Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Mattia Binotto, εξέφρασε τις ανησυχίες του για την αξιοπιστία των τυποποιημένων μερών και το κατά πόσο θα μειώσουν το κόστος.
H Liberty Media θέλει να βάλει περιορισμό στο κόστος, βάζοντας όριο στα budget των ομάδων.
Ένας τρόπος για να το πετύχει αυτό είναι να εισαγάγει τυποποιημένα κομμάτια, τα οποία θα έχουν όλες οι ομάδες.
Ωστόσο, αυτό το ενδεχόμενο ανησυχεί τους υπεύθυνους των ομάδων τόσο για το θέμα της αξιοπιστίας, όσο και για το πόσο πραγματικά θα μειωθεί το κόστος.
«Πιστεύουμε ότι η τυποποίηση ίσως είναι ρίσκο για την Formula 1 στο μέλλον επειδή δεν γνωρίζεις πως θα είναι η αξιοπιστία των τυποποιημένων κομματιών στην αρχή ,» δήλωσε ο Binotto.
«Έχουμε δει αυτό το πρόβλημα στην Formula 2 στο παρελθόν, για παράδειγμα.
«Με τον τυποποιημένο συμπλέκτη για δύο αγώνες χρειάστηκαν να εκκινήσουν πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας επειδή ο συμπλέκτης δεν ήταν αρκετά αξιόπιστος.
«Ίσως αποδεχθούμε την τυποποίηση αλλά πρέπει να βεβαιωθούμε ότι θα έχουμε αξιοπιστία, ότι η ποιότητα των προϊόντων θα είναι σε πολύ καλό επίπεδο, αυτό το επίπεδο απόδοσης απαιτείς από την Formula 1.»
Ο Binotto δήλωσε επίσης ότι θα πρέπει να διασφαλιστεί ότι οι ομάδες δεν θα ξοδέψουν παραπάνω χρήματα τώρα έτσι ώστε να διασφαλίσουν ότι τα νέα τυποποιημένα κομμάτια που προτείνονται για το 2021 ότι δουλεύουν όπως θα έπρεπε.
«Πρέπει να διασφαλιστεί ότι δεν θα έχουμε παραπάνω κόστος εξελίσσοντας τα τυποποιημένα κομμάτια.
«Πιστεύουμε ότι τα περισσότερα από τα τυποποιημένα κομμάτια που προτείνουμε για το 2021 θα χρειαστεί όλοι να επανασχεδιάσουμε τα μονοθέσια μας, θα πρέπει να βεβαιωθούμε ότι οποιοδήποτε νέο κομμάτι δουλεύει όπως θα έπρεπε.
«Αυτό είναι επιπλέον κόστος. Δεν είναι ένα κόστος που θα έχεις από το 2021 και μετά αλλά θα είναι ένα επιπλέον κόστος τώρα για το 2021.»
Πηγή: autosport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify