Ο νεαρός αναβάτης της Suzuki Maverick Vinales αναφέρθηκε στις φήμες που συνδέουν τον Dani Pedrosa με τη Yamaha, λέγοντας ότι ο αναβάτης της Honda θα πρέπει να παραμείνει με την τωρινή ομάδα του ως το τέλος της καριέρας του. Στη συνέχεια αναφέρθηκε και στην 1η ημέρα των ελεύθερων δοκιμών που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του Γαλλικού GP.
Μετά την μεταγραφή του Jorge Lorenzo στην Ducati, το όνομα του Vinales έγινε σημείο αναφοράς στο μεταγραφικό παζάρι του 2017.
O 21χρονος που διανύει την 2η του σεζόν στη Suzuki, είπε πρόσφατα ότι δέχτηκε προσφορά απ’ τη Yamaha ώστε να διαδεχθεί τον περσινό Παγκόσμιο Πρωταθλητή στη σέλα της Μ1 για το 2017.
Ωστόσο, και ενώ ο Vinales δεν έχει αποφασίσει ακόμη αν θα παραμείνει στη Suzuki ή αν θα κάνει την κίνηση προς τη Yamaha, πρόσφατα δημοσιεύματα “δείχνουν” ότι ο Pedrosa είναι πιο κοντά στο να πλαισιώσει τον Valentino Rossi στη Movistar Yamaha, μεταγραφή η οποία θα σημάνει και το τέλος της συνεργασίας του Ισπανού με την big “H” μετά από 15 ολόκληρα χρόνια. Για την ακρίβεια, ο Dani δεν έχει οδηγήσει ποτέ του για άλλο κατασκευαστή, παρά μόνο για τη Honda.
Ερωτηθείς για το αν υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ αυτού και του Pedrosa για τη σέλα της Μ1, o Vinales απάντησε: “O Dani έχει περάσει μια ζωή με τη Honda, θα έπρεπε να τελειώσει την καριέρα του εκεί.”
Όταν ρωτήθηκε για το δικό του μέλλον, ο Vinales επανέλαβε ότι θέλει να διευθετήσει το θέμα μεταγραφής ή όχι το συντομότερο δυνατό, ώστε να μπορέσει να επικεντρωθεί στους αγώνες.
“Δεν υπάρχει κάτι νέο αυτή τη στιγμή αναφορικά με το μέλλον. Σύντομα ελπίζω να διευθετηθεί το θέμα, επειδή θέλω να το τελειώσω και να εστιάσω στο αγωνιστικό κομμάτι, δίνοντας τον καλύτερο μου εαυτό.”
H μοτοσυκλέτα καλή μόνο στο πρώτο κομμάτι της πίστας
O Vinales πλασαρίστηκε 8ος και 7ος στις πρώτες δύο ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής, τελειώνοντας την ημέρα πίσω απ’ τον teammate του Aleix Espargaro.
“Πρέπει να προσπαθήσουμε να βρούμε καλύτερες ρυθμίσεις, επειδή μόνο στο πρώτο κομμάτι της πίστας μπορούμε να δώσουμε το 100% μας, είναι το δυνατό μας σημείο.
“Στο υπόλοιπο της πίστας δεν είμαστε και τόσο καλοί, με το 2ο κομμάτι να είναι το χειρότερό μας.
“Πιστεύω ότι πρέπει να βρούμε την ισορροπία στο να μπορούμε να στρίβουμε τη μοτοσυκλέτα και στο να την κάνουμε σταθερή. Πρέπει να δουλέψουμε στο set-up και τη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας.
“Τα ελαστικά είναι αρκετά καλά. Δεν θα χρησιμοποιήσουμε άλλο τη σκληρότερη επιλογή, καθώς δεν πιστεύω ότι θα είναι χρήσιμη για τον αγώνα. Τη δοκίμασα το απόγευμα και γλυστρούσα πολύ.”
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify