Η Ferrari παρά την ανωτερότητα του φετινού της μονοθεσίου σε μια πίστα όπως αυτή του Μονακό, κατάφερε να φύγει από το Πριγκιπάτο με λιγότερους βαθμούς από την Red Bull. Θα είναι το Grand Prix αυτό το σημείο καμπής του φετινού πρωταθλήματος;
Η F1-75 είναι ξεκάθαρα, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, το ανώτερο μονοθέσιο του φετινού grid όσον αφορά την επίδοση στις αργές στροφές. Το εγχείρημα του Μαρανέλλο δεν έχει μόνο ένα πολύ αποδοτικό αεροδυναμικό πακέτο, το οποίο του προσδίδει κάθετη δύναμη και άρα ταχύτητα στις αργές στροφές, έχει και την καλύτερη επιτάχυνση. Σε κλειστές πίστες, όπως οι δρόμοι του Μονακό, αυτό της δίνει το απόλυτο πλεονέκτημα, ενώ σε πίστες με περισσότερες ευθείες, η ανωτερότητα της Red Bull στις υψηλές ταχύτητες την βάζει στο δεύτερο πλάνο.
Το Καλπάζον Άλογο πήγε στην πατρίδα του Charles Leclerc γνωρίζοντας ότι είχε αυτό το τεχνολογικό προβάδισμα έναντι των Αυστριακών, σε μια σεζόν όπου μόνο οι δύο αυτές ομάδες έχουν δείξει ικανές να πρωταγωνιστούν κάθε Κυριακή. Αυτό το γνώριζε και η Red Bull, η οποία όμως έχει χάσει αρκετούς βαθμούς ήδη λόγω διαφόρων τεχνικών προβλημάτων, επομένως ένα 3-4 θα φάνταζε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για την ίδια.
Για να πετύχει κανείς βέβαια στο οτιδήποτε θέλει και μια κάποια δόση τύχης και αυτή δεν ήταν με το μέρος των Ιταλών σήμερα. Η βροχή μπορεί να μην ήταν το τουβλάκι που κατέρρευσε τον πύργο του Jenga όσον αφορά την επίδοση εντός πίστας, είναι πολύ δύσκολο να προσπεράσει κανείς έτσι και αλλιώς στο Μονακό, αλλά ήταν αυτή που ανακάτεψε τα χαρτιά αρκετά ώστε η Ferrari να μην μπορέσει να βρει που είναι… ο παππάς και για τους δύο οδηγούς της. Η αλήθεια είναι ότι ο Carlos Sainz μάλλον έσωσε ο ίδιος τον αγώνα του, δίνοντας οδηγία να αλλάξει απευθείας στα slicks, αλλά χωρίς να ακούσουμε όλη την συνεννόηση με το crew, μπορούμε μόνο να υποθέσουμε. Το pit stop του Leclerc από την άλλη δεν θα μπορούσε να έρθει σε χειρότερο σημείο και έτσι η τετράδα ολοκλήρωσε τον αγώνα όπως βγήκε από τα pits. Η εμφάνιση αυτοκινήτου ασφαλείας και ακόμα μιας κόκκινης σημαίας δεν έκανε τίποτα άλλο από το να τους φέρει πιο κοντά και να κρατήσει λίγο το ενδιαφέρον ζωντανό.
Οι έξι εναπομείναντες αγώνες μέχρι το καλοκαιρινό διάλειμμα είναι σχεδόν σχεδιασμένοι για την Red Bull ή το ανάποδο αν προτιμάτε. Αζερμπαϊτζάν, Καναδάς, Μ. Βρετανία, Αυστρία, Γαλλία και Ουγγαρία είναι στην πλειονότητά τους power-driven σιρκουί, όπου η Red Bull σίγουρα θα έχει το πάνω χέρι. Αυτό προφανώς δεν σημαίνει ότι σε αυτό το χρονικό διάστημα η Red Bull θα συλλέξει τους περισσότερους βαθμούς. Με τις θερμοκρασίες να ανεβαίνουν θα είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον να δούμε ποια μονοθέσια έχουν και αποδοτικό σύστημα ψύξης, το οποίο επηρεάζει άμεσα την οπισθέλκουσα (drag). Επίσης, ρόλο θα παίξει και η όποια στρατηγική, αφού για παράδειγμα κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι η Red Bull δεν θα κάνει κάποιο αντίστοιχο λάθος.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι η Ferrari έχει σκάψει έναν λάκο για την ίδια, ο οποίος μπορεί να βαθύνει πολύ στα τέλη Ιουλίου. Το καλεντάρι μετά το διάλειμμα είναι πιο ισορροπημένο με Βέλγιο, Ολλανδία και Ιταλία να φέρνουν χαμόγελα στους ταύρους, αλλά η Σιγκαπούρη, η Ιαπωνία, οι Η.Π.Α, το Μεξικό, η Βραζιλία και το Abu Dhabi να είναι μάλλον «κόκκινες» πίστες. Το σίγουρο είναι ότι καμία από τις δύο ομάδες δεν θα έχει την άνεση να χάσει πολλούς βαθμούς σε κανέναν γύρο του πρωταθλήματος, καθώς δεν υπάρχει κάποια τρίτη ομάδα που να μπορεί να κόψει βαθμούς από το έτερο δέος.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify