Συμβιβάστηκε η νέα Renault από την καθυστέρηση εξαγοράς της Lotus

Το μονοθέσιο της Renault για τη σεζόν του 2016 θα είναι προϊόν «συμβιβασμού», εξαιτίας της καθυστερημένης ανάληψης της Lotus, σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της Γαλλικής ομάδας, Nick Chester.

Μετά από πολύμηνες διαπραγματεύσεις η Renault αποφάσισε να προχωρήσει στην εξαγορά της Lotus. Όμως η αλλαγή από το κινητήριο σύνολο της Mercedes σε εκείνο της Renault είχε σαν αποτέλεσμα το τεχνικό επιτελείο της ομάδας να μην μπορεί να τελειοποιήσει το μονοθέσιο εγκαίρως.

Συγκεκριμένα, ο Chester δήλωσε: «Ήταν μια πρόκληση. Κανονικά, όταν φτάσουμε στον Μάιο (της προηγούμενης χρονιάς) γίνεται πολύ δύσκολο να ενσωπατώσεις μια νέα κινητήρια μονάδα. Δεν ξέραμε σίγουρα, μέχρι το τέλος της χρονιάς, οπότε ήταν περίπλοκο. Έπρεπε να αλλάξουμε το πίσω μέρος του σασί και τη διάταξη ψύξης, οπότε το να το κάνουμε αυτό σε ένα μήνα είναι ένας τεράστιος όγκος δουλειάς. Δεν είναι τόσο βελτιστοποιημένο όσο θα ήθελα,. Δεν είναι μεγάλοι συμβιβασμοί αλλά δεν είχαμε αρκετό καιρό να το βελτιώσουμε όσο θα θέλαμε».

Αν και η ομάδα χρησιμοποίησε ένα μονοθέσιο του 2015 για την εκδήλωση παρουσίασης της ομάδας, ο τεχνικός διευθυντής της Γαλλικής ομάδας είναι σίγουρος πως το νέο αυτοκίνητο τους θα είναι έτοιμο για το πρώτο χειμερινό τεστ στην πίστα της Βαρκελώνης, στις 21 του Φεβρουαρίου.

«Οι άνθρωποι (της ομάδας) αντέδρασαν πολύ καλά, έχουμε περάσει πλέον τα crash tests, οπότε έχουμε «ομολογκάρει» το μονοθέσιο και είμαστε στο δρόμο για το πρώτο τεστ. Δεν ήταν εύκολο και όλα θα είναι πολύ δύσκολα άλλα όλα είναι εφικτά. Πήγαν σύμφωνα με το σχέδιο, απίστευτα καλά και αυτό το πλάνο ήταν τόσο στενό που αν δεν πήγαινε απίστευτα καλά, θα δυσκολευόμασταν».

Αν και οι οικονομικές δυσκολίες της Lotus έθεσαν την εξέλιξη του μονοθεσίου σε δεύτερη μοίρα, κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2015, η «βάση» της E23 ήταν αρκετά καλή. Αυτό αλλά και η σχετική σταθερότητα των κανονισμών, η σχεδιαστική ομάδα της Renault έμεινε στην ίδια φιλοσοφία ανάπτυξης του αυτοκινήτου.

«Δεν χρειάστηκε να αλλάξουμε τη φιλοσοφία του αυτοκινήτου, είναι αρκετά ίδια. Κ¨αποια χαρακτηριστικά που βρήκαμε έδωσαν ένα μονοθέσιο που συμπεριφέρεται ωραία και ένας οδηγός θα μπορούσε να πάρει τα μέγιστα από αυτό. Το διατηρήσαμε αυτό και προσπαθήσαμε να το πάμε παρακάτω».

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Μεγαλύτερη ελευθερία στην επιλογή ελαστικών στις δοκιμές

Next Article

Photo Story από το Ιταλικό Grand prix του 2015

Related Posts