O Romain Grosjean εμφανίστηκε ιδιαίτερα θετικός στο ενδεχόμενο αλλαγών στο καθεστώς της μπλε σημαίας, μετά και τα όσα έγιναν με τον teammate του, Esteban Gutierrez.
Ο Μεξικανός δέχτηκε ποινή στο Ουγγρικό Grand Prix καθώς κρίθηκε ότι παρεμπόδισε τον Lewis Hamilton, ενώ έλαβε και τα “πυρά” του Daniel Ricciardo στην Γερμανία για μία παρόμοια φάση.
Εξαιτίας αυτού του γεγονότος ο Romain Grosjean τόνισε ότι ο σημερινός κανονισμός για τις μπλε σημαίες δεν είναι και ο καλύτερος φέροντας ως παράδειγμα ένα δικό του συμβάν από τον αγώνα του Hockenheim.
«Όταν οι ταχύτεροι οδηγοί έρχονται με νέα ελαστικά ή τα ίδια αλλά λίγο ταχύτερα τότε είναι εύκολο. Την Κυριακή ο Vettel ήταν πίσω μου, περίπου δύο δέκατα γρηγορότερος επειδή χρησιμοποιήσουμε πιο φθαρμένα ελαστικά. Του πήρε περίπου δέκα γύρους για να καλύψει διαφορά δύο δευτερολέπτων.»
Ο Γερμανός ήταν πίσω από τον Grosjean για μερικούς γύρους, μέχρι την στιγμή που ο Γάλλος έλαβε την εντολή να τον αφήσει να περάσει.
«Ήμουν για μερικούς γύρους μπροστά και τότε δεχτήκαμε προειδοποίηση από τον Charlie Whiting να τον αφήσουμε να περάσει. Αυτό μας κόστισε περίπου 2.6 δευτερόλεπτα σε ευθεία γραμμή, που είναι πολύς χρόνος.
«Αυτό φυσικά δεν σε ικανοποιεί γιατί εκείνη την στιγμή μάχεσαι κι εσύ για βαθμούς, αλλά αυτοί αποφασίζουν. Δεν ξέρω ποια απάντηση θα ήταν σωστή και ποια λάθος.»
Αν και ο Romain Grosjean προτείνει ότι πρέπει να διαφοροποιηθεί αυτός ο κανονισμός, αναγνωρίζει πως κάτι τέτοιο είναι δύσκολο να πραγματοποιηθεί στο άμεσο μέλλον.
«Θα ήθελα ένα καθεστώς μπλε σημαίας που θα λειτουργεί ανάλογα με την ταχύτητα που υπάρχει ανάμεσα στα δύο μονοθέσια. Έτσι, αν κάποιος είναι ένα δευτερόλεπτο ταχύτερος στον γύρο σε διαφορά δύο δευτερολέπτων τότε είναι καλά.
«Αν είναι μόλις δύο δέκατα στον γύρο, σε διαφορά δύο δευτερολέπτων είναι σαν… να κοιτάς στον καθρέφτη σου και να μην φαίνεται καν ο αντίπαλος. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να τον αφήσεις να περάσει. Αλλά όλο αυτό χρειάζεται ένα άλλο, πιο δυνατό λογισμικό οπότε είναι πιθανό να μην συμβεί ποτέ.»
Ωστόσο, ο Grosjean επιβεβαίωσε πως γίνονται συζητήσεις μεταξύ των οδηγών για να υπάρξει μία καλύτερη λύση.
«Το συζητάμε. Ίσως αν έπρεπε να αφήσουμε να γίνει η προσπέραση όταν η διαφορά είναι μικρότερη του ενός δευτερολέπτου είναι καλύτερα. Σίγουρα κάποιοι θα συμφωνήσουν με αυτό. Από την άλλη κάποιοι θέλουν να παραμείνει αυτή διαφορά των δύο δευτερολέπτων, άλλοι πάλι όχι. Ο καθένας έχει διαφορετική άποψη.
«Εγώ είμαι υπέρ μίας αλλαγής. Από την στιγμή που θα δεις την μπλε σημαία έχεις λιγότερο από μισό γύρο για να αφήσεις τον άλλο να περάσει.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify