Σε δηλώσεις του ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, επεσήμανε πως η ομάδα του δεν θα βρεθεί ενάντια στο πάγωμα της εξέλιξης των κινητήρων από το 2022 και έπειτα, παρά το γεγονός ότι μέχρι πρόσφατα βρίσκονταν απέναντι στην συγκεκριμένη συνθήκη, από κοινού με την Renault.
Συγκεκριμένα, η Scuderia διαμήνυε πως δεν θα υποστήριζε την πρόταση που προήλθε από την Red Bull, η οποία χάνοντας την υποστήριξη της Honda στο τέλος της επόμενης σεζόν, επιθυμεί να αποκτήσει μεν τα πνευματικά δικαιώματα χρήσης των Ιαπωνικών μονάδων ισχύος, από την άλλη δε το πάγωμα της εξέλιξης τους θεωρείται προαπαιτούμενο , δεδομένου ότι οι Αυστριακοί δεν επιθυμούν να αναλάβουν εξ ολοκλήρου το κόστος που θα προκύψει ώστε να ανταγωνιστούν τους υπόλοιπους κατασκευαστές.
Εντούτοις, μιλώντας σήμερα ο Mattia Binotto, κατέστησε σαφή την αλλαγή πλεύσης της ομάδας του, αναφορικά με το ζήτημα αυτό. Αξίζει να σημειώσουμε επίσης ότι τις τελευταίες μέρες υπήρξαν συνεχείς διαβουλεύσεις ανάμεσα στην Ferrari, την FIA και τις υπόλοιπες ομάδες, προκειμένου να βρεθεί η καλύτερη δυνατή λύση, με γνώμονα το καλό του αθλήματος. Τέλος ο Ιταλός επικεφαλής ανέφερε σημαντικά στοιχεία σχετικά με το μέλλον στο κομμάτι των μονάδων ισχύος και τις σχεδιαζόμενες αλλαγές που θα προκύψουν.
Αναλυτικότερα, οι δηλώσεις του:
«Νομίζω πως αυτό που συζητήσαμε είναι ότι υφίστανται ήδη κανονισμοί, μέσω των οποίων η Red Bull ,με κάποιο τρόπο, έχει ήδη βρει λύση, μπορούν ενδεχομένως να προμηθευτούν και από άλλους κατασκευαστές, δεν υπάρχει αμφιβολία. Επιπλέον καταλαβαίνουμε την πρόθεση τους να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τον κινητήρα της Honda και στο μέλλον. Είχαμε συναντήσεις με την FIA και την F1 και ως Ferrari καταλαβαίνουμε την κατάσταση.
«Είμαστε υποστηρικτικοί ως προς το πάγωμα των κινητήρων για μια σεζόν, μια χρονιά μόνο, διότι αυτό θα σήμαινε ότι προσπαθούμε να μεταφέρουμε το πάγωμα ως το 2025 και τους νέους κανονισμούς για τις μονάδες ισχύος. Επομένως, θα στηρίξουμε το πάγωμα με το να παρατείνουμε για έναν χρόνο την εξέλιξη των κινητήρων. Γνωρίζοντας και καταλαβαίνοντας την κατάσταση, δεν είναι η πρώτη φορά που η Ferrari συμπεριφέρεται με υπευθυνότητα και σεβασμό.
«Βρισκόμαστε σε συνεχείς συζητήσεις με την F1 και την FIA, σχετικά με το αν θα πρέπει να σκεφτούμε μια διαφορετική προσέγγιση για τους κινητήρες, αν υπάρχει μια κατάσταση όπου τελικά ένας κατασκευαστής μειονεκτεί σε απόδοση έναντι του ανταγωνισμού. Διότι θα υπάρξει πάγωμα και στην σχετική διαφορά ανάμεσα στους κατασκευαστές για 3 χρόνια. Θα είναι σημαντικές αυτές οι λεπτομέρειες, καθώς η ανάπτυξη ενός νέου σχεδίου για τις μονάδες ισχύος το 2025, απαιτεί διευκρινίσεις στο κομμάτι των κανονισμών.
«Θεωρώ ότι θα είναι εντελώς διαφορετικοί οι κινητήρες σε σύγκριση με σήμερα, διότι υπάρχουν πολλοί στόχοι από την πλευρά της Ferrari τουλάχιστον, οι οποίοι πρέπει να οριστούν, όπως για παράδειγμα το κόστος. Θα πρέπει να είναι περισσότερο βιώσιμο στο κομμάτι του κόστους. Θα έπρεπε να κοστίζει τα μισά χρήματα από αυτά που απαιτούνται σήμερα. Για να το πετύχουμε αυτό και για να αποφασίσουμε ποιο θα είναι το πλαίσιο στο τεχνικό κομμάτι, πάνω στο οποίο θα εργαστούμε, θα είναι μια δύσκολη άσκηση. Θα πρέπει να θέσουμε υψηλούς στόχους, αλλά επίσης πρέπει να υπάρξει συνεργασία ανάμεσα στους κατασκευαστές, για να προοδεύσει το άθλημα.»
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify