Ο Sebastian Vettel δηλώνει πως η ομάδα εξετάζει το κιβώτιο ταχυτήτων του, για πιθανή ζημιά μετά την επαφή με τον Lance Stroll και ανησυχεί για μια πιθανή ποινή.
Μετά το τέλος του αγώνα, οι Vettel και Stroll είχαν επαφή στη στροφή 5, με τη Ferrari του Γερμανού να έχει κατεστραμμένη την πίσω αριστερή ανάρτηση και πιθανή ζημιά στο κιβώτιο, το οποίο χρησιμοποιήθηκε μόνο σε αυτόν τον αγώνα.
Ο οδηγός της Ferrari δήλωσε σχετικά: «Θα εξετάσουμε το κιβώτιο ταχυτήτων, μα ναι, σίγουρα θα μπορούσε να είναι ακόμη μια άσχημη έκπληξη αυτό το Σαββατοκύριακο. Ελπίζω να μην είναι έτσι τα πράγματα, γιατί όπως είπα ήταν απολύτως αχρείαστο».
Απαντώντας στο γιατί εγκαταλείποντας το μονοθέσιο πήρε μαζί του το τιμόνι του, ο Γερμανός απάντησε: «Ήταν ένα είδος αντανακλαστικού. Είδα ότι ο Pascal σταμάτησε και δεν μπορούσα να βάλω πίσω το τιμόνι, γιατί η κολόνα στήριξής του ήταν γυρισμένη.
«Προφανώς το μονοθέσιο ήταν κατεστραμμένο. Το έβαλα στο κάθισμα και ήταν αντανακλαστικό, κάποιες φορές ανοίγουν την πίστα στους θεατές, οπότε σκέφτηκα ότι είναι το μοναδικό ελεύθερο κομμάτι.
«Επειδή δεν μπορούσα να το βάλω στη θέση του, θεώρησα πως ήταν καλύτερο να το πάρω μαζί μου, για σιγουριά. Δεν θες να χάσεις ένα τιμόνι. Ήταν απαραίτητο; Πιθανώς όχι».
Τέλος, σχολιάζοντας την αλλαγή στο συμπλέκτη της SF70-H από την αρχή της χρονιάς, που είχε ένα μοχλό και χρησιμοποίησε και στη Μαλαισία, και την εκδοχή με τους δυο μοχλούς, που χρησιμοποίησε από το Ισπανικό GP και μετά, ο Vettel ανέφερε: «Προφανώς ξεκινήσαμε τη χρονιά με τον ένα μοχλό, στο τέλος δεν κάνει μεγάλη διαφορά.
«Γενικά οι εκκινήσεις μας ήταν εντάξει, όχι οι καλύτερες, οπότε προσπαθούμε να δουλέψουμε λίγο πάνω σε αυτές. Στη Μαλαισία, ήταν εντάξει λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις συνθήκες και τα πιο σκληρά ελαστικά».
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify