Symonds: Ακόμα λιγότερες προσπεράσεις χωρίς τις αλλαγές για το 2019

Ο τεχνολογικός εξπέρ στην Formula 1, Pat Symonds, θεωρεί ότι το θέμα των προσπεράσεων «μόνο θα χειροτέρευε» χωρίς τις απλούστερες μπροστινές πτέρυγες για την σεζόν του 2019, αλλά προειδοποίησε τους φιλάθλους να μην αναμένουν μια «ριζική» αλλαγή.

Οι αλλαγές στους φετινούς κανόνες προβλέπουν απλοποιημένες μπροστινές πτέρυγες και bargeboards, καθώς και άλλες μικρές αλλαγές, σε μια προσπάθεια να γίνει πιο εύκολο τα μονοθέσια να ακολουθούν το ένα το άλλο και να βελτιωθεί η ποιότητα του αγώνα.

Ενώ αρκετοί σημαντικοί άνθρωποι από τις τωρινές ομάδες έχουν εκφράσει τις αμφιβολίες τους για την επίδραση που θα επιφέρουν οι αλλαγές, ο Pat Symonds, ο οποίος συνέβαλε στην κατάκτηση δυο πρωταθλημάτων οδηγών από τον Michael Schumacher, θεωρεί ότι αυτές οι αλλαγές ήταν απαραίτητες.

«Η Formula 1 αναπτύσσεται με έναν τρομακτικό ρυθμό, είναι ασταμάτητη”, δήλωσε κατά την διάρκεια του Autosport International Show.

«Εάν δεν είχαμε κάνει τίποτα, τα μονοθέσια του 2019 θα ήταν ακόμα πιο δύσκολο να ακολουθήσουν το ένα το άλλο από ό,τι εκείνα του 2018.»

«Θα δούμε όταν πάρουμε τα αποτελέσματα. Μην αναμένετε ριζική αλλαγή, αλλά πιστέψτε με θα γινόταν μόνο χειρότερη [η κατάσταση].»

«Αυτό που έχουμε κάνει τουλάχιστον είναι να διατηρήσουμε την τωρινή κατάσταση και υποπτεύομαι ότι στην ουσία βελτιώσαμε τα πράγματα λίγο.»

Οι αλλαγές για το 2019 έρχονται ως μια πρώτη γεύση για τις πιο ουσιαστικές και καθολικές αλλαγές για την σεζόν του 2021. Ένα επιχείρημα που ακούγεται είναι ότι αυτές οι αλλαγές επιτρέπουν στην F1 να εκτιμήσει την επιτυχία της κατεύθυνσης στην οποία αναπτύσσεται και να την τροποποιήσει όπως αυτή χρειάζεται για να κάνει τους κανονισμούς του 2021 πετυχημένους.

Τέλος, ο Symonds υπογράμμισε ότι οι αλλαγές για το 2019 ήταν «μικρές» σε σχέση με αυτές που σχεδιάζονται για το μέλλον:

«Με το 2021 προσπαθούμε να αφομοιώσουμε μια ολοκληρωτική προσέγγιση σε όλα. Τα αεροδυναμικά είναι ένα μεγάλο μέρος αυτών, αλλά πιστέψτε με, δεν είναι τα πάντα.»

«Σκεφτόμαστε τον έλεγχο στα κόστη, σκεφτόμαστε κάποια στάνταρντ εξαρτήματα τα οποία δεν αποτελούν διαφοροποιητικά στοιχεία στην επίδοση των μονοθεσίων.»

«Στα των αεροδυναμικών, έχω μια ομάδα που δουλεύει για εμένα τώρα η οποία κοιτά με λεπτομέρεια την σχεδίαση των μονοθεσίων, αποκλειστικά για να βελτιώσουν τα αεροδυναμικά απόνερα (wake) και να επιτρέψουν στα μονοθέσια πίσω από το προπορευόμενο να έχουν και πάλι καλή επίδοση.»

«Ποτέ δεν θα είναι τέλειο. Δεν μπορείς να αλλάξεις τους νόμους της φυσικής, αλλά έχουμε κάνει μεγάλες βελτιώσεις και προόδους από εκεί που ήμασταν πριν.»

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Η ιστορία πίσω από το κράνος του Ayrton Senna (video)

Next Article

Blog: Κίνηση ουσίας

Related Posts