Το Rally Πολωνίας πλησιάζει και αναμένεται να είναι ένας πολύ συναρπαστικός και γεμάτος μάχες αγώνας.
Οι διεκδικητές της νίκης είναι πολλοί, καθώς έχουμε ήδη δει 5 διαφορετικούς νικητές σε 6 αγώνες.
Ποιοι είναι όμως αυτοί που έχουν τις περισσότερες πιθανότητες να πάρουν την πρώτη θέση στις ειδικές της Πολωνίας;
Πρώτος και καλύτερος ο θριαμβευτής του Rally Σαρδηνίας, Thierry Neuville, ο οποίος φαίνεται πως βρήκε πάλι τον παλιό καλό εαυτό του, αποφεύγοντας τα λάθη και τις ατυχίες.
Στην μάχη τις νίκης θα ριχτούν και οι δύο teammate του, με τον Dani Sordo να δηλώνει χαρακτηριστικά: «στην Σαρδηνία είχαμε την ταχύτητα, αλλά θέλαμε τους βαθμούς, επομένως ήταν σημαντικό να είμαστε σταθεροί, η δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα είναι πολύ καλή. Τώρα πρέπει να παλέψουμε στην Πολωνία για να κρατήσουμε την θέση». Να θυμίσουμε ότι ο Sordo ξεκινάει δεύτερος πίσω από τον Sebastien Ogier, οπότε πιθανότατα θα χάνει χρόνο καθώς δεν θα έχει καθαρό δρόμο μπροστά του.
Ο Hayden Paddon μετά τις δύο συνεχόμενες εγκαταλείψεις του θέλει ένα καλό αποτέλεσμα, και για προσωπικούς λόγους αλλά και για την ομάδα του, οπότε είναι πιθανό να τον δούμε να παλεύει για την νίκη.
Και στο στρατόπεδο της Volkswagen φαίνεται πως όλοι θέλουν να παλέψουν για την νίκη. Ο Sebastien Ogier για ακόμη μία φορά θα έχει το «προνόμιο» να καθαρίζει τον δρόμο, με τις πιθανότητες για νίκη να μειώνονται. Όμως οι teammate του Jari-Matti Latvala και Andreas Mikkelsen δεν θα αφήσουν την υπόθεση νίκη στην τύχη της. Και οι δύο έδειξαν ότι ήταν γρήγοροι στην Σαρδηνία, με τον Νορβηγό να είναι άτυχος, αφού στην αγωνιστική γραμμή βρέθηκε μία πέτρα που είχε σαν αποτέλεσμα αν εγκαταλείψει. Έτσι, αναμένεται τουλάχιστον οι δύο από τους τρεις οδηγούς της VW να παλέψουν για την πρώτη θέση.
Βέβαια, είναι ανοιχτές οι θέσεις και για το βάθρο.
Αρχικά, οι οδηγοί της M-Sport έδειξαν ότι μπορούν να είναι ανταγωνιστικοί κερδίζοντας ειδικές και γράφοντας χρόνους μέσα στην πρώτη τριάδα, έτσι δεν μπορεί να τους αποκλείσει κάποιος από την διεκδίκηση της πρώτης θέσης ή για κάποια θέση στο βάθρο. Ο Mads Ostberg μέχρι την στιγμή που εγκατέλειψε ήταν σε μάχη για την 3η θέση μαζί με τους Andreas Mikkelsen και Sebastien Ogier, οπότε έδειξε ικανός να παλέψει για μία θέση στο βάθρο. Από την άλλη ο Eric Camilli κατάφερε να κερδίσει την πρώτη του ειδική διαδρομή και μάλιστα στο χώμα! Κατάφερε και κάλυψε σε μεγάλο βαθμό τον χρόνο που είχε χάσει την Παρασκευή λόγω του σπασμένου διαφορικού.
Ο Ott Tanak έχει δείξει επανειλημμένα ότι είναι αρκετά γρήγορος αλλά οι ατυχίες, δες Πορτογαλία όπου είχε έξοδο στο σημείο που είχε πάρει φωτιά το Hyundai i20 του Paddon και τα προβλήματα με τα ελαστικά της DMACK δεν του επέτρεψαν να παλέψει για ένα καλό αποτέλεσμα.
Βέβαια, δεν μπορούμε να ξεχνάμε την Citroen, η οποία επιστρέφει πάλι στο πρωτάθλημα χωρίς, όμως, το «βαρύ πυροβολικό» της, τον Kris Meeke. Με τα DS3 WRC θα αγωνιστούν οι Stephane Lefebvre και Craig Breen. Ο Γάλλος δεν έχει δώσει δείγματα ότι είναι ανταγωνιστικός και ότι μπορεί να παλέψει για μία θέση στο βάθρο. Από την άλλη, ο Ιρλανδός έχει κερδίσει ένα πρωτάθλημα στο ERC και έδειξε καλά σημάδια στην Σουηδία όπου κι αγωνίστηκε για πρώτη φορά με αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC. Επίσης, συμμετέχει ενεργά στην εξέλιξη του νέου C3 WRC για το 2017. Επομένως, κι αυτός μπορεί να παλέψει για ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για την γαλλική ομάδα.
Ουσιαστικά, για ακόμα μία φορά, για ακόμα ένα rally φέτος, δεν μπορούμε να ξέρουμε τον νικητή, ούτε και αυτούς που θα ανέβουν στο βάθρο την Κυριακή το μεσημέρι. Σίγουρα οι VW και Hyundai έχουν τον πρώτο λόγο, αλλά δεν είναι απόλυτα κυρίαρχες, ακόμα και αν βαθμολογικά είναι αρκετά σταθερές.
Υπομονή, σε μερικές ώρες ξεκινάμε!
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify