Ο επικεφαλής της Racing Point, Οtmar Szafnauer, πήρε θέση σχετικά με την απόφαση των αγωνοδικών της FIA και την ποινή αφαίρεσης βαθμών για την ομάδα του.
O Αμερικανός επεσήμανε στις δηλώσεις του, μετά την γνωστοποίηση του εύρους της τιμωρίας για την ομάδα του, ότι βρίσκει ακατανόητη κατά κάποιο τρόπο την απόφαση που πάρθηκε και συνάμα εξετάζει από κοινού με τους ομολόγους του στην Racing Point, την πιθανότητα να κατατεθεί έφεση. Επιπλέον, εξέφρασε την ικανοποίηση του για το ότι τα μονοθέσια της ομάδας θα εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τα μέρη για τα οποία η Renault κατέθεσε ένσταση.
Αναλυτικά τα όσα ανέφερε:
«Τα καλά νέα από την απόφαση είναι ότι το αυτοκίνητο είναι καθ΄ όλα νόμιμο από τεχνικής άποψης, άρα μπορούμε να συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε τους αεραγωγούς των φρένων. Απλά είναι ζήτημα της διαδικασίας που βρίσκεται εντός των τεχνικών κανονισμών. Διαβάζουμε τους κανονισμούς και δεν υπάρχει πουθενά κάτι συγκεκριμένο που να λέει ότι δεν μπορούμε να κάνουμε αυτό που κάναμε. Άλλες ομάδες έχουν κάνει ακριβώς το ίδιο, πιθανότατα σε μεγαλύτερο βαθμό απ΄ ότι εμείς. Είναι κάπως ακατανόητο, ωστόσο πρέπει να αποφασίσουμε τώρα κατά πόσο η ποινή μας είναι άξια έφεσης.»
«Όπως είπα και πριν όμως τα καλά νέα είναι πως μπορούμε να τρέξουμε το μονοθέσιο μας όπως είναι εδώ τώρα από εδώ και στο εξής, είναι νόμιμο. Υπάρχει μόνο ένα μέρος του αυτοκίνητου, για το οποίο ο κανονισμός άλλαξε και αυτό ήταν οι αεραγωγοί των φρένων. Ήμουν εκεί όταν στην συνάντηση του strategy group ψηφίσαμε για αυτό. Το υποστήριξα, δηλαδή την μετατροπή του σε listed part. Κάποιες ομάδες δεν ήθελαν αυτό να συμβεί, άλλες το ήθελαν. Νομίζω ήμασταν η καθοριστική ψήφος. Υποστήριξα τον Cyril Abiteboul με όλη μου την διάθεση σε αυτή την υπόθεση.»
«Ξεκινήσαμε αυτή την διαδικασία πριν καν έρθει στο τραπέζι η ιδέα, να θεωρηθούν οι αεραγωγοί των φρένων μέρος το οποίο δεν επιτρέπεται να αντιγράφεται. Επομένως με εκπλήσσει ότι μέσω της διαδικασίας αυτής θεωρούνται εκτός των κανονισμών, όταν οι κανονισμοί δεν είναι ξεκάθαροι. Θεωρώ πως όλα αυτά τα ζητήματα θα απαντηθούν με τους νέους κανονισμούς το 2022, υπάρχουν διαφορετικές κατηγορίες μερών εκεί, ώστε να απαντηθεί το συγκεκριμένο σημείο. Γίνεται ακόμα πιο ξεκάθαρο, αυτού του είδους τα προβλήματα θα εξαφανιστούν δια παντός.»
Πηγή: Μotorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify