυναμικό πακέτο στο ένα μονοθέσιο και επιλέξει διαφορετικές στρατηγικές για τους δύο οδηγούς μας, έχουμε συλλέξει πολλές πληροφορίες τις οποίες πρέπει να αναλύσουμε ώστε να βρούμε το καλύτερο δυνατό στήσιμο ενόψει του επόμενου αγώνα, στο Μπαχρέιν. Εκεί πιστεύω πως μπορούμε να πετύχουμε ένα καλύτερο αποτέλεσμα».
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify