Τα νέα μονοθέσια του 2017 είναι δύσκολο να είναι πέντε δευτερόλεπτα ταχύτερα στον γύρο, ενώ και τα επίπεδα κάθετης δύναμης δεν θα είναι τα ίδια σε ορισμένους αγώνες, σύμφωνα με τον Pat Symonds.
Όσο οι ομάδες δουλεύουν πάνω στα μονοθέσια της επόμενης χρονιάς, ο Symonds δήλωσε πως αν τα μονοθέσια γίνουν πολύ ταχύτερα τότε θα είναι πιο δύσκολο για τους οδηγούς να τα διαχειριστούν.
Οι χρόνοι σύμφωνα με τον Symonds θα είναι όπως μία δεκαετία πριν περίπου, δηλαδή λίγα δευτερόλεπτα ταχύτεροι απ’ότι τώρα.
«Έχουν οδηγήσει μονοθέσια σαν αυτά πριν και δεν είναι κάτι που δεν είχαμε το 2004 ή το 2005. Και να δώσω ένα παράδειγμα. Όταν πας με 200 χιλιόμετρα ασκούνται πάνω σου και κάποια G. Αυτό πρόκειται να γίνει λίγο πιο δύσκολο.
«Η αποδόσεις θα πλησιάσουν αυτές του 2000 και μετά, αλλά δεν είναι πραγματικά έτσι. Θυμάστε ότι ο στόχος είναι πέντε δευτερόλεπτα στον γύρο; Δεν είμαι σίγουρος ότι θα το πετύχουμε αυτό.
«Η κατάσταση των ελαστικών είναι άγνωστη, δεν ξέρουμε τι πρόκειται να αντιμετωπίσουμε με αυτά. Αλλά κάνοντας κάποιες λογικές υποθέσεις με αυτά, είναι πιθανότερο να δούμε μία διαφορά τεσσάρων δευτερολέπτων.
«Σε μέρη όπως η Βαρκελώνη, όπου ο τύπος του μονοθεσίου παίζει ρόλο θα συμβάλει περισσότερο, αλλά σε κάποιους άλλους αγώνες, όπως η Monza που κερδίζεις πολλά από την κάθετη δύναμη, δεν νομίζω πως θα δούμε μεγάλες διαφορές στους χρόνους.»
Ο Symonds ανέφερε επίσης ότι σημαντική πρόοδος θα επιτευχθεί τον Φεβρουάριο όταν οι ομάδες δοκιμάσουν τα μονοθέσια στην αεροδυναμική σήραγγα.
«Θα δοκιμάσουμε τα ελαστικά στην αεροδυναμική σήραγγα στα τέλη Φεβρουαρίου. Δεν υπάρχει αρκετό διάστημα, σε σχέση με το πως ήταν το 2009. Δουλεύαμε για τα μονοθέσια του 2009 για περισσότερο καιρό. Επιπλέον, η μεγάλη διαφορά με το 2009 ήταν ότι δουλεύαμε στις σήραγγες 24/7. Η Toyota δούλευε σε δύο σήραγγες 24/7. Τώρα κάθε ομάδα είτε είσαι η Haas, ή η Manor, ή η Mercedes έχεις μόνο 65 γύρους την εβδομάδα.
«Αυτά διαφοροποιούν πολύ τα πράγματα σε σχέση με το 2009. Αυτό σημαίνει πως αν κάποιος κάνει μία σημαντική ανακάλυψη τότε είναι δύσκολο να καλυφθεί η διαφορά.»
Ενώ όλοι ελπίζουν πως με το νέους κανονισμούς οι διαφορές μεταξύ των ομάδων θα εξαλειφθούν, ο Symonds τονίζει πως όποιος πιστεύει κάτι τέτοιο θα απογοητευτεί.
«Πάρτε παράδειγμα την μονάδα ισχύος. Οι ομάδες που δουλεύουν πάνω σε αυτό λένε πως θα προσπαθήσουν να καλυφθούν οι διαφορές κατά την διάρκεια του 2017 και αυτό είναι σωστό. Το 2017 δεν θα αλλάξουν πολλά στους κινητήρες.
«Το ίδιο ισχύει και για το σασί. Η τελευταία σημαντική αλλαγή που είχαμε στους κανονισμούς ήταν το 2014, κάτι που ήταν καλό για την Williams όπως και για κάποιες άλλες ομάδες που μας βοήθησε να καταλάβουμε κάποια πράγματα καλύτερα.
«Οι ομάδες δυσκολεύτηκαν με όλο αυτό, αλλά αντεπεξήλθαν. Έτσι οι αλλαγές δεν σημαίνει πως θα αλλάξουν κάποια πράγματα. Με το χρόνο όμως θα δείξει.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify