Τι ζητάνε οι συντάκτες του TotalRacing.gr από τον Άι Βασίλη για το 2019;

Κάθε χρόνο, εκατομμύρια παιδιά ανά τον κόσμο στέλνουν ένα γράμμα στον Άι Βασίλη, ζητώντας του δώρα, παιχνίδια, ό,τι βάλει ο νους τους. Εμείς, αν και δεν ήμασταν πάντα καλά παιδιά, του γράφουμε το δικό μας γράμμα, με τις δικές μας επιθυμίες για το 2019. 

 

Γρηγόρης Χαραλαμπίδης – Συνιδρυτής TotalRacing.gr/Συντάκτης F1

Τη φετινή χρονιά γίνανε πράματα και θάματα στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού και το TotalRacing.gr βρισκόταν εκεί σε κάθε μεγάλο γεγονός, σε κάθε μεγάλο πρωτάθλημα. Γράφοντας λοιπόν γράμμα στον Άγιο Βασίλη, σκέφτομαι πόσο καλύτερα μπορεί να εξελιχθεί το motorsport τη χρονιά που μας έρχεται.

Αρχικά, θα ήθελα να ζητήσω το εμφανές. Ίσως είναι το πρώτο πράγμα που ζητάνε όλοι οι φίλοι των μηχανοκίνητων. Θέαμα, μάχες, προσπεράσματα. Είναι πολύ σημαντικό να μένει αμείωτο το ενδιαφέρον τον οπαδών και φίλων, αλλά και όσων εμπλέκονται ενεργά, καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν. Αναμενόμενο είναι λοιπόν όλοι να θέλουμε πρωταθλήματα όπως το φετινό του WRC, ή τη μάχη του τίτλου στην F1 μεταξύ Hamilton και Vettel να συμβαίνουν κάθε χρονιά.

Ορμώμενος από το τελευταίο, θα ζητήσω από τον Άγιο Βασίλη να κρατήσει και να ενισχύσει την ευγενή άμιλλα ανάμεσα στους οδηγούς. Αποτελεί υπόδειγμα η σχέση ανάμεσα στους δύο πολυπρωταθλητές της F1, Lewis Hamilton και Sebastian Vettel. Αν και σκληροί ανταγωνιστές και διεκδικητές του τίτλου εντός πίστας, δεν έχουν τίποτα να χωρίσουν μεταξύ τους. Όπως είδαμε και φέτος, ο Γερμανός συνεχάρη πολλάκις τον Hamilton για τον 5ο του τίτλο, αλλά και την ομάδα της Mercedes. O Βρετανός με τη σειρά του πάντα έχει λόγους να επαινέσει τον Vettel. Παράλληλα οι δυο οδηγοί αντάλλαξαν τα κράνη τους ως ένδειξη σεβασμού του ενός προς τον άλλον μετά το τέλος της σεζόν.

Και του χρόνου με υγεία λοιπόν!

Δημήτρης Μπίζας – Αρχισυντάκτης:

  1. Τον Charles Leclerc πρωταθλητή θέλω, καλέ μου Άγιε, γιατί την τελευταία φορά που ακούστηκε γαλλο-ιταλικός ύμνος με αφορμή τη Ferrari, ήταν 1995 και ήταν για τον Alesi.
  2. Να μην πάρει κι άλλο άνετο τίτλο ο Marc Marquez.
  3. Να μην πάρει κι άλλο άνετο τίτλο ο Sebastien Ogier.
  4. Να μην βγάλει τη σεζόν ο Valtteri Bottas.

Τζανέτος Πουλυμενάκος – Επικεφαλής τμήματος WRC:

  1. Να βρει την απαιτούμενη στήριξη από την Ford η ομάδα της M-Sport ή κάποιον δυνατό χορηγό ώστε να αξιοποιήσει στο μέγιστο τις δυνατότητες του Fiesta WRC.
  2. Η Ferrari να πάρει επιτέλους πρωτάθλημα. Οι Ιταλοί έχουν 10 χρόνια να δουν πρωτάθλημα, και θα ήταν ό,τι καλύτερο να πάρουν ξανά την κούπα, και ειδικότερα με τον Charles Leclerc.
  3. Η Yamaha να καταφέρει να είναι και πάλι ανταγωνιστεί, βλέποντας πιο συχνά στο βάθρο τον «Γιατρό».

Παναγιώτης Ντάκος – Συντάκτης F1:

  1. Μια Renault ικανή να πάρει νίκες: Η Renault έχει μεγάλη ιστορία στην Formula 1 και η ανοδική της πορεία από την επανένταξή της στο πρωτάθλημα, είναι ένα αρκετά πιστικό επιχείρημα για την ανταγωνιστικότητά της για το 2019, κάτι το οποίο θα ανακατέψει λίγο περισσότερο την κορυφή.
  2. Καλές επιδόσεις από τους rookies: Με το grid να λαμβάνει ριζικές αλλαγές, οι πρωτοεμφανιζόμενοι για το 2019 θα είναι αρκετοί. Με τους περισσότερους να έχουν πείσει μεγάλες ομάδες να τους συμπεριλάβουν στις ακαδημίες τους ή να έρχονται από μια καλή εμφάνιση στις μικρότερες κατηγορίες, μένει μόνο να δούμε πως θα ανταπεξέλθουν.
  3. «Σωστά ελαστικά»/Ενδιαφέρουσες στρατηγικές: Με ηχηρό παράδειγμα το Grand Prix ΗΠΑ, όπου οι διαφορετικές στρατηγικές έδωσαν έναν πολύ απολαυστικό τόνο στον αγώνα, ελπίζω η Pirelli να προσφέρει ελαστικά που δεν θα φθείρονται πολύ γρήγορα, αναγκάζοντας τους οδηγούς να οδηγούν συντηρητικά, αλλά ούτε και πολύ αργά, καθιστώντας τις στρατηγικές με ένα pit stop βιώσιμες.
  4. Κατάκτηση πρωταθλήματος από τον Lewis Hamilton ή τον Sebastian Vettel: Ο πρώτος θα έχει τα περισσότερα πρωταθλήματα στο τρέχον grid και θα απέχει πλέον μόνο ένα από το ρεκόρ του Michael Schumacher, ενώ ο δεύτερος θα αποδείξει ότι μπορεί να το κερδίσει και με μονοθέσιο που δεν έχει σκούρο μπλε χρώμα, φτάνοντας τον Βρετανό σε τίτλους. Έτσι, το πρωτάθλημα του 2020 θα φαντάζει και εκείνο άκρως ενδιαφέρον.
  5. Καλύτερη αλληλεπίδραση μεταξύ των μονοθεσίων: Με μεγάλη κάθετη δύναμη, έρχεται και πολύ τυρβώδης ροή πίσω από το μονοθέσιο. Καθώς από το 2017 το να ακολουθεί το ένα μονοθέσιο το άλλο έχει γίνει αρκετά δύσκολη υπόθεση, ελπίζουμε οι αλλαγές που έχει θεσπίσει το Overtake Working Group να αποφέρουν καρπούς και να μην ζήσουμε ένα ακόμα 2005.

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Bottas για την χαμένη νίκη στο Μπακού: Έκλαιγα σαν μωρό παιδί

Next Article

Αφιέρωμα: Οι πέντε καλύτερες χριστουγεννιάτικες κάρτες του Bernie Ecclestone

Related Posts