Villeneuve – Η F1 χάλασε όταν άρχισε να ακούει το κοινό

Στην προσήλωση στο κοινό και τις απαιτήσεις του αποδίδει την πτώση της Formula 1 ο πρωταθλητής του 1997, Jacques Villeneuve.

Γνωστός για τις απόψεις του για την σύγχρονη F1 και την δριμεία κριτική που της ασκεί, ο Villeneuve μιλώντας στη σκηνή του ASI αναφέρθηκε στο DRS ως παράδειγμα «υποταγής» του σπορ στις απαιτήσεις των φιλάθλων.

«Δυστυχώς, η F1 άρχισε να χαλάει όταν άρχισε να ακούει το κοινό, γιατί αυτό ήταν που παραπονούταν ότι δεν υπήρχαν αρκετά προσπεράσματα,» δήλωσε ο Καναδός στο Autosport International Show.

«Ακούγοντάς το αυτό, τι έκανε η F1; Έβαλε το DRS. Γιατί, με αυτόν τον τρόπο, έχουμε 100 προσπεράσματα σε έναν αγώνα. Αλλά, πείτε μου ένα προσπέρασμα που θυμάστε από τότε που υπάρχει το DRS. Δεν θυμάστε, γιατί δεν βλέπετε τον οδηγό να προσπαθεί.

«Σε έναν αγώνα μοτοσυκλετών, κάποιες φορές παίρνει 10 γύρους σε έναν αναβάτη να προσπεράσει. Αλλά, σε αυτούς τους 10 γύρους βλέπεις την προσπάθεια που κάνει. Όταν γίνεται το προσπέρασμα, είναι εκπληκτικό. Σε αυτούς 10 γύρους παρακολουθείς με αγωνία.

«Τώρα δεν υπάρχει αυτό· στην επόμενη ευθεία, πατάς ένα κουμπί, περνάς. Τέλος.»

Συνέχισε, λέγοντας: «Θες να δεις έναν ωραίο αγώνα. Θες οι μποξέρ να πονάνε ο ένας τον άλλον, και να δεις ποιος είναι ο πιο δυνατός.

«Δεν θες να έχουν μεγάλα γάντια ώστε να μην πονάνε. Αυτό είναι κατά μία έννοια και το DRS – ας μην πάρουμε ρίσκα, ας πατήσουμε ένα κουμπί. Είναι σαν να προσπερνάς σε δρόμο υψηλής ταχύτητας.

«Δεν βλέπεις καλούς αγώνες εξαίτιας αυτού. Βλέπεις δεκάδες προσπεράσματα, αλλά είναι βαρετό. Επομένως, δεν εξυπηρετεί το σκοπό για τον οποίο υπάρχει.»

Παράλληλα, ο Villeneuve μίλησε και για την ποιότητα που έχει πλέον το σπορ, ενώ στάθηκε ιδιαίτερα στα ελαστικά και τη διαχείριση που πρέπει να κάνουν οι οδηγοί: «Η F1 πάντοτε ήταν στο όριο, το άγγιζε. Πρέπει να είναι πολύ γρήγορη, πολύ ακριβή, τρελή. Δεν το έχουμε αυτό τώρα.

«Βλέπεις τους οδηγούς να βγαίνουν από το μονοθέσιο χωρίς σταγόνα ιδρώτα, γιατί φέρονται καλά στο μονοθέσιο καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα και οδηγούν 8 δευτερόλεπτα πιο αργά από ότι στις κατακατήριες. Είναι λάθος.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Πέρασε τα crash tests η Haas

Next Article

Κι επίσημα στην Sauber o Wehrlein

Related Posts