Verstappen: Αν δεν μπορείς να δεις, μπορείς να σηκώσεις το πόδι από το γκάζι

SPA, BELGIUM – JULY 27: Max Verstappen of the Netherlands driving the (1) Oracle Red Bull Racing RB21 on track prior to the F1 Grand Prix of Belgium at Circuit de Spa-Francorchamps on July 27, 2025 in Spa, Belgium. (Photo by Ryan Pierse/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // SI202507271173 // Usage for editorial use only //

Απογοητευμένος από την καθυστερημένη έναρξη του Βελγικού GP, ήταν ο Max Verstappen με τον Ολλανδό πολπρωταθλητή να κατακρίνει την απόφαση αυτή μετά την τέταρτη θέση που κατέλαβε στον αγώνα.

Έπειτα από κάτι παραπάνω από μιάμιση ώρα άνευ δράσης, τελικά είχαμε αγώνα, με τον Oscar Piastri να βλέπει πρώτος την καρό σημαία έχοντας ένα σταθερό γυρολόγιο. Μετά το τέλος του 13ου γύρου του φετινού πρωταθλήματος, ο Max Verstappen επέκρινε την απόφαση του race control, να καθυστερήσει την έναρξη του Bελγικού GP λόγω του καιρού.

Κάπως έτσι, τα όποια σχέδια των “ταύρων” πήγαν στράφι καθώς είχαν ποντάρει αρκετά στην βροχή, τροποποιώντας ανάλογα την RB21 και εναπόθεσε τις όποιες ελπίδες της για θετικό αποτέλεσμα σε αυτή.

Μετά από τέσσερις γύρους πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, οι καιρικές συνθήκες άρχισαν σταδιακά να βελτιώνονται, με τους οδηγούς να μπαίνουν στα pits για να αλλάξουν σε σλικ. Η απόφαση να συνεχιστεί ο αγώνας σε στεγνές συνθήκες, αποδείχθηκε καταστροφική για την Red Bull, που αύξησε την αεροδυναμική πίεση, η οποία δυσκόλεψε τόσο τον Max Verstappen όσο και τον Yuki Tsunoda να δυσκολευτούν πολύ να προσπεράσουν τους αντιπάλους τους. Αιτία ήταν η μη υψηλή τελική ταχύτητα στην είσοδο της στροφής πέντε.

Το μεγαλύτερο τίμημα, το πλήρωσε ο Ολλανδός πολυπρωταθλητής καθώς έμεινε για 39 γύρους κολλημένος πίσω από τον Charles Leclerc. Μετά το πέσιμο της καρό σημαίας ήταν βαθιά απογοητευμένος από το γεγονός ότι η ομάδα του “τιμωρήθηκε” επειδή προετοιμάστηκε για έναν αγώνα στο βρεγμένο.

Αναλυτικά όσα είπε ο Max Verstappen

Στήσαμε το μονοθέσιο για βρόχινο αγώνα και μας επέτρεψαν να οδηγήσουμε σε ολισθηρές συνθήκες. Οπότε ήταν λίγο απογοητευτικό.

Φυσικά μετά το Silverstone αποφασίσαμε να ήμαστε λίγο πιο προσεκτικοί με τις αποφάσεις που θα παίρναμε, αλλά αυτό θα ήταν το άλλο άκρο για εμένα.

Ήταν μια επιλογή που κάναμε με το στήσιμο της RB21, το οποίο αποδείχθηκε λάθος, γιατί δεν μας επέτρεψαν να αγωνιστούμε στο βρεγμένο. Μόλις βάλαμε τα σλικ, ήμασταν  πολύ αργοί στις ευθείες και τα προβλήματα ισορροπίας με το μονοθέσιο, έγιναν λίγο χειρότερα.

Μεταξύ των στροφών 1 και 5 υπήρχε αρκετό νερό. Αλλά αν έκανες δύο γύρους πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, θα ήταν πολύ πιο καθαρό. Όσο περισσότερο τρέχεις, τόσο καλύτερα είναι. Κι αν δεν μπορείς να δεις, μπορείς να σηκώνεις βάρη. Σε κάποιο σημείο θα το καταλάβεις

Ξέρεις τι; Ας περιμένουμε μέχρις ώτου στεγνώσει εντελώς και μετά θα ξεκινήσουμε με σλικ. Γιατί για μένα αυτό δεν είναι πραγματικά αγώνας σε βρεγμένο. Στο τέλος της μέρας κάνουν ότι θέλουν σωστά; Αλλά είναι κρίμα για όλους. Δεν θα ξαναδείτε ποτέ αυτούς τους κλασικούς βροχερούς αγώνες”.

 

 

 

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

GP Βελγίου - Αγώνας: Εύκολη νίκη για Piastri, 1-2 για McLaren

Next Article
Undercut, podcast, GP Βελγίου

The Undercut Redux #15: Νερό κι αλάτι

Related Posts