Η Honda στοχεύει στο να βρει το όριο της φετινής μονάδας ισχύος της και να αξιολογήσει την δυναμική της στο δεύτερο κατά σειρά τετραήμερο δοκιμών στη Βαρκελώνη.
Μετά από ένα καλό ξεκίνημα στις φετινές δοκιμές, με την McLaren να συμπληρώνει 203 γύρους στις πρώτες δύο ημέρες, προβλήματα αξιοπιστίας ταλαιπώρησαν για ακόμα μία φορά την βρετανική ομάδα την Τετάρτη και την Πέμπτη, περιορίζοντας την ομάδα σε συνολικά 54 γύρους.
Ο νέος επικεφαλής της Honda F1 Yusuke Hasegawa δήλωσε πως το δυσμενές τέλος που είχαν οι δοκιμές για τους ίδιους δεν θα πρέπει να τους επηρεάσει και να ξεχάσουν την πολύ καλή δουλειά που έγινε τη Δευτέρα και την Τρίτη. Παράλληλα, οι Ιάπωνες σχεδιάζουν να φτάσουν στο όριο τον κινητήρα τους και να βρουν πόσο αποδοτικός είναι την ερχόμενη εβδομάδα στις δοκιμές στο Montmelo.
«Ο χρόνος που περάσαμε στην πίστα την Πέμπτη περιορίστηκε σημαντικά από μία διαρροή ψυκτικού υγρού, που χρειάστηκε πολύ χρόνο για να επιδιορθωθεί,» εξήγησε ο Hasegawa.
«Αν θέλουμε να συνοψίσουμε τις πρώτες τέσσερις ημέρες δοκιμών, θα μπορούσαμε να πούμε πως είχαμε ένα θετικό ξεκίνημα, καθώς επιβεβαιωθήκαμε ότι υπάρχει σαφής βελτίωση με το ERS. Ωστόσο, τις επόμενες μέρες διαπιστώσαμε ότι σε ορισμένες περιοχές τις μονάδας ισχύος δεν έχουμε τα επιθυμητά επίπεδα αξιοπιστίας και θα προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε ενόψει Αυστραλίας.
«Την ερχόμενη εβδομάδα θα δούμε τα όρια της μονάδας ισχύος μας.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify