F1|STR: Πολλά υποσχόμενο ξεκίνημα

 

Με το δεξί ξεκίνησε το αγωνιστικό τριήμερο του Grand Prix του Μπαχρέιν για τη Scuderia Toro Rosso. Οι Daniel Ricciardo και Jean-Eric Vergne συμπλήρωσαν 180 λεπτά δουλειάς χωρίς τεχνικά προβλήματα, όπου αξιολογήθηκαν πολλά νέα εξαρτήματα και βρέθηκαν λύσεις ενόψει της μάχης της pole position.

DANIEL RICCIARDO
1η περίοδος ελεύθερων δοκιμών
20 γύροι, 20η θέση με καλύτερο χρόνο: 1.36.591
2η περίοδος ελεύθερων δοκιμών
29 γύροι, 11η θέση με καλύτερο χρόνο: 1.34.895

«Το σημαντικότερο είναι πως σημειώσαμε πρόοδο κατά τη διάρκεια της ημέρας, μιας και η πρωινή περίοδος δεν κύλησε καλά. Δεν μπορούσα να κάνω τα ελαστικά να λειτουργήσουν σωστά, δεν είχαμε την απαιτούμενη πρόσφυση. Ξέραμε τι έπρεπε να κάνουμε αλλά δεν έδειχνε να φέρνει αποτελέσματα στην πίστα. Η δεύτερη περίοδος κύλησε καλύτερα, πράγμα εμφανές από το πόσο βελτιώθηκε η θέση μας στη κατάταξη των χρόνων. Είναι όμως σημαντικό πως έχω πλέον καλύτερη αίσθηση από το μονοθέσιο. Πρέπει να βελτιωθούμε κι άλλο αύριο, έχουμε κάποιες επιλογές για να διαλέξουμε, σε ότι αφορά στις ρυθμίσεις του μονοθεσίου. Πήραμε μία πρώτη εικόνα από τη συμπεριφορά των ελαστικών και θα έλεγα πως η μαλακή γόμα λειτουργεί καλύτερα υπό αυτές τις θερμές συνθήκες. Δεν πιστεύω πως θα μπορέσει κάποιος να κάνει μόνο ένα pit stop την Κυριακή και προτεραιότητα όλων θα είναι η διαχείριση των πίσω ελαστικών».

JEAN-ERIC VERGNE
1η περίοδος ελεύθερων δοκιμών
20 γύροι, 17η θέση με καλύτερο χρόνο: 1.36.195
2η περίοδος ελεύθερων δοκιμών
26 γύροι, 14η θέση με καλύτερο χρόνο: 1.35.229

«Ήταν μία ημέρα γεμάτη δουλειά για μένα και τους μηχανικούς μου. Ξεκινήσαμε την πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών με το προηγούμενο αεροδυναμικό πακέτο, βασισμένο σε αυτό που είχα στη Σαγκάη, ενώ ο Daniel χρησιμοποιούσε το καινούριο. Το δικό του απέδιδε καλύτερα, άρα το χρησιμοποίησα κι εγώ στην απογευματινή περίοδο. Έφερε σαφή βελτίωση και κάναμε ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός, αν και πρέπει να βελτιωθούμε κι άλλο αύριο στον τομέα της ισορροπίας. Αν μπορέσουμε να σημειώσουμε μεγαλύτερη πρόοδο στο FP3, θα είμαστε σε καλή θέση. Τα ελαστικά υπερθερμαίνονται πολύ εύκολα, η διαχείρισή τους θα είναι δύσκολη κι αυτό θα αποτελέσει παράγοντα κλειδί στον αγώνα».

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

WRC| Αποφασισμένος όσο ποτέ ο Hirvonen

Next Article

F1|RBR: Δείγματα βελτίωσης

Related Posts